Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia pariterapiasta

Vierailija
17.10.2011 |

Olisiko jollain kokemuksia pariterapiasta? Auttoiko? Jos, miten? Jos ei auttanut, miksi? Ja mitä pariterapiassa istunnoissa oikeastaan tehdään?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hirveän helpottavaa puhua kahdestaan 1,5h kerrallaan vain parisuhde- ja perheasioista niin että siinä oli ulkopuolinen ihminen auttamassa kysymyksillään.Kävimme muutaman kerran ja itse asiassa tämän syksyn puolella piti olla vielä yksi kerta. Pitäisi muistaa varata aika.

Meille siis auttoi keskusteluapu. Arki on niin lasten kanssa oloa, maatilaa ja asunnonkorjausta, että kaikki tällainen parisuhdejuttu tuntuu jäävän. Paljon käytiin läpi myös omia lapsuuden perhekokemuksia ja sitä, mitä niistä tuodaan nyt tähän yhteiseen kotiin.

Vierailija
2/3 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaajaa, vielä tarkentava kysymys: Kuinka usein te kävitte keskustelemassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin puhumassa kevään aikana 3 krt, muutaman viikon välein. Saimme ohjeita kotioloihin (esim. muuta viestintä sinä-muodosta minä-muotoon "sä et koskaan tee mitään!" --> "Mua harmittaa, kun et ole tyhjentänyt tiskikonetta.") Sitten keskusteltiin seuraavalla kerralla, miten on mennyt, mitä oli jäänyt mieleen yms. Mitään varsinaisia kotitehtäviä ei saatu.

Ai niin... Vaikka kyseessä oli seurakunnan perheasiainneuvottelukeskus, mitään hengellistä ei keskusteluissa ollut. Sieltäkin siis voi hakea apua, meille ainakin se oli ilmaista.