Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA auttakaa, kamalan nolo ongelma!!!

Vierailija
14.10.2011 |

Kokeilin juuri ensi kertaa sellaista pientä anaalitappia, pehmeää, ja se mennä luiskahti tuonne peppuun...en saa sitä pois!! Apua, mitä mä teen, mies ja lapset palaavat pian mummolasta!

Kamalan noloa ja pelottavaa...eikä ole provo! Olen raskaanakin ja siitä nämä kamalat himot tulevat, enkä taatusti kehtaa jonnekin terveyskeskukseen lähteä..

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin raskausaikana innostuin kauheesti anaalihommista. Tuntu jostain syystä ihan älyttömän hyvälle. Vieläkin välillä tekee mieli, varsinkin just ennen menkkoja.

Vierailija
22/25 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärissä teille ei naureta (paitsi ihan vähän hoitajien kahvihuoneessa). nähty on mm. takapuoleen joutun koriste-esine selityksellä "istuin päälle vahingossa". Vibraattoria ei kannata sinne tunkea, sillä suoli alkaa kuromaan sitä ylöpäin. Eräältä mahakipuiselta sellainen poistettiin leikkurissa. Onhan näitä sitten elintarvikkeita yms. mitä joskus joudutaan kaivelemaan. Ikävämpiä ovat luonnonantimet, joita jostain kumman syystä joskus ihmismieli keksii tunkea sinne minne auriko ei paista... Joten nautiskelkaa elämästä turvallisissa merkeissä ja herkkiä paikkojanne varoen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärissä teille ei naureta (paitsi ihan vähän hoitajien kahvihuoneessa). nähty on mm. takapuoleen joutun koriste-esine selityksellä "istuin päälle vahingossa". Vibraattoria ei kannata sinne tunkea, sillä suoli alkaa kuromaan sitä ylöpäin. Eräältä mahakipuiselta sellainen poistettiin leikkurissa. Onhan näitä sitten elintarvikkeita yms. mitä joskus joudutaan kaivelemaan. Ikävämpiä ovat luonnonantimet, joita jostain kumman syystä joskus ihmismieli keksii tunkea sinne minne auriko ei paista... Joten nautiskelkaa elämästä turvallisissa merkeissä ja herkkiä paikkojanne varoen!

opin kerrasta!

t.ap

Vierailija
24/25 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kerran parikymppisenä kännissä laitoin tampaxin, muistamatta että edellinen oli pesässä. Aamulla totuus paljastui ja en yrityksistä huolimatta saanut perimmäistä tampoonia pois. Eikun päivystykseen ja voi helvetti että hävetti, siis en vieläkään 39 vuotiaana voi nauraa. Hoitaja ( Mies kaikenlisäksi) oli hyvin korrekti, mutta voin kuvitella mietteensä ja kahvihuone tarinansa. Onneksi sait pois itse!!

Vierailija
25/25 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi loppu hyvin, kaikki hyvin!

Ot, vähän huvittavaa, tuossa ketjun lopussa on aina noita "aiheeseen liittyviä keskusteluja" linkkejä muihin ketjuihin ja ensimmäisenä on joku "virkkaajat hoi" :D Vissiin poimii joillain avainsanoilla noita aiheita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi