Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se 1,5v oululainen pikkuenkeli jo haudattu?

Vierailija
05.12.2010 |

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälle pojalle sitten oikein tapahtui? Mitä se viikonloppuhoitajapoikaystäväretjake oikein teki?

Vierailija
2/70 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nekö eivät sitten täytä tiukkoja enkelikriteerejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tuon lapsen menettäneen äidin ystävä ja voin kertoa että äidistä tuntuu jo ihan tarpeeksi kurjalta ilman teitä haaskalintujakin :(

Äidilläkö ei saisi olla omaa aikaa tai lomaa lapsesta ?? niin että 24h vrk 365 päivää vuodessa lapsessa kiinni ilman hengähdystaukoa.sillä laillahan niitä selväjärkisiä mammoja ja lapsia kasvaa.Itselläni myös lapsia ja Kyllä.Otan heistä lomaa n 2-3 kertaa vuodessa.esim teen jonkun vkl reissun ystävien kanssa.

Minulla on käynyt tuuri kun on isovanhemmat ja suku jotka lapsia hoitaa.kaverillani taasen ei pahemmin tukiverkkoa ollut :(

Asettukaa ensin mielessänne tuon äidin tilanteeseen edes hetkeksi ja aukokaa vasta sitten päätänne.

Vierailija
4/70 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tuon lapsen menettäneen äidin ystävä ja voin kertoa että äidistä tuntuu jo ihan tarpeeksi kurjalta ilman teitä haaskalintujakin :(

Äidilläkö ei saisi olla omaa aikaa tai lomaa lapsesta ?? niin että 24h vrk 365 päivää vuodessa lapsessa kiinni ilman hengähdystaukoa.sillä laillahan niitä selväjärkisiä mammoja ja lapsia kasvaa.Itselläni myös lapsia ja Kyllä.Otan heistä lomaa n 2-3 kertaa vuodessa.esim teen jonkun vkl reissun ystävien kanssa.

Minulla on käynyt tuuri kun on isovanhemmat ja suku jotka lapsia hoitaa.kaverillani taasen ei pahemmin tukiverkkoa ollut :(

Asettukaa ensin mielessänne tuon äidin tilanteeseen edes hetkeksi ja aukokaa vasta sitten päätänne.

Tai siis sen että mitä oikeastaan tapahtui, tapahtuiko ihan tappo vai mitä ihmettä? Ja otan osaa äidin suruun, en syyttele. Aivan kamala tapaus.

Vierailija
5/70 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska näin on käynyt?Ihan helvetin järkkyä!Voi äitiparkaa (lapsiparasta puhumattakaan).

Vierailija
6/70 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja useampikin sisarus? Entä te ystävät? Ei sillä, minunkin mielestäni äiti ansaitsee lepotaukonsa, mutta miksi jätti juuri kyseisen miehen hoiviin.

olen tuon lapsen menettäneen äidin ystävä ja voin kertoa että äidistä tuntuu jo ihan tarpeeksi kurjalta ilman teitä haaskalintujakin :( Äidilläkö ei saisi olla omaa aikaa tai lomaa lapsesta ?? niin että 24h vrk 365 päivää vuodessa lapsessa kiinni ilman hengähdystaukoa.sillä laillahan niitä selväjärkisiä mammoja ja lapsia kasvaa.Itselläni myös lapsia ja Kyllä.Otan heistä lomaa n 2-3 kertaa vuodessa.esim teen jonkun vkl reissun ystävien kanssa. Minulla on käynyt tuuri kun on isovanhemmat ja suku jotka lapsia hoitaa.kaverillani taasen ei pahemmin tukiverkkoa ollut :( Asettukaa ensin mielessänne tuon äidin tilanteeseen edes hetkeksi ja aukokaa vasta sitten päätänne.

Vierailija
7/70 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/70 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tuon lapsen menettäneen äidin ystävä ja voin kertoa että äidistä tuntuu jo ihan tarpeeksi kurjalta ilman teitä haaskalintujakin :( Äidilläkö ei saisi olla omaa aikaa tai lomaa lapsesta ?? niin että 24h vrk 365 päivää vuodessa lapsessa kiinni ilman hengähdystaukoa.sillä laillahan niitä selväjärkisiä mammoja ja lapsia kasvaa.Itselläni myös lapsia ja Kyllä.Otan heistä lomaa n 2-3 kertaa vuodessa.esim teen jonkun vkl reissun ystävien kanssa. Minulla on käynyt tuuri kun on isovanhemmat ja suku jotka lapsia hoitaa.kaverillani taasen ei pahemmin tukiverkkoa ollut :( Asettukaa ensin mielessänne tuon äidin tilanteeseen edes hetkeksi ja aukokaa vasta sitten päätänne.

uskaltaa jättää lapsen lähes tuntemattoman rikolliseen seuraan,vaikka kuinka kaipais lomaa!? ja onhan siltä otettu jo yksi lapsi huostaankin,ettei tuo äiti mikää malli-äiti todellakaa ole!!!

Vierailija
9/70 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonka kanssa yhteinen koti kuin että jättäisit ystävän nurkkiin[

i]ja useampikin sisarus? Entä te ystävät? Ei sillä, minunkin mielestäni äiti ansaitsee lepotaukonsa, mutta miksi jätti juuri kyseisen miehen hoiviin.

hei haloo! Tuskin äiti on jättänyt tahallaan lapsen kuolemaan, vaan ajatteli jotta mieheen voi luottaa!

Vierailija
10/70 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämänikäisen muistutuksen päätöksestään luottaa poikaystäväänsä ja tekisi varmaan ihan mitä vain, että voisi muuttaa kaiken.

Vierailija
11/70 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappoi pojan ja laittoi sen naulakkoon roikkumaan, mistä äiti sen sitten löysi

Vierailija
12/70 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin ei tappoakaan. Syytetään heitteillejätöstä ensisijaisesti.

Vierailija
13/70 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitäpä hän olis muuta voinutkaan kuin jättää puolituntemattomalle psykopaatille vauvansa....

Vierailija
14/70 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta suree se narkkarikin lastansa..

Vierailija
15/70 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppisitte jotain, aivan mieletöntä levittää valheellista tietoa ihmisistä jota ette edes varmasti tunne.

Vierailija
16/70 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut Oulu on täynnä perheitä, joitten koko suku asuu jossain Lapin ja Kainuun peräkylissä ja joilla ei ole mitään tukiverkostoa. Silloin siitä lapsesta ei tosiaan oteta lomaa vaan sen kanssa ollaan joka ikinen hetki. Äiti ja isä ansaitsee toki vaikka mitä, muttei koskaan lapsen kustannuksella.

Tuo äiti on saanut ihan kohtuuttoman rangaistuksen menettämällä lapsensa, mutta ei tosiaan voi väittää ettei hänellä ollut muuta vaihtoehtoa kuin jättää lapsensa tuon epäluotettavan miehen hoitoon.

Vierailija
17/70 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsiakin olen joskus hoitanut

mutta minullakin on omat perhekuviot.Kaverini luotti mies ystäväänsä kun aiemminkin on lapsen kanssa hyvin pärjännyt.Tarkemmin en itsekään tiedä mitä oikein tarkalleen tapahtui.Kai se mies oli vaan jotenkin kilahtanut :(

Vierailija
18/70 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä muutakaan.. Ei näitä uutisia KOSKAAN kerrrota muista kuin narkkareista....

Pääsi sieluparka onneksi pian pois tuollaisesta elämästä...

Vierailija
19/70 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppisitte jotain, aivan mieletöntä levittää valheellista tietoa ihmisistä jota ette edes varmasti tunne.

kun anonyymi päivittelee anonyymiä?! :D

Vierailija
20/70 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mies lähtenyt teon jälkeen?

ja lapsiakin olen joskus hoitanut

mutta minullakin on omat perhekuviot.Kaverini luotti mies ystäväänsä kun aiemminkin on lapsen kanssa hyvin pärjännyt.Tarkemmin en itsekään tiedä mitä oikein tarkalleen tapahtui.Kai se mies oli vaan jotenkin kilahtanut :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän