Millä shampoolla lapsenne hiukset pestään?
Meillä ollut linna käytössä mutta olisiko joku muukin yhtä hyvä?
Kommentit (15)
Muutkin kyllä varmaan kävisi, mutta itse halusi tuon valita.
Oma pääni on kanssa pesty lapsena ihan Linnalla ja muilla ihan tavallisilla markettishamppoilla ja ihan on kutrit hyvässä kuosissa.
Cutrinin shampoota on tällä hetkellä.
nyt satun Ruohonjuuresta mukaani ottamaan. Ja nyt täiepidempia-aikaan Rauchin pajunkuorishampoolla.
Sai jopa mun pojan lyhyen tukan takkuun!
poikien päihin. Pestään 2 kertaa viikossa.
kuin muidenkin. Body Shopin myrkytöntä shampoota, näyttäis tykkäävän myös pikkupojat älyttömän kuiva ja kihara tukka. Linnat, Muumit yms. lasten shampoot kuivatti entisestään.
Riittoisa shampoo, joka ei kirvele silmiä. Saa kampaamoista.
Paul Mitchell ei testaa tuotteitaan eläinkokein.
ja on aitoa sertifioitua luonnonkosmetiikkaa, täysin kemikaalivapaa
Eli mitä sattuu lähimpänä kättä olemaan. Hoitoainetta joudun käyttämään, koska lapsilla karhea luonnonkiharat hiukset, kuten minullakin. Muuten ei mene harja läpi. Juu ja ei ole mitään eroa onko pesty Muumilla vai kampaamon tuotteella :D.
poikien päihin. Pestään 2 kertaa viikossa.
Oliko jo vauvastqa asiti jotain ongelmia sen pään kasvun kanssa ja onko ne ihan normaali tyyppejä?
Muumi on kyllä ihan kauheaa kuraa.
Vierailija - 16.10.11 10:20 (ID 13582047)
Sai jopa mun pojan lyhyen tukan takkuun!
hiukset kestä välttämättä jotain tiettyä tuotetta.(hiuslaatujahan on erilaisia), mutta en sen mukaan ala mitään tuotetta kuraksi sanomaan. Kaikkihan selviää kokeilemalla.
Omalla lapsella pitkät hiukset ja Muumi toiminut mainiosti.
Eikä muitakaan turhia myrkkyjä eli ei väriaineita eikä hajusteita. Merkille on muuten ihan sama.
molemmilla, myös 10-vuotiaalla. Ei sisällä "myrkkyjä", hajustamaton, riittoisa. Suosittelen.