Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen kaatoi mukillisen jäitä yksivuotiaan päälle

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ton ikäinen lapsi edes välttämättä kävele, ihan vauveli.

Vierailija
42/54 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuommoinen temppu on vain hyvä ja suotavaa, huonosti kasvatetut penikat pitääkin laittaa kuriin. Mutta omalla riskillä syö perheravintolassa jos ei lapsia siedä.

Sinäkö olet kasvattanut lapsesi niin hyvin, että 1-vuotiaana osaavat käyttäytyä korrektisti ravintolassa =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisetko lapsille opettaa, että ruokaa voi heittää lattialle ja huutaa? pierrä ja röyhtäillä?

Aika sikailua sitä aikuisten toimesta näkee joka paikassa. Juurikin myös tuota huutoa ja ruuan heittelyä. Ja muistakaa, lapsi on lapsi ja kasvaa pikkuhiljaa ei kapalosta suoraan aikuiseksi.

Vierailija
44/54 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä itse tuossa tilanteessa käynyt jo käsiksi naiseen. :( Tuskin oli ihan terve tapaus muutenkaan...Hakaniemen Mäkkäri on kuuluisa siellä käyvistä narkeista ja sekopäistä, itsekin näitä todistanut pari kertaa enkä ikinä veisi lasta tuonne ruokailemaan.

Vierailija
45/54 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella, joka silloin oli n. 8v oli kova yskä ja tietty yski koko ajan kun söi. Sitä oli mahdoton hillitä, mutta pakkohan lapsenkin oli syödä. Yski lautasliinaan, mutta yski koko ajan.

Vaikea tilanne, mutta kyllä oli kauhistuttavan vihamielisiä katseita kaikkialla. Emme me voineet jättää lasta ruoatta ja kotiinkaan ei voitu mennä syömään, kun oltiin reissussa...

Olishan ne ruoat tietty voinut ottaa mukaan ja syödä nurkan takana piilossa, mutta ei sekään vaihtoehto nyt oikeen mukavalta tuntunut.

Tuntui, että muut ruokailijat eivät itse koskaan olleet olleet kipeinä, niin pahoja mulkaisuja me saimme :(

Vierailija
46/54 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuommoinen temppu on vain hyvä ja suotavaa, huonosti kasvatetut penikat pitääkin laittaa kuriin.

Mutta omalla riskillä syö perheravintolassa jos ei lapsia siedä.

Vierailija
47/54 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tapahtui nimenomaan Hakaniemen Mäkkärissä. Hakaniemessä on vaikka kuinka paljon näitä sekopäitä.

Vierailija
48/54 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lapsiperheillä pitäisi ylipäätään olla mitään asiaa ravintoloihin. Ainakaan alle 12-vuotiaita ei tarvitsisi mielestäni päästää yhteenkään tavalliseen ravintolaan sisään, koska todennäköisyys häiriöille on vain niin suuri.

Vierailija
49/54 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mielissäni olin, kun uutisen luin. Itse en kehtaisi jäitä muksun niskaan kipata, mutta olisin myhäillyt hyväksyvästi, jos tuon tilanteen olisin nähnyt.

Vierailija
50/54 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mielissäni olin, kun uutisen luin. Itse en kehtaisi jäitä muksun niskaan kipata, mutta olisin myhäillyt hyväksyvästi, jos tuon tilanteen olisin nähnyt.

jos näkisin että sun lasta pahoinpidellään, hihii. :)

Mietis nyt oikeesti vähän!!

Vierailija
51/54 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedätkö lainkaan, mitä minkäkin ikäiseltä lapselta voi vaatia? Vaikuttaa, että et todella tiedä. Ja jos tiedät, niin sitten olet muuten vain todella ankea.

Vierailija
52/54 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi hän katsoi olleensa oikeutettu hyökkäämään yksivuotiaan kimppuun. Ilmeisesti yksivuotias oli hänelle henkisesti ja fyysisesti tasavertainen kohde. Ai että, mahtoi olla hetken riemuvoitto Mäkkärin ruusulle.

Vierailija
53/54 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-vuotiaan päälle sen vuoksi, että tämä on a) pitänyt meteliä hampurilaispaikassa b) hänen perheensä on puhunut ruotsia.

Millaiseksi tämä maa on oikein mennyt? Vai onko tämä ollut aina tällainen?

Vierailija
54/54 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-vuotiaan päälle sen vuoksi, että tämä on a) pitänyt meteliä hampurilaispaikassa b) hänen perheensä on puhunut ruotsia.

Millaiseksi tämä maa on oikein mennyt? Vai onko tämä ollut aina tällainen?