Mulla alkaa olla voimat, ja huumori, loppu tähän sairasteluun varsinkaan kun
en voi ns ongelmitta olla pois töistä vaikka olisin miten sairas:/
N.1kk sitten oli keuhkokuume-epäily joka veti aivan spagetiksi ja hevoskuuri 10pvää antibiootteja ja nyt viime vkon ti alkoi flunssa jossa ei kuumetta mutta kurkussa KOKO ajan valtava kutiseva limapallo joka ei lähde pois vaikka yskin niin että silmät pullistuu päästä ja vedet valuu ja pää halkeaa ja nyt tänäaamuna herätessä äkkiä pytylle ja ripuli:((
Teen keikkatyötä eli 4-5-pvänä vkossa päiväkodeissa työtä ja sainkohan nyt sitten eilen jonkun pöpön en tiedä.
viime to&pe en voinut saada kun olin lasteni kanssa lomalla.
Tälle päivälle ei onneksi ole keikkaa buukattuna mutta loppuviikoksi on, eskariryhmään.
Jos en edes mene paikalle niin menetän palkkatuloni 100%sti ja haettava muutenkin heti aamusta todistus tälle, jos menen paikalle ja lähden kesken keikan niin samoin todistus heti haettava ja saan peräti 50% palkastani.
Ei jaksaisi, västyttää:´(
Kommentit (9)
No voi hirveetä.
Mee vanhainkotiin itkemään jos muuten meinaa happi loppua, laiskuri!
Jos olet kipeä---> saikulle.
Jos et ole kipeä---> töihin.
Ne raha-asiat suttaantuu sitten sen mukaan. Jos rahaa vielä jaksat miettiä ja punnita niin et ole kamalan kipeä ja siksi miksi valittaa?
Päätös on omasi.
Kun sain sen viimein kuntoon, tein rästitöitä pari kuukautta, sitten saatiin flunssaputki. Kun se hellitti, sain jälkitautina kilpirauhastulehduksen, olin kuumeessa ja horkkainen neljä kuukautta. Sitten iski kuuden viikon flunssaputki, molemmat lapset koko ajan kipeinä.
Koko ajan olen pyörittänyt töitä ja kotia. Töitä ja kotia.
Sellaista tää elämä on.
mitä minun hyödyttää tänään mennä lääkäriin kun olen vapaapäivällä enkä todistusta tänään tarvitse.
Huomisen tilanne on katsottava huomenna eli jos paska lentää niin kotiin kai se on jäätävä, tämän limapallon, yskimisen yms kanssa pystyn kyllä töitä tekemään vaikkei se herkkua olekaan kun ei tod voi olla ns paikoillaan tai sisällä tms.
ap
et tosiaan voi mennä huomenna töihin, järkkyä riskeerata omaa terveyttä vieläpä lasten kustannuksella. Eli lekuriin vaan. Miksi tänään et voi mennä lääkäriin??
6 viikkoa ja monta viikkoa vielä edessä. Lääkäri arvioi kuntoutumisajakseni vähintään vuoden.
mitä minun hyödyttää tänään mennä lääkäriin kun olen vapaapäivällä enkä todistusta tänään tarvitse. Huomisen tilanne on katsottava huomenna eli jos paska lentää niin kotiin kai se on jäätävä, tämän limapallon, yskimisen yms kanssa pystyn kyllä töitä tekemään vaikkei se herkkua olekaan kun ei tod voi olla ns paikoillaan tai sisällä tms. ap
et tosiaan voi mennä huomenna töihin, järkkyä riskeerata omaa terveyttä vieläpä lasten kustannuksella. Eli lekuriin vaan. Miksi tänään et voi mennä lääkäriin??
että se lääkäri voi tänään jo kirjoittaa saikua sekä tälle että huomiselle päivälle...
Afrikassa savimajassaan joka pyörittää sitä kotia kirjaimellisesti omin käsivoimin (ei kodinkonein) huolimatta HIV-taudistaan yms.
ap
Kun sain sen viimein kuntoon, tein rästitöitä pari kuukautta, sitten saatiin flunssaputki. Kun se hellitti, sain jälkitautina kilpirauhastulehduksen, olin kuumeessa ja horkkainen neljä kuukautta. Sitten iski kuuden viikon flunssaputki, molemmat lapset koko ajan kipeinä.
Koko ajan olen pyörittänyt töitä ja kotia. Töitä ja kotia.
Sellaista tää elämä on.