ai että toi janica on ihanaa äiti-ainesta..
kyllä käy sääliksi sen lapsiraukkoja :( nää kaikki pätkät on tai tulee olemaan youtubessa :(
toivottavasti lastensuojelu edes jotenkin puuttuu asiaan
Kommentit (19)
Mammat siä levittelee värkkejänsä ja lapsia kiusataan sen takia. Joten Antaa Janican vaan strippailla.
ammattinsa taitaa tosiaan olla strippari, joten mitä oletit hänen tekevän työkseen? Ihan yhtä lailla työstään jää "kiinni" lapsiensa kavereille.
Kiusaamista esiintyy ihan mistä vaan, ei siihen tarvita erikoisuuksia. Toivottavasti keskustelevat tälläiset asiat läpi kotona siinä vaiheessa niin, että ymmärtävät kyseessä olevan työn ja kuuluuhan siihen tietynlainen julkisuuskin. Luulisin että Janica kannustaa lapsiaan toisenlaisiin ammatteihin, ehkäpä heistä silti tulee suvaitsevaisia ja avarakatseisia ihmisiä.
Eihän tuollaista tarvitse itse mennä tekemään, mutta ei mua ainakaan haittaa jos joku muu tekee. Tyttö on varmasti tehnyt työtä uransa eteen, vartalo on hyvin treenattu, mikä vaatii työtä kolmikymppiseltä jo, ja eiköhän ole rintojakin käynyt laitattamassa. Toiset vaan panostaa toisenlaisiin asioihin.
Itse yllätyin positiivisesti Janicasta, ei ole ollenkaan niin tyhmä ja vi***mainen kuin odotin, joten on myös laajentanut minun elämänkatsomustani :D Sen sijaan kovasti petyin entiseen urheilijaan Annikaan, josta odotin reilua kaveria joka ei pienistä välitä ja on positiivinen. Olen todella pettynyt että se kaikki ensivaikutelma oli selkeää esittämistä, totuus on kyllä paljastanut. No vielä hän voi pelastaa kasvonsa olemalla loppuajan ihan reilusti oma itsensä eikä enää esitä sitä minä haluaisi ihmisten hänet (virheellisesti) näkevän.
Aika mutkattomasti tuntuu suhtautuvan ammattiinsa.
Ei minusta olisi tuohon. Ensinnäkään ei ole kroppaa ja tanssitaitoa, mutta varsinkin rohkeus tuohon hommaa puuttuu.
Rohkea veto.
katsovat niitä klippejä netistä kokeiden korjausten lomassa.. se ei kyllä yhtään mieti lapsiaan, siis ei mieti varmasti ollenkaan heitä tempauksia tehdessään.
katsovat niitä klippejä netistä kokeiden korjausten lomassa.. se ei kyllä yhtään mieti lapsiaan, siis ei mieti varmasti ollenkaan heitä tempauksia tehdessään.
siis todella epäammattimaista. Ja yrittäkää nyt ymmärtää että ihminen ei muutu totaalisesti saatuaan lapsia. Ärsyttävimpiä mammoja on nämä jotka puhkuu ja puhisee ja muuttuvat pelkiksi lapsien äidiksi kun niitä lapsia on tullut. Tälläisten mammojen miehet varmasti ekana käyvätkin vieraissa kun mammat unohtavat naiseutensa saman tien. Ei sentään tarvitse kaikkien alkaa strippaajiksi, mutta ei tarvitse myöskään sormi pystyssä kateellisina arvostella toisia ja siten kiillottaa omaa sädekehäänsä. Yöks.
se vaikuttais arvosanoihin!! Ihan vaan vertauskuvallisesti.
siis todella epäammattimaista. Ja yrittäkää nyt ymmärtää että ihminen ei muutu totaalisesti saatuaan lapsia. Ärsyttävimpiä mammoja on nämä jotka puhkuu ja puhisee ja muuttuvat pelkiksi lapsien äidiksi kun niitä lapsia on tullut. Tälläisten mammojen miehet varmasti ekana käyvätkin vieraissa kun mammat unohtavat naiseutensa saman tien. Ei sentään tarvitse kaikkien alkaa strippaajiksi, mutta ei tarvitse myöskään sormi pystyssä kateellisina arvostella toisia ja siten kiillottaa omaa sädekehäänsä. Yöks.
Mietin aina mikä on vialla näissä äideissä, joiden pitää saada olla "parempia äitejä" ja lokeroida toisia äitejä "huonoiksi äideiksi". Varsinkin jos luokittelu tapahtuu joidenkin äitiyteen liittymättömien asioiden tai mieltymysten perusteella.
Kai äiti saa sekstailla tai stripata ja tanssia kiemurrellen :-)?
Vai onko nyt kyse jostain muusta?
kasvattavaa esimerkkiä tunkea helmiä pilluunsa ja sit kierrättää niitä kaikkien haisteltavana?
Ei jestas en voi tajuta miten noin vajaa voikaan olla!
ja veteli sitä sitten sieltä tosi seksikkäänä..hyi helvetti :( etkö nähnyt? oo onnellinen jos jäi näkemättä!
ap
Maailmassa on paljon kusipäisempiäkin äitejä esim. sellaisia, jotka kyseenalaistavat toisten äitiyden aikuisten tv-ohjelman perusteella. Vähintään yhtä kyseenalaista on se väki, joka kattelee tuollaisia ohjelmia ja paheksuu siinä esiintyviä. Nostattaako se omaa itsetuntoa?
helmet toosas onki uus äitiyden mittari! Löysää sitä lätsääs vähä..
mutta jo se että on tuolla talossa mahdollisesti 3kk on merkki siitä, että ei ole hyvä äiti. En ikinä voisi olla erossa lapsistani noin pitkään. itkisin luultavasti 2vko jälkeen joka päivä ikävääni. Tuo nainen ei paljon lapsiaan ehdi talossa ajattelemaan, tunkee pilluun aan tavaraa ja pyörittelee silikoonejaan. Tosi "hyvä" äiti.
youtubessa. Kunhan ei nyt vaan mene siihen, että Janican lasten luokkakaverit saavat vihiä ja alkavat kiusata....