Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SYYSKUISTEN MAANANTAI***

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin neiti riuhtoo tissillä. Kiskoo nänniä, päästää irti jne... Mutta olen huomannut, että meillä se liittyy väsymykseen. Kun tyttö on virkeä ja juuri herännyt, hän syö hienosti, mutta väsyneenä alkaa tuo ihmeellinen vääntäminen. No, ehkä se jää aikanaan pois. Pulloa olen yrittänyt antaa, mutta neiti ei sitä huoli. Huutaa vaan lohduttomasti, kunnes saa tisun suuhun... Sitten syvä huokaus, tajusipa äiti vihdoin... Ja tyytyväisenä ruokailee. Minä en siis voi olla lapseni luota pois kauaakaan, sillä isä ei pysty häntä ruokkimaan. Kaikki konstit on koitettu!

MITEN TEILLÄ MUILLA NUKUTAAN? Viimeyönä tyttö nukkui taas 22-05 ja sitten vielä 5.15-7.30, AIVAN MAHTAVAA! Sitten leikittiin puol kymmeneen asti, tissiteltiin ja nyt nukutaan ulkona. Yleensä nukkuu tuolla autokatoksessamme jopa neljä tuntia putkeen. Kun juuri hetki sitten keinutin hänet uneen, vaunuista kuului ihmeellistä hörähtelyä. Kurkkasin sisään niin siellähän tuo ilopilleri nauroi ääneen oikein kunnolla, mutta nukkui jo sikeästi :)) IHANA!!!!

MITÄ TOUHUILETTE PIENTEN KANSSA PÄIVISIN? Meillä ei itketä kuin nälkää ja väsyä. Päivät sujuu aivan upeasti. Leikitään, jumppaillaan niskalihaksia, luetaan kirjaa ja hymyillään ja jokelletaan jo aivan tosissaan. Varsinkin minulle hän kovasti juttelee. Päivät kuluu ja koko ajan neidissä huomaa uusia juttuja. Harmillista vain, että talon iskä joutuu opiskelemaan muualla. Lähtee maanantaiaamuna ja tulee yhdeksi yöksi viikolla kotiin ja sitten tietysti perjantaista sunnuntaihin viettää täällä meidän kanssamme. Itse tulee tietysti sitten kiukuteltua viikonloppuna rakkaallensa, kenellekäs muullekaan, ja jälkeenpäin harmittaa. Tämä pienen ihmisen kanssa oleminen ihan yksin, on kuitenkin raskasta, vaikka neiti 2 kk onkin aivan suloinen ja kiltti. Vastuu ja huoli on kuitenkin valtava. Pitäisi vain osata nauttia tästä ajasta, kun joku muu töissä huolehtii hommistani ja minä voin vaikka nukkua neljän tunnin päikkärit vauvelin nukkuessa...

Kovasti odotan jo joulua. Vaihdoin olkkariin jo punaiset paneliverhon, villaviltin ja tyynyt - turkoosien tilalle. Nyt ajattelin ommella vielä keittiöön punaiset purjerengasverhot ja kaivaa esille ihanat Pentikin joulupurnukat ja alkaa listaamaan joululahjaostoksia. :) Miehelläkin on opinnoista taukoa joulukuun alusta tammikuun puoliväliin, joten sitä aikaa odotellessa :))

Mites Neiti21 pärjäilee ilman miestään? Ollaan samassa tilanteessa (tai ei ihan, minä kun saan mieheni vlopuiksi kotiin) ja olis kiva kuulla teidän viikonkulusta. Tapaatteko paljon ystäviä vai viihdyttekö kotosalla? Minua joskus oikein ottaa päähän, että minua ja neitiä ei olla pyydetty oikein mihinkään! Naapurin rouva lenkkeilee onneksi kanssani päivisin (hänen tyttönsä 6 viikkoa vanhempi) ja saa jutella jonkun aikuisen kanssa edes sen tunnin päivässä. Kyllä minä mielelläni kyläilisinkin kavereiden luona, mutta ne kai luulee, että tällainen mamma ei viitsi kuitenkaan lähteä mihinkään... HÖ :(

ONKO MASENNUSTA SYYSMAMMOILLA? Minulla iski viikonloppuna ensimmäistä kertaa sellainen surullinen olo. Tähän asti on mennyt tosi hienosti oman mielialan kanssa, mutta nyt näytti hiukan huonommalta. Ehkä se on tuo sateinen pimeä ilma, tai jotain... No, parempaa fiilistä odotellessa, nenä vastatuuleen ja hymyä huuleen :)

Puhtia kaikille ja enkeleitä!

Laurukka ja pikkuinen 2kk 3 pvä

Vierailija
22/24 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarttis lähteä lasten kans ulos.. pläh, ja ilma on mitä kurjin.

Meillä ei hymyillä vielä :( Tosin halkio lapset alkavat kuulemma myöhemmin hymyillä, koska ihmiset suhtautuvat erilailla. Eli siis itse kyllä ihan normaalisti suhtaudun mutta vieraat ihmiset hymyilemisen sijaan hämmästyvät. Näin luin kirjasta että siksi nää alkaisi myöhemmin hymyillä. Yhden hymyn olen saanut.

samoin jokellus, meillä ei jokelleta tai jutella, mutta en tiedä onko halkion vuoksi ns. hanklalampaa tuottaa äännähtelyjä.. tiedä häntä.

vkon lopun olin miehen vanhempien luona ja sain levätä ja mun dieetti men ihan pipariks ku miehen äiti syötti kokoajan..

T:Neiti21 +prinsessa 1kk vko ja jotain :D&nea 1v7kk+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän raivarit johtuu siitä, että vauva haluaa vaan lutkuttaa tissiä ennen nukahtamista ja suttuu kun sieltä tuleekin maitoa suuhun.

http://www.imetystukilista.net/faq/rintaraivarit.php

Vierailija
24/24 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä aleksi sylissä kirjottelen joten kahtellaas saanko jutun juurta. aleksi menee unille n. klo 21 ja herää syömään klo 4 tai 4.30, sitten uudestaan klo 8 ja tänäänkin heräsi päivään sitten vasta klo 11, jenna tosin repi mut ylös jo klo 8 että se siittä nukkumisesta.

aleksi myös löytänyt kätensä ja ai että ne on sitten hienot, niitä killitellään simmut kierossa ja naama hymyssä, ihanan näköistä :D kauheesti poika juttelee ja hymyää, tukkakin alkanut kasvamaan kovaa vauhtia vaikkakin aleksilla oli ihan mukavasti jo syntyessään tuota karvaa päässä, jennalla tosin oli mahtava pörrö syntyessään ja nyttenkin tytöllä on tukka olkapäille.

kamalan yksinäinen olo kun on ihan uus paikka tämä mihin muutettiin, lapsiperheitä ihan kamalasti mutta ei sitä hetimmiten kehtaa hyökkiä tuosta vaan juttelemaan vaikka en kyllä kauheen ujo ihminen ole. täytynee lähteä ulkoilemaan lasten kanssa jos vaikka pongais uusia ystäviä :D

pitäis ostaa talvivaatteetkin ihan kaikille, paitti jennalle ainoastaan uudet kengät ja rukkaset. ajattelin satsata gore-texeihin vai mitkä onkaan (ei jaksa tarkistaa nimee :D) ja siskoni suositteli reiman rukkasia (on tarhassa töissä) joten rahaa palaa, huoh. itelläkään ei ole kunnon ulkoiluasua ja kiva vetää mokkatakki päällä tuolla lenkillä, älyttömän epämukavaa.

mutta kaikenkaikkiaan menee mukavasti, ihana juttu :)

allero nyt ottaa pulttia tässä sylissä joten menemme taas, hipsat :)

JMMK