Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA auttakaa, kamalan nolo ongelma!!!

Vierailija
14.10.2011 |

Kokeilin juuri ensi kertaa sellaista pientä anaalitappia, pehmeää, ja se mennä luiskahti tuonne peppuun...en saa sitä pois!! Apua, mitä mä teen, mies ja lapset palaavat pian mummolasta!

Kamalan noloa ja pelottavaa...eikä ole provo! Olen raskaanakin ja siitä nämä kamalat himot tulevat, enkä taatusti kehtaa jonnekin terveyskeskukseen lähteä..

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten ei muuta vaihtaria ku mennä lääkäriin

Vierailija
2/25 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saa änkäämälläkään sitä ulos :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä sentään, mihin sitä ihminen joutuu!!!!

t.ap

Vierailija
4/25 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmonen tulppapää ettei se just luiskahda perseeseen? vai oonko mä käsittäny väärin?

Vierailija
5/25 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehtele vaikka että ollut kova ummetus ja yritit sitä helpottaa.... kaipa se sieltä ulos tiensä löytää...kyykkyyn vaan ja pinnistä... Onneksi ittelläni ei oo himoja tän raskauden aikana ollenkaan...

Vierailija
6/25 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sellainen renksu sormea varten, ei varsinaista tulppaa. se vaan jotenkin lipes sormesta...?

t.ap

Vierailija
7/25 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenkarvaiset ystäväni, en muista), missä lekuri mittasi lehmältä kuumetta ja se mittari humpsahti sinne perseeseen ;D

Vierailija
8/25 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä rentoutua, mene kyykkyasentoon ja ponnista. Samalla tavoin se muukin tavara sieltä tulee ulos. :D Onnea matkaan!

Vierailija
9/25 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on pakko nähdä.

Vierailija
10/25 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on pakko nähdä.

Ei se kuule näy sieltä pepusta, syvällä on :( Eikä tää ole naurun asia (ainakaan vielä moneen vuoteen)

t.ap

Vierailija
11/25 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se sieltä viimeistään kakan mukana tulee!

Vierailija
12/25 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tarkoitettu anaalitapiksi ja on tehty jostain muovista tai silikonista, niin ei haittaa vaikka se seisoisi siellä pepussa yli viikonlopun. Jos se ei ole tullut ulos maanantaihin mennessä, menet lääkäriin, keksit vaikka jonkin tekosyyn perheelle (virtsatietulehdusepäily tms).

Sen luulisi tulevan ulos kakan mukana, mutta peräsuoli on yllättävän suuri ja se voi joutua sinne vaikka poikittain eikä vain tule ulos.

ONHAN se noloa, mutta ei lääkärille ennenkuulumatonta. Jokainen terveyskeskuspäivystyksen hoitajakin on nähnyt jotain vastaavaa. Ei hätkähdytä.

t. terveydenhoitaja

Vierailija
13/25 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on pakko nähdä.

Ei se kuule näy sieltä pepusta, syvällä on :( Eikä tää ole naurun asia (ainakaan vielä moneen vuoteen)

t.ap

Jos menet kyykkyyn ja kuvaat altapäin, sen huomaa sitten helposti laita siitä kuva.

Vierailija
14/25 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette usko miten helpottaa...ja arvatkaa millä? Paksulla virkkuukoukulla! Sain sen kärjen kiinni siihen tapin lenksuun ja kiskottua ulos, tosin nyt on peräpää ihan hellänä..kamala homma.

Kiitos kovasti teille kun ette pilkanneet ja olitte asiallisia, mä meinaan olin ihan oikeasti paniikissa. Vannon, etten enää IKINÄ työnnä mitään takapuoleeni, vaikka miten hormonit hyrräis (ja lakkas muuten tehokkaasti hyrräämästä tämän myötä).

t.ap

Vierailija
15/25 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tiedetään minkä näköset odottavat äidit harrastaa persseksiä yksin kotona ollessaan.

Ja kyllä se tappi synnytyksessä viimestään pullahtaa ulos. No hätä ;)

Vierailija
16/25 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on sellainen juttu jolle sitten voit jälkikäteen naureskella... tai kun kaverit kysyy onko ollut outoja himoja... mulla ittelläni oli esikoista odottaessa ihan hirveä himo ottaa mieheltä suihin :D jooo.... ja mies oli tyytyväinen...välillä kylläkin kyllästynyt...nyt tän raskauden aikana ei oo mitään himoja ja mies hieman pettynyt kun odotti samallaista himosuihinottajaa :D

Vierailija
17/25 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette usko miten helpottaa...ja arvatkaa millä? Paksulla virkkuukoukulla! Sain sen kärjen kiinni siihen tapin lenksuun ja kiskottua ulos, tosin nyt on peräpää ihan hellänä..kamala homma.

Kiitos kovasti teille kun ette pilkanneet ja olitte asiallisia, mä meinaan olin ihan oikeasti paniikissa. Vannon, etten enää IKINÄ työnnä mitään takapuoleeni, vaikka miten hormonit hyrräis (ja lakkas muuten tehokkaasti hyrräämästä tämän myötä).

t.ap

kivaa viikonloppua sulle!

Vierailija
18/25 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

kivaa viikonloppua sulle!

Nyt jo (ihan vähän) naurattaa.

t.ap

Vierailija
19/25 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on sellainen juttu jolle sitten voit jälkikäteen naureskella... tai kun kaverit kysyy onko ollut outoja himoja... mulla ittelläni oli esikoista odottaessa ihan hirveä himo ottaa mieheltä suihin :D jooo.... ja mies oli tyytyväinen...välillä kylläkin kyllästynyt...nyt tän raskauden aikana ei oo mitään himoja ja mies hieman pettynyt kun odotti samallaista himosuihinottajaa :D

Tämä on ollut sangen outoa, kun tekee mieli mitä oudoimpia juttuja kokeilla.....

t.ap

Vierailija
20/25 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otat vaan opiks ja laitat siihen vaikka narun ja ranteen ympärille :)

Tai sit käytät miehesi munaa, se ei ainakaan irtoo ja luiskaha sisään :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme