Mieheni painostaa
Tämä alkoi pari vuotta sitten eli jos minä en sattunut joka ilta haluamaan seksiä, mieheni suuttui ja raivosi niin kauan että lopulta oli pakko suostua hänen mielikseen. Tämä on nyt ajanut minut tilanteeseen etten halua miestäni ollenkaan. Mieheni haluaisi seksiä vähintään kerran päivässä, minä taas hieman harvemmin ja siksi olen kuulemma outo??? En enää tiedä mitä pitäisi tehdä ja olenko oikeasti sitten outo...
Kommentit (23)
Jos kerran haluat leikkiä tätä "kuka, miksi miten" -leikkiä, voinhan esittää kysymykset:
"Missä kohtaa olet suhtautunut kielteisesti naisten tekemään henkiseen väkivaltaan?" - eikö sitä vain mielestäsi tapahdu?
...taai
Vai yritätkö sanoa, että miehen tekemään henkiseen väkivaltaan syyllinen on nainen?
Mistä vedät noita päätelmiäsi?
Jos kerran haluat leikkiä tätä "kuka, miksi miten" -leikkiä, voinhan esittää kysymykset:
"Missä kohtaa olet suhtautunut kielteisesti naisten tekemään henkiseen väkivaltaan?" - eikö sitä vain mielestäsi tapahdu?
...taai
Vai yritätkö sanoa, että miehen tekemään henkiseen väkivaltaan syyllinen on nainen?
Mistä vedät noita päätelmiäsi?
Keskustelun välttää toki kätevästi vastaamalla kysymykseen kysymyksellä. Sovitaan sitten niin.
Jos nyt kuitenkin kertoisit, missä kohtaa olen suhtautunut myönteisesti naisten tekemään henkiseen väkivaltaan?
Yritän olla provosoitumatta kirjoituksestasi, koska se sen tarkoitus varmaankin on.