Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän pöpö tää on, perusflunssaako?

Vierailija
15.10.2011 |

Alkoi ti nielun hiekkaisuuden tunteella, olin ma-ke töissä (ten keikkaa päiväkodeissa) ryhmässä jossa 4 työntekijästä (27 lasta) 2 oli sairaslomalla ja 2 jäljellä olevaa olivat aivan tukkoisia ja toisella 37,5 lämpöä, hänkin jäi ti-vuoronsa jälkeen sairaslomalle.

Mulla hävisi hiekkaisuus ke mutta tilalle tuli kurkun älytön limaisuus ja ke-to välisenä yönä kurkku oli melkoisen kipeä.

Nyt on la ja heräsin juuri, tuntuu että tikahdun tähän kurkun limaisuuteen ja kutinaan.

Nieleminen sattuu jonkin verran mutta ei paljoa.

Ja kun tuo limaisuuden tunne on niin suuri niin yskiessäni meinaan tukehtua, naama ja silmät mene ihan punaisiksi ja silmistä vuotaa vettä.

Kuumetta en ole mittaillut, ei tunnu kuumeiselta.

Ma on jo buukattu uusi keikka ja keikkaa tehdessähän ei kannata sairastaa, jos menen paikalle ja lähden kesken pois saan peräti 50% palkastani, jos en mene lainkaan paikalle en saa mitään ja haettava heti lääkärintodistus.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mennä tartuttamaan muita. Mieti vähän. Siellä päiväkodissa saattaa olla joku lapsi, jolla on infektioastma (tai joku muu perussairaus) ja jokainen flunssa saattaa saada aikaan sairaalakierteen. Toisinsanonen se sinun yksi tai kaksi päivää poissa sairauden takia, saattaa olla jollekin perheelle helvetti 1-2 kuukauden kierre, jonka takia jompikumpi vanhempi on sairaan lapsen kanssa kotona.

Nyt on liikkeellä todella sitkeää flunssaa ja on tärkeää oikeasti oman itsenskin kannalta hoitaa itsensä kuntoon.

Vierailija
2/2 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tottakai ja tietysti sairaana sairastetaan jne.

Mutta esim tuossa ryhmässä missä olin niin tuo ti-vuorostaan sairaikselle jäänyt oli sen ma&ti kuumeisena ja kurkkukipuisena töisä koska "en halua että olette ihan kusessa täällä" eli ryhmässä olisin ollut minä keikkalainen ja ainoastaan 1 ryhmän "omista" työntekijöistä ja tosiaan 27 3-5v lasta.

No, ke hän ei tullut töihin kun kuume oli noussut 39 asteeseen, olin siellä tuon 1 kanssa+tet-harjoittelijan eli 15v tyttösen kanssa.

Ei mulla ole kaikkalaisena varaa sairastaa, kuinka monella on/olisi jos ei saa tuloja silloin lainkaan??

Tätä ennenkin ollut jo useita kuukausia tiukkaa koska olin täysin työtön joten painettava on vaikka oksentaisin sitä limaa.

Edellisestä sairastelusta on nippanappa 1kk ja silloin piti maata viikko koska oli keuhkokuume-epäily päällä ja hevosannos antibiootteja vedettävänä=6kpl 500mg tabuja päivässä 10pvän ajan.

Paskaa:´´(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla