Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pissaleikkien ystävät! Miten hoidatte hommat?

Vierailija
15.10.2011 |

Itse aloitamme vaimon kanssa riisuntumalla ensin alusvaatteisilleen. Sitten vaimoni juo 2 litraa vettä minun vahtiessani vieressä ja yhden 0,5 l Kopparbergin päärynäsiiderin diureetiksi (nestetankkaus).

Kun rakko on halkeamaisillaan, menemme kylpyhuoneeseen ja minä menen selinmakuulle kylppärin lattialle rautakanki kovana.

Vaimoni tulee seisomaan kasvojeni yläpuolelle ja alkaa runkkaamaan itseään hieroen, lopulta kaksi sormea sisään työntäen. Minä runkkailen samalla.

Sitten vaimoni alkaa pissata katkonaista suihkua kyrpäni päälle ja auki olevaan suuhuni. Virtsa pulppuaa suustani, osan nielen kiihottuneena, osa pursuaa pois suustani.

Kun rakko on tyhjä runkkaamme molemmat orgasmin itsellemme, niin että toinen näkee, mitä toinen tekee.

Laukean valtavan spermasatsin vaimoni rinnoille lopuksi.

Jakakaa kanssani kokemuksia.

Mies 37 v

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroimme katketaksemme ja kusimme toistemme päälle kylppärissä. No testasimme, että olisiko se meidän juttu ;D. Ei ollut. Vieläkin naurattaa :D nainen 38v

Vierailija
2/3 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestehukkapissa maistuu kissanpissalle, kun taas vesitankkauksella aloitettu homma saa pissan maistumaan juuri sopivan makuiselle. Ja mitä enemmän sitä tulee, sitä kiihottavampaa se on, kun näkee sen pissan paineella purkautuvan turvonneiden häppäreiden välistä ja klitoris paljastettuna. Kalun päälle osa ja suuhun loput..aah.

Taas stondaa kivikovana, kun ajattelenkin vaimoni ja minun yhteisiä leikkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käyttäisi etuovea siellä alhaalla.

Mimim. Nam Nam as. 67

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme