Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit 40v. tekisitkö lisää lapsia?

Vierailija
16.10.2011 |

Sinulla olisi jo yksi 3v.

Perustellakin saa :)

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi yksi vain, niin ehkä. Muuten mun mielestä ihan liian vanha äidiksi.

Vierailija
22/44 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt 49v ja ajatus että olisi 10v lapsi jolla murkkuikä vasta tulossa, en jaksaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi yövalvomisia, enkä pikkulapsi vaihetta.

Onhan 40 v jo riski-isässä synnyttäjänä muutenkin.

Vierailija
24/44 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä tietoa 1 lapsi tuntuisi liian vähältä. Haluaisin ilman muuta toisen, jos vielä saisin. En pelkäisi varmaan erityislapsen saamistakaan, koska siitäkin selviää.

Vierailija
25/44 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis itse haluaisin. En näe mitään estettä. Ne, jotka näkevät ovat

a) jo tehneet kaikki lapsensa

b) tehneet lapsensa nuorena

tai molempia

Vierailija
26/44 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti ekan perään.

Mulla on kolme lasta ja olen 41v, enkä missään tapauksessa uskaltaisi tehdä enää lapsia. Pelottaa riskit lapsen puolesta.

Vierailija
27/44 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se 37 ja 40 juuri äidin ikänä eroa. Itsekin voisin muuten vielä harkita, mutta omat lapset ovat 40 iässä jo yli 10 vuotiaita enkä jaksaisi varmaankaan enää aloittaa alusta.

Vierailija
28/44 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin teinkin. Sain viidennen lapsemme 42-vuotiaana. Nyt kuopus on jo 9-vuotias.

Vierailija
29/44 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tein.

Kuopus syntyi, kun olin 44-vuotias. Ei mitään ongelmia ja synnytyskin sujui sutjakasti.

Suosittelen.

Vierailija
30/44 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

41- vuotiaana neljännen ja 43- vuotiaana viidennen ja viimeisen.

Vierailija
31/44 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tein minäkin. Olin 42v, kun kuopus syntyi. Nyt 12v ja kaikki mennyt hyvin. Jo esimurkkuiässä, enkä koe rasittavaksi.

Vierailija
32/44 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos nyt saisin jälkikäteen päättää, en tekisi ensimmäistäkään minkään ikäisenä.

Vierailija
33/44 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta vanhimman ja nuorimman ikäero.

Lapset ovat ihania, on kiva saattaa maailmaan fiksuja ja söpöjä suomalaisia, pieni kansa tarttee lisää porukkaa. Sisaruutta, veljeyttä ei kaverit korvaa. Kotielämä yhden kanssa aika hiljaista. ym

Itse jaksanut oikein hyvin. Tietty ei ehdi kaikenlaista, kuten kolmen kanssa jo ehti, mutta vauva-aika kestää aikas vähän.

Vierailija
34/44 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt 38+ ja itse en käytä mitään ehkäisyä, toiveena, saispa vielä kerran kokea raskauden. Harmikseni se ei vaan riipu yksin minusta, vaan tuosta isännästä, joka tykkää tunnollisesti räplätä kumiensa kanssa, vaikka olen yrittänyt parhaani saadakseni ukon luopumaan niistä.

Vierailija
35/44 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain esikoisen 43-vuotiaana ihan luomusti ja nyt kolme vuotta myöhemmin odotan hälle pikkusisarusta :)

Jos itse haluat lisää, niin älä turhaan jää epäröimään. Tsemppiä, ap!!

Vierailija
36/44 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on omaa aikaa...Lapseni on jo aikuinen vaikka asuukin kotona.Olen 42-vuotias ja kiitän onneani etten hankkinutkaan toista lasta.

Aiemmin olin epävarma valinnastani ja nyt erittäin onnellinen.

Minua ei enään kinnnostaisi yöheräämiset,hiekkalaatikolla istuminen ja kotona pyöriminen.

Työn jälkeen voin rentoutua ja yleisesti ottaen nauttia elämästä.

Ei kiitos enempää lapsia!

Vierailija
37/44 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi siis tilauksessa mutta meille ei tule lapset helposti. Olen nyt 37-vuotias. 41 vuotta on takaraja. Koen, että joku ikä on pakko laittaa, koska muuten sitä vain toivoo ja toivoo.

Vierailija
38/44 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein omani hieman alle 30-vuotiaana. Enkä varmaankaan halua enää 10 vuoden päästä olla raskaana ja pikkuvauvan äitinä. Mutta jos tykkää olla raskaana ja pienen vauvan kanssa niin miksipä ei.

Vierailija
39/44 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikutin ja kaikkea mahdollista apuna, mutta ei niin ei lykästänyt. Nyt olen 46v ja luovuttanut, lopetimme aika pian toisen keskenmenon jälkeen, olin silloin 43v. Sitten olenkin ollut masennushoidossa sen jälkeen ja sen vuoksi mm. joutunut vaihtamaan helpompiin työtehtäviin. Minulla on jo kaksi lasta.

Vierailija
40/44 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhan suuri mahdollisuus, että lapsi ei olisi terve. En usko, että jaksaisin hoitaa enää viiskymppisenä sairasta lasta. Ja jos nuorena jäisi yksinhuoltajaksi, se vielä onnistuisi. Ei kyllä keski-ikäisenä enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä