Ketju pehmeän kuuloselle tytön nimelle!
On paljon ihania nimiä tulevalle tytölle mutta mies tahtoo nimestä PEHMEÄN -mitä lieneekään sen tarkoittavan!
Itse tykkäisin esim. Siru tai Vappu mutta nämä ei ole kuulemma pehmeitä! Niin että mikä olisi?
Arvatenkin mies sanoo ettei osaa sanoa, mutta ehdotuksia niistä pehmeistä saa antaa jos vaikka tärppäisi? Mies sitten ampuu niitä alas kun ei herralle kelpaa. ;)
Kommentit (20)
Meiltä löytyy Lea. Se on mielestäni pehmeä ja kaunis nimi, ja sopii silti meidän temperamenttiselle tytölle :)
Louna
Viena
Vaula
Liina
Leena
Emilia
Hilla
Heljä
Hilja
Emma
Anna
Mimosa
Aava
Helmi
Emma
Olivia
Hilla
Hellevi
Hilma
Matilda
Aino
Fanny
Kukka
Helinä
Illuusia
Aurora
Lilian
Nelli
Nanna
Maaria
Sofi
Sofia
Senni
Silja
Ninni
Lilja
Lilia
Lilli
Aamu
Lilia
Leila
Alma
Elma
Elena
Ellen
Anniina
Ilona
iina tai oona :) meillä toinen noista
Makuja on monia. Minusta pehmeitä ovat tämän tapaiset:
Maija,
Ulla,
Emma,
Tuula,
Taina,
Aamu,
Teiju,
Tuija
ja pitemmät:
Amanda
Emilia
Ulpukka
Marika
Maija, Ella, Anna, Ana, Anne, Anni, Sanni, Leena, Lena, Sanna, Laila, Leila, Liina, Aila, Eila, Saija, Lumi, Lilja, Anniina, Seela, Silla, Selina, Saija, Lea, Leea
Ja kas, monella muullakin Maija oli listalla.
Muita pehmeitä:
Unna, Enni, Ninni, Aina, Hilla, Ilona
Aurora tai Marika ovat jonkun mielestä pehmeitä nimiä.
Minusta pehmeistä nimistä puuttuvat kovat kirjaimet K, R, V, T, jopa S voi joskus kuulostaa kovalta
Minun listani
Lili
Lilia
Lilly
Lidia
Sisi
Sissi
Emma
Elli
Leeni
Leenu
Leena
Henny
Jenny
Adele
Alma
Elmi
Edith
mutta ei mikään napannut.
Miestä arveluttaa jos nimessä on vaikka kovia kirjaimia, nimi on liian terävä Katri on nätti nimi hänestä mutta keskellä liian terävä.. Ymmärtääkö joku sitä?
Viena on sanaten verävä samoin Maija. Toisessa terävä alku ja toisen loppu.
Minulle sopii pidempikin nimi vaikka Katariina mutta se on ihan liian terävä. :))
Emma, Oona, Tuula, Lumi on miehen mieleen ja minulla nappasi vähän erilaisemmat kuten Olivia tai Seela.
Vaula kuulostaa molemmista pikkusen vaikealta suussa, ehkä Paula mutta se on taas miehestä ehkä liian pamauksellinen. Päästään taas tähän Vappuun jossa sama ongelma mutta meillä on jo yksi topakka tyttö niin veikkaan että tästä voisi tulla yhtä temperamenttinen? Miksi siis pehmeää nimeä miettiä?
ap
Enja
Etel
Isla
Hulda
Malin
Tuulia
Auli
Ulpu
Elvi / Elviira
Iines
Loviisa
Kaikki näistä ovat mielestäni pehmeitä, mutta käyvät myös reippaalle tytölle.
Pulmu
Meimi
Lila
Nelma
Pidättekö näist?