Mies lähti masentuneena baariin vetämään päänsä täyteen :-(
Sai tänään huonoja uutisia, menettää firmansa toimitilan kun vuokranantaja ottaa omaan käyttöönsä. Hänellä on ollut se 10 vuotta, eikä löydä mitenkään vastaavaa, ainakaan sellaista mihin olisi varaa.
Mies lähti tunti sitten baariin kuulemma juomaan päänsä täyteen, ei käy baarissa muuten juuri koskaan, kerran on 5-vuotisen yhdessäolomme aikana käynyt ilman minua.
Itki ennen kuin lähti, puhui ettei hänellä ole enää mitään, ja puhui itsensä tappamisesta. Yritin estää häntä lähtemästä, en onnistunut.
Olen ihan hemmetin huolissani.:-(
Kommentit (16)
sano että kaikki järjestyy tms. Lähetä joku kaveri katsomaan että on ok. Tai mene itse jos pääset.
Laita viestiä ja kerro että tuo ukkos on sulle tosi tärkeä ja hvyä tyyppi. Ja että kyllä asiat järjestyy. Ja että sulla on ikävä. Ja jos mies haluaa tulla kotiin niin voisit tehdä jotain hyvää iltapalaa jne.
Tsemppiä !
Laita viestiä ja kerro että tuo ukkos on sulle tosi tärkeä ja hvyä tyyppi. Ja että kyllä asiat järjestyy. Ja että sulla on ikävä. Ja jos mies haluaa tulla kotiin niin voisit tehdä jotain hyvää iltapalaa jne.Tsemppiä !
Laitoin viestiä, tuonsuuntaista, ei vastausta.
Laita viestiä ja kerro että tuo ukkos on sulle tosi tärkeä ja hvyä tyyppi. Ja että kyllä asiat järjestyy. Ja että sulla on ikävä. Ja jos mies haluaa tulla kotiin niin voisit tehdä jotain hyvää iltapalaa jne.Tsemppiä !
Laitoin viestiä, tuonsuuntaista, ei vastausta.
Eikä tulekaan vastausta, löysin juuri miehen kännykän keittiöstä, eli hän ei ole edes ottanut sitä mukaan. :-(
sitä me ollaan hallituksessa mietitty ja nyt näyttää suunta olevan oikea. Vähän se kirpaisee mutta työttömänä saa niin paljon rahaa että sillä elää koko perhe.
Onko sulla lapset kotona? Saatko jonkun heidän untansa vahtimaan, että pääset miehen perään? Ehkäpä kavereita avuksi? Jos alkaa näyttää toivottomalta, ei muuta kuin soitto hätäkeskukseen ja kerrot miehen uhkailut sinne. Tsemppiä.
Onko sulla lapset kotona? Saatko jonkun heidän untansa vahtimaan, että pääset miehen perään? Ehkäpä kavereita avuksi? Jos alkaa näyttää toivottomalta, ei muuta kuin soitto hätäkeskukseen ja kerrot miehen uhkailut sinne. Tsemppiä.
Yksi lapsi on, ja kotona on. Eipä valitettavasti ole ketään jota voisi pyytää. :-( Eikä mitään hajua minne mies on lähtenyt, ja tämä ei ole kovin pieni paikka...
sitä me ollaan hallituksessa mietitty ja nyt näyttää suunta olevan oikea. Vähän se kirpaisee mutta työttömänä saa niin paljon rahaa että sillä elää koko perhe.
No just. Paljonko luulet pienyrittäjän saavan työttömyysavustusta?
Itse olette äänestäneet kokkareet hallitukseen oma vikanne se on.
ketään, ketä voisit apuun pyytää, niin soita rohkeasti sinne hälytyskeskukseen! He kyllä ottavat huolesi ihan tosissaan (mikäli siis todella uskot, että miehesi voisi vahingoittaa itseään). Ilman puhelinta kotoa lähteminen kannattaa mainita ja se on pointti, mikä kyllä minuakin huolestuttaisi kovastikin. Älä turhaan odota enää! Toivottavasti kaikki selviää vielä parhain päin..
Itse olette äänestäneet kokkareet hallitukseen oma vikanne se on.
Hohhoijaa sentään, eikö yhtään fiksummin voisi vastata...
Hei,
Tosi kurja tilanne ja hän haluaa nyt selkeästi olla yksin tilanteen kanssa vaikka se on epäreilua sinua kohtaan, koita pysyä tyynenä ja ajatella että kaikki kyllä järjestyy....hyvät ajatukset tavoittavat hänet. Pidä hänelle toivoa yllä huomenna, että kaikki kyllä järjestyy ja että kaikella on tarkoitus, ehkä vuokrahuoneisto esim. tuhoutuu tai siel on hometta ym. ja on hyvä että hän meni pois sieltä. Ehkä kotiinkin voisi laittaa toimiston? Yksi englantilainen perhe rakensi maaseudulle tosi halvalla ekologisen talon, kyllä hyvä paikka varmasti löytyy kunhan pitää silmät ja korvat avoinna. Tsemppiä, älä itse vaivu epätoivoon!
Itse olette äänestäneet kokkareet hallitukseen oma vikanne se on.Hohhoijaa sentään, eikö yhtään fiksummin voisi vastata...
kun tilanne on se mikä on ja ei se siitä kukkaispuheilla miksikään muutu, on se itse osattava elää niin että ei tarvi jälkeenpäin katua.
Hei,
Tosi kurja tilanne ja hän haluaa nyt selkeästi olla yksin tilanteen kanssa vaikka se on epäreilua sinua kohtaan, koita pysyä tyynenä ja ajatella että kaikki kyllä järjestyy....hyvät ajatukset tavoittavat hänet. Pidä hänelle toivoa yllä huomenna, että kaikki kyllä järjestyy ja että kaikella on tarkoitus, ehkä vuokrahuoneisto esim. tuhoutuu tai siel on hometta ym. ja on hyvä että hän meni pois sieltä. Ehkä kotiinkin voisi laittaa toimiston? Yksi englantilainen perhe rakensi maaseudulle tosi halvalla ekologisen talon, kyllä hyvä paikka varmasti löytyy kunhan pitää silmät ja korvat avoinna. Tsemppiä, älä itse vaivu epätoivoon!
Uskon kyllä että keksimme jotain, tosin kotona ei voi yritystä pyörittää, koska hän tarvitsee paljon varastotilaa.
Minä kyllä uskonkin että kaikella on tarkoitus, mies ei niinkään. Vaikea kyllä nyt ymmärtää mikä tarkoitus tällä on, kun juuri viikko sitten muutimme tuon hänen liikehuoneistonsa viereiseen taloon, että hänen työpaikkansa olisi lähellä. Nyt mies puhui ettei enää huvita oikein asua tässä, voi olla että haluaa muuttaa pois tästä. :-(
Kunhan nyt tulisi vaan ehjänä kotiin.
ketään, ketä voisit apuun pyytää, niin soita rohkeasti sinne hälytyskeskukseen! He kyllä ottavat huolesi ihan tosissaan (mikäli siis todella uskot, että miehesi voisi vahingoittaa itseään). Ilman puhelinta kotoa lähteminen kannattaa mainita ja se on pointti, mikä kyllä minuakin huolestuttaisi kovastikin. Älä turhaan odota enää! Toivottavasti kaikki selviää vielä parhain päin..
No mitä häntä tunnen, niin en kyllä jotenkin usko että hän oikeasti tekee mitään itselleen, rakastaa sen verran paljon minua ja lastamme, ei ole sen tyyppinen että tekisi, tosin aika kuohahteleva temperamentiltaan, niin että saattaa joskus puhua vähän voimakkaammin kuin oikeasti tarkoittaa. Eli en nyt ainakaan vielä soita hätäkeskukseen, ehkä aamulla jos ei ole tullut. Toivottavasti tulee ennen aamua!
Ja vielä, mitä häntä tunnen, niin on voinut mielenkuohuissaan ja jo pikkuhiprakassaan unohtaa puhelimen, unohtaa sen aika usein, on aika hajamielinen, ja uskon että varsinkin nyt vielä enemmän.
nosto