Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reidessä iso mustelma enkä ole varma, mistä se on tullut. Pitääkö huolestua??

Vierailija
17.10.2011 |

Reiden etuosassa koreilee noin 3x4 cm mustelma, nyt jo vihertävän keltainen. Eilen sen vasta huomasin, eli varmaan on ollut jonkin aikaa kun nyt on jo vanhan värinen.

En vain ole varma, onko reiteen kolahtanut jotain. Kyllä minä paljon itseäni kolhin, ja etenkin jalat tökkivät milloin mihinkin tuolin kulmiin lapsia nostellessa. Tämänkin on hyvin voinut tulla jostain sellaista, mutta selkeää muistikuvaa ei ole.

Minä tietysti ajattelin heti, että kyseessä on leukemia.

Huolestuisitteko te?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustelmia, niin pieniä kuin isojakin. En oo niistä osannut huolestua. Mustelmaherkäksi olen itseni luokitellut.

Vierailija
2/6 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans koko aika mustelmia jossain, niitä vaan tulee tosi helposti ja on aina tullut. Välillä isoja ja välillä pieniä. Jos kolautan itseäni vähänkin johonkin kulmaan, niin ihan varmasti tulee mustelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tulee mustelmat usein muutaman päivän viiveellä, joten en todellakaan aina muista, että mihin itseni kolhin.

Vierailija
4/6 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullekin aika herkästi tulee mustelmia, mutta yleensä ne ovat pienempiä. Olen kyllä huomannut, ettei kolhun voimakkuus ole aina suhteessa mustelman kokoon. Kivuliaasta kolhusta voi tulla olemattoman pieni mustelma ja pikku töytäisystä taas iso.

ap

Vierailija
5/6 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulleki tulee mustelmia iha noin vain. Oon jo monta kertaa ehtiny huolestuu siit, koska tottakai tulee leukemia heti mieleen!! Mutta harrastan paljon ja iho on läpikuultava, niin olen yrittänyt ottaa rauhallisesti ja ajatella faktoja. Sitäpaitsi, ei mulla mitään muuta leukemian oireita ole. Tai kyllähän aina johonkin kolottaa, mutta ei aneemista oloa yms. Ja onhan noihin mustelmiin muitakin syitä kuin leukemia. Mutta jos tiiätte tästä, nii antakaa neuvoja!!!

Vierailija
6/6 |
05.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jatkuvasti mustelmia varsinkin jaloissa, enkä tosiaan tiedä, mistä ovat tulleet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi