Ärsyttää omiin ajatuksiinsa uppoutuvat lapset ja aikuiset.
Jotka eivät vastaa eivätkä reagoi vaikka kysymykseen vaikka vieressä karjuisi.
Kommentit (7)
Jätän nykyään huomiotta jos äijä tai lapsi ei vastaa kysymyksiini. Muutaman kerran ovat jääneet ilman jälkiruokaa tai olen jättänyt lähtiessä kotiin.
Kummallakaan ei ole mitään Aalla alkavaa syndroomaa vaan vain uskomaton keskittymiskyky.
Itse olin vilkas kympin oppilas, kuopus sai KEHU-testeistä täydet pisteet. Hyvin liikunnallinen, vilkas ja utelias hänkin.
Jotka eivät vastaa eivätkä reagoi vaikka kysymykseen vaikka vieressä karjuisi.
Tätä kutsutaan coctail-ilmiöksi ja se läpäisee useimmiten syvätkin ajatukset.
kun jotkut eivät olekaan käytettävissä ihan koko ajan...niillä on jotain muka omiakin ajatuksia.
jos lapsi tai mies ei reagoi asiaa kysyessäni, turha tulla vinkumaan mitään enää siinä vaiheessa kun olen jo mennyt toiseen huoneeseen ja siirtynyt kysymästäni asiasta jo toiseen asiaan.
Jos ei vastaa kun kysytään, jää ilman.
Ainoa kysymys, johon mies heti resgoi, on haluutko pikkua tai otanko sulta suihin.
jos lapsi tai mies ei reagoi asiaa kysyessäni, turha tulla vinkumaan mitään enää siinä vaiheessa kun olen jo mennyt toiseen huoneeseen ja siirtynyt kysymästäni asiasta jo toiseen asiaan. Jos ei vastaa kun kysytään, jää ilman. Ainoa kysymys, johon mies heti resgoi, on haluutko pikkua tai otanko sulta suihin.
No toi on jo kyllä aika paha! Ei kai tossa auta, kun tosiaan sanoa vaan kerran ja jättää asia sikseen jos ei tuu mitään vastausta. Tätä "sanon vain kerran" käyttää mun tokaluokkalaisen ope, koska ei jaksa sanoa monta kertaa kaikille 27 oppilaalle... :) t. se kuutonen, vai mikä se oli
ADHD ja ADD aikuisiksi ja lapsiksi. Ei ole sulla ap koskaan käynyt mielessä, että ehkä ko. henkilöt eivät todella voi mitään tuolle vaivalleen ja sen mukanaan tuomille ongelmille?