Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ns. ok-liitosta eronneet

Vierailija
18.10.2011 |

Miten teillä on mennyt? Siis lähinnä tarkoitan että jos eroon ei ollut mitään konkreettista syytä vaan 'rakkaus vain loppui' tms. niin miltä on tuntunut eron jälkeen? Onko elämä parin lapsen kanssa parempaa kuin naimisissa olessanne?

Meillä siis ero tulossa, päätöstä olen jo muutaman vuoden jahkaillut, mutta nyt tuntuu että jotain on tapahduttava.

Miten teillä lähipiiri on ottanut erouutisen vastaan? Meillä siis minä olen tässä se joka haluaa enemmän erota, mies myöntää että homma ei toimi, mutta ei haluaisi jäädä yksin ja olla erossa lapsista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ero on sujunut mainiosti. En kaipaa miestä romanttisessa mielessä pätkääkään. Lasta hoidetaan 50/50 eikä riidellä mistään. Hyvä asia siis ja varmasti oikea päätös.

Lähipiiristä ei minusta ole kovasti väliä tässä asiassa.

Jakakaa vanhemmuus tasaisemmin, niin ei isäkään joudu olemaan lapsista erossa niin paljon.

Vierailija
2/3 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riidelty yhteisinä vuosina, eikä sen jälkeen. Sulassa sovussa asuttiin saman katon alla siihen asti, että löysin itselleni uuden asunnon. Miestä en ole kaivannut yhtään.

Lähipiiri osasi ilmeisesti aavista eron, vaikka meillä ei mitään näkyviä ongelmia ollutkaan. Tai suurin ulkopuolelle näkyvä oire oli varmaan se, että en itse viihtynyt kotona yhtään.

Lapsi on nyt vuoroviikkosysteemin avulla tasaisesti molempien vanhempien luona. Joten kumpikaan ei joutunut lapsesta luopumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen kanssa on parempaa kuin mitä oli aiemmin. Talous on kyllä heikompi. Lähipiirin regoinneista en ole tietoinen, ainkaan mitään negaa ei mun naamalle ole heitetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän