Seksi on epämiellyttävää, apua?
Siis en ole haluton, vaan seksistä on tullut hyvinkin epämiellyttävää. Olen 21v, lapsi 1v ja mies 25v. Olemme miehen kanssa toistemme ensimmäiset. Ennen kiihotuin jo pussailusta, ja piti vaihtaa alkkarit kun kostuivat helposti, nyt olen kuiva kuin sahara. Alapäästä roikkuu repeytynyt limakalvo, joka olisi määrä ilmeisesti leikata lokakuussa. Seksi aiheuttaa kovaa kipua alavatsassa, kortsu vie tunnon ja pitää olla hyvin hiljaa ettei heikkouninen lapsi herää. Mies on hyvin karvainen ja lihonnut 20kg kahdessa vuodessa. Itse myös lihonut about 5kg, olisi määrä nyt kummankin päästä parempaan kuntoon.
En ole miehen kanssa sekstaillessa koskaan saanut orgasmia, saan kyllä jos masturboin mutta siitä jää tosi paha olo jälkeenpäin.
Kaipaan todellakin apua ja neuvoja, miten pääsisin seksipelosta yli ja nauttisin enemmän. Synnytyksen jälkeen oli kausi, jolloin seksi oli tosi ihanaa, ja sitä piti saada koko ajan, nyt ei enää... Pelkään seksiä, koska se sattuu, ja se vaikuttaa parisuhteeseen :( apua!
Kommentit (4)
Käy gynekologilla noitten vaivojen vuoksi. Ei seksin pitäisi aiheuttaa kipua. Aika monta ongelmaa sait tuohon tekstiin sisältymään, mutta hoitamisen voisi aloittaa tosiaankin tuolta erikoislääkärin pakeilta.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2015 klo 11:12"]Käy gynekologilla noitten vaivojen vuoksi. Ei seksin pitäisi aiheuttaa kipua. Aika monta ongelmaa sait tuohon tekstiin sisältymään, mutta hoitamisen voisi aloittaa tosiaankin tuolta erikoislääkärin pakeilta.
[/quote]
Kiitos vastauksesta. Juu listasin juttuja joiden ajattelin vaikuttavan ongelmaan.. Menin kyllä lääkärille ja hän määräsi papa-kokeeseen... Tulokset oli normaalit. Pitäisikö käydä taas vai odotanko suosiolla lokakuuta?
Kävitkö gynellä vai tk-lääkärillä? Mielestäni ultraäänitutkimus olisi tarpeen, kun kerran on kipuja. Papa-koehan ei kerro mistään kystista tai myoomista ja ne pitää sulkea pois kipujen aiheuttajina. En odottaisi lokakuulle asti, sillä elämänlaatuhan kärsii kivuista ja sitä kautta koko parisuhde ja perhe-elämä. /3
Up :(