Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä viikoilla pahoinvointia?

Vierailija
17.10.2011 |

Jos on voinut tosi pahoin monta viikkoa, niin voiko pahoinvointi loppua yhtäkkiä kuin seinään esim. viikolla 8 tai 9? Vai onko se silloin merkki keskenmenosta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä pari yötä neuvolaan. Vaikka eipä sielläkään eka kerralla mitään selviä

Vierailija
2/11 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jokaisen raskausaika on erilainen ja voi tapahtua mitä vaan. Ja on ihan normaalia huolestua kaikesta mahdollisesta. Onko ihan varma, että olet viikolla 8 etkä esim. yhtä kiertoa pidemmällä eli viikolla 12-13?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun kiertokin oli niin epäsäännöllinen jo ennen raskautta.

Mutta siis viikonloppuun asti lähinnä petipotilas ja nyt pariin päivään ei yhtään mitään, ei siis mitään. Aivan normaali olo.

Vierailija
4/11 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikoksi. Oisko ollut rv 9. Nyt rv 11 oksennan taas. :)

Loppuviikosta ultra, sitten näen onko kaikki ok.

Vierailija
5/11 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli viikolta 6 eteenpäin pahoinvointia, joka viikko kävin tiputuksessa 2-5 päivää, sitten oli muutama päivä parempi olo, siis ihan normaali kunhan voimat palasi, ja taas alko, joka viikko kävin viikolla 29 tiputuksessa, sitten oli niin, että pystyin käydä äippälomaan asti töissä, äippäloma alko, ehdin viikon olla, noh, taas oltiin tiputuksessa, ja kohta taasen uudestaan, sitten sain pahoinvointilääkkeet kotiin, vauva syntyi viikolla 36+, viimeiset kerrat oksensin synnytyssalissa. :)

Vierailija
6/11 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoinvointiani takas, mutta ei tää huolestuminenkaan tunnu sen mukavammalta

Vierailija
7/11 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinulla millon ultra.?

onko mahdollista käydä yksityisellä tai soittaa neuvolaan ja kysyä pääsisitkö ultraan ku oot niin huolissaan.

Onko kipuja, verenvuotoa.?

Toivottavasti kaikki hyvin ja toivotaan että sinulla pahoinvointi loppui siihen tai ainakin loppuu pian jos vielä takaisin tulee.!

Voimia ja hali.

T: viitonen

Vierailija
8/11 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kävi. Kiinnostaa tietää, voiko lähteä ihan kokonaan pois yhtäkkiä.

Vierailija
9/11 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaan neuvolaan vielä muutama päivä

Vierailija
10/11 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta mulla loppui pahoinvointi 42.rv:llä synnytykseen.

Enkä halua maalata piruja seinälle, mutta mulla loppui aikanaan pahoinvointi kuin seinään noilla viikoilla ja muutaman viikon päästä tuli vuoto ja ultrassa todettiin raskauden keskeytyneen.

Vierailija
11/11 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kärsin kans kovasta pahoinvoinnista ihan viikolta 3-4 asti. Viikolla 7 raskaus meni kesken, mutta pahoinvointi loppui vasta pari päivää keskenmenon jälkeen. Et mulla siis keskenmeno ei antanut mitään merkkejä ennen kun vasta vuoto alkoi. Mulla näinpäin. En sunana huolestuisi, on normaalia sekin, että pahoinvointi katoaa hetkeksi, mutta palaa myöhemmin uudestaan jos palaa. Kaikki eivät kärsi pahoinvoinnista ollenkaan.

Mutta jos asia kovasti stressaa ja huolettaa niin suosittelisin varaamaan ajan yksityiselle varhaiseultraan. Ekalla neuvolakäynnillä kun täytellään lähinnä papereita ja keskustellaan asiasta. Joskus voidaan pyynnöstä katsoa sydänäänet, mutta varhaisessa vaiheessa niitä ei vältämättä vielä näe, vaikka raskaus etenisikin normaalisti. Siksi suosittelen yksityistä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi