Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytääkö korkeasti koulutettu +30v pääkaupunkiseudulta vapaata miestä?

Vierailija
16.10.2011 |

Jolla ei ole lapsia, joka on hauska, sosiaalinen ja huolehtiva. Lisäksi saisi olla korkeakoulutettu ja hieman kunnianhimoinen ja haluta mun kanssa perheen.

Olen epätoivoinen ja ahdistunut :(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 29 v kun löysin elämäni rakkauden, joka oli silloin 25 v, (3,5 v ikäeroa tarkalleen). Olimme 15 v naimisissa, 3 lasta, ja nyt hän sitten vaihtoikin minut nuorempaan. Mutta sain lapset ja nyt keskitänkin oman etsintäni niihin hyviin miehiin, jotka ovat toisella kierroksella ja isiä. Lapsia en halua enää lisää, nyt on aika löytää itselle kumppani.

Vierailija
2/25 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasa-arvon perään huudetaan, mutta kumminin pitäisi saada rikas mies. Miksiköhän?

Akateemisuus ei muuten takaa isoa tilipussia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä akateemisuus kertoo jostain ihan muusta. :D

-ap

Vierailija
4/25 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se murre häipyykin pois vähitellen puheestasi pääkaupunkiseudulla, niin junantuomat paljastuvat lopulta kuitenkin..hihi

Vierailija
5/25 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on VAUVA palsta. Täällä on katkeroituneita yh:ta ja äitejä antamassa sulle vastauksia. Joten sun pitää ettiä toinen palsta. Regina tai joku ilttiksen palsta. En tiedä...googleta.

Vierailija
6/25 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...lukenut tästä yhdellä toisella palstalla mielenkiintoisen nettikeskustelun (olisin linkittänyt jos olisin löytänyt), kuinka akateemiset 30+ naiset ovat hyvin edustettuina deittipalstoilla pitkine vaatimuslistoineen. Kävin deitti.netisssä ja siellähän niitä..

Vierailija
7/25 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat uraputkimiehen (= korkeakoulutettu ja kunnianhimoinen)? Jos kerran haluat perheen (lapsia), niin keskity ihan muihin ominaisuuksiin kuin koulutukseen.

Jolla ei ole lapsia, joka on hauska, sosiaalinen ja huolehtiva. Lisäksi saisi olla korkeakoulutettu ja hieman kunnianhimoinen ja haluta mun kanssa perheen.

Vierailija
8/25 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat uraputkimiehen (= korkeakoulutettu ja kunnianhimoinen)? Jos kerran haluat perheen (lapsia), niin keskity ihan muihin ominaisuuksiin kuin koulutukseen.

Deitti-ilmoitukset ovat ristiriitaisia: toisaalta miehen pitää olla erittäin kunnianhimoinen ja miehekäs, ja samalla kuitenkin pehmeä, nallekarhumainen ja huolehtiva. Mun mielestä toi urallaan menestynyt uraohjus ei voi olla samanaikasesti pehmeä ja huolehtiva.

Vähän sama kuin nainen haluaa että mies on jännittävä ja yllätyksellinen ja samalla turvallinen ja luotettava. Ovatko nämä ominaisuudet samassa paketissa miehellä?

Vierailija
9/25 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo 10 vuotta. Pahasti oot myöhässä tosta ikäluokasta. Ja aika tiukat kriteerit sulla, jos ei lapsiakaan saa olla.

Sellasta 40 - 45-vuotiasta toisella kierroksella olevaa varmaan vois löytyy. Mutta niillä tuppaa sit olemaan lapsiakin. Ja ex-vaimo ja ex-suku.

30-40-vuotiaatkin on jo toisella kierroksella ja ovat heivanneet nuorena tavatun kumppaninsa.

Ja aika monet ovat myös lapsettomia. Minä tunnen monia, sinkkuja ja pitkässä parisuhteessa olevia, miehiä, jotka ovat akateemisesti koulutettuja ja lapsettomia. Osa toisella kierroksella ja osa ollut jo pitkään saman kumppanin kanssa. Ei lapsettomuus ole minusta mitenkään tiukka kriteeri, varsinkaan pääkaupunkiseudulla, jossa sinkkuja riittää.

Eli ap: kyllä niitä löytyy, mene vaikka suomi24:een katsomaan.

Vierailija
10/25 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ainakin se koulutus on vähän niin ja näin. Maisterikin voi olla työtön. Ja se ihminen ilman koulutusta voi olla hyvä työ. Ja olla hyvinkin älykäs ihminen. Joten omasta mielestä koulutus ei ole mikään hyvä mittapuu. Mutta ehkä sinä kelpaisit sille 32v. miehelle suomi24 treffipalstalla joka kirjoittelee graduaan ja haluaa ainoastaan korkeasti koulutetun naisen (lapsia ei ollut)? ;)

Vierailija
11/25 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gradua kirjoitteleva 32v on vähän säälittävä. Tai siis hienoa, että lopulta otti itseään niskasta ja hoitaa opiskeluja loppuun, muttei mikään älyn ja menestyksen näytekappale.

Vierailija
12/25 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On akateeminen, kai kunnianhimoinen ja lapseton.

http://treffit.suomi24.fi/showUserProfile.do?id=655919&searchAction=ali…

Vierailija
13/25 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postilaatikko varmaan täytyy viesteistä :)

Vierailija
14/25 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei sellaisia, jotka ei haluaisi perhettä :(

Vierailija
15/25 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääkaupunkiseudulla asuva veli on 30+, vapaa ja korkeasti koulutettu :P Eli kyllä sellaisia jannuja vielä kulkee vapaalla jalalla.

Vierailija
16/25 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo 10 vuotta. Pahasti oot myöhässä tosta ikäluokasta. Ja aika tiukat kriteerit sulla, jos ei lapsiakaan saa olla.

Sellasta 40 - 45-vuotiasta toisella kierroksella olevaa varmaan vois löytyy. Mutta niillä tuppaa sit olemaan lapsiakin. Ja ex-vaimo ja ex-suku.

Vierailija
17/25 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-40-vuotiaatkin on jo toisella kierroksella ja ovat heivanneet nuorena tavatun kumppaninsa.

Vierailija
18/25 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään muun perhettä en kyllä kiitos halua. Lapseton mies, niin tulee helpompaa. Haluan, että minun esikoiseni on myös mieheni esikoinen.

Mielummin yksin kuin perheellisen miehen kanssa.

ap

Vierailija
19/25 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään muun perhettä en kyllä kiitos halua. Lapseton mies, niin tulee helpompaa. Haluan, että minun esikoiseni on myös mieheni esikoinen.

Mielummin yksin kuin perheellisen miehen kanssa.

ap

Mulle taas kelpaisi oikein hyvin sellainen, jolla on jo lapsia kun mä en niitä halua. Onneksi ei siis taistella samoista miehistä :)

T: nro 3 (kai)

Vierailija
20/25 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian kranttu.

Oli tosi kaunis ja hoikka, ottajia olis ollu vaikka kuinka. Kukaan ei sit kelvannu, kun kaverini etsi jotain ultimate-yksilöä ja haaveili sellaisten miesten perään jota ei voinut saada.

Nyt hän ei sit enää 45-vuotiaana ole niin nätti, hoikka ja haluttu, mutta edelleen pitäis saada se joku mallipoju-ihmemies.

Ei muuta, mutta kun märisee aina mulle, että hyvähän sun on kun on kiva mies,perhe ja lapset, toisin kävi minulle ym. marttyyriruikutusta. Enpä ole vielä kehdannut sanoa, että itsepä tiesi valitsit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan