APUA auttakaa, kamalan nolo ongelma!!!
Kokeilin juuri ensi kertaa sellaista pientä anaalitappia, pehmeää, ja se mennä luiskahti tuonne peppuun...en saa sitä pois!! Apua, mitä mä teen, mies ja lapset palaavat pian mummolasta!
Kamalan noloa ja pelottavaa...eikä ole provo! Olen raskaanakin ja siitä nämä kamalat himot tulevat, enkä taatusti kehtaa jonnekin terveyskeskukseen lähteä..
Kommentit (25)
en saa änkäämälläkään sitä ulos :(
Voi elämä sentään, mihin sitä ihminen joutuu!!!!
t.ap
semmonen tulppapää ettei se just luiskahda perseeseen? vai oonko mä käsittäny väärin?
valehtele vaikka että ollut kova ummetus ja yritit sitä helpottaa.... kaipa se sieltä ulos tiensä löytää...kyykkyyn vaan ja pinnistä... Onneksi ittelläni ei oo himoja tän raskauden aikana ollenkaan...
oli sellainen renksu sormea varten, ei varsinaista tulppaa. se vaan jotenkin lipes sormesta...?
t.ap
Kaikenkarvaiset ystäväni, en muista), missä lekuri mittasi lehmältä kuumetta ja se mittari humpsahti sinne perseeseen ;D
Yritä rentoutua, mene kyykkyasentoon ja ponnista. Samalla tavoin se muukin tavara sieltä tulee ulos. :D Onnea matkaan!
Tää on pakko nähdä.
Ei se kuule näy sieltä pepusta, syvällä on :( Eikä tää ole naurun asia (ainakaan vielä moneen vuoteen)
t.ap
kyllä se sieltä viimeistään kakan mukana tulee!
...tarkoitettu anaalitapiksi ja on tehty jostain muovista tai silikonista, niin ei haittaa vaikka se seisoisi siellä pepussa yli viikonlopun. Jos se ei ole tullut ulos maanantaihin mennessä, menet lääkäriin, keksit vaikka jonkin tekosyyn perheelle (virtsatietulehdusepäily tms).
Sen luulisi tulevan ulos kakan mukana, mutta peräsuoli on yllättävän suuri ja se voi joutua sinne vaikka poikittain eikä vain tule ulos.
ONHAN se noloa, mutta ei lääkärille ennenkuulumatonta. Jokainen terveyskeskuspäivystyksen hoitajakin on nähnyt jotain vastaavaa. Ei hätkähdytä.
t. terveydenhoitaja
Tää on pakko nähdä.
Ei se kuule näy sieltä pepusta, syvällä on :( Eikä tää ole naurun asia (ainakaan vielä moneen vuoteen)
t.ap
Jos menet kyykkyyn ja kuvaat altapäin, sen huomaa sitten helposti laita siitä kuva.
Ette usko miten helpottaa...ja arvatkaa millä? Paksulla virkkuukoukulla! Sain sen kärjen kiinni siihen tapin lenksuun ja kiskottua ulos, tosin nyt on peräpää ihan hellänä..kamala homma.
Kiitos kovasti teille kun ette pilkanneet ja olitte asiallisia, mä meinaan olin ihan oikeasti paniikissa. Vannon, etten enää IKINÄ työnnä mitään takapuoleeni, vaikka miten hormonit hyrräis (ja lakkas muuten tehokkaasti hyrräämästä tämän myötä).
t.ap
niin tiedetään minkä näköset odottavat äidit harrastaa persseksiä yksin kotona ollessaan.
Ja kyllä se tappi synnytyksessä viimestään pullahtaa ulos. No hätä ;)
tämä on sellainen juttu jolle sitten voit jälkikäteen naureskella... tai kun kaverit kysyy onko ollut outoja himoja... mulla ittelläni oli esikoista odottaessa ihan hirveä himo ottaa mieheltä suihin :D jooo.... ja mies oli tyytyväinen...välillä kylläkin kyllästynyt...nyt tän raskauden aikana ei oo mitään himoja ja mies hieman pettynyt kun odotti samallaista himosuihinottajaa :D
Ette usko miten helpottaa...ja arvatkaa millä? Paksulla virkkuukoukulla! Sain sen kärjen kiinni siihen tapin lenksuun ja kiskottua ulos, tosin nyt on peräpää ihan hellänä..kamala homma.
Kiitos kovasti teille kun ette pilkanneet ja olitte asiallisia, mä meinaan olin ihan oikeasti paniikissa. Vannon, etten enää IKINÄ työnnä mitään takapuoleeni, vaikka miten hormonit hyrräis (ja lakkas muuten tehokkaasti hyrräämästä tämän myötä).
t.ap
kivaa viikonloppua sulle!
t.ap
kivaa viikonloppua sulle!
Nyt jo (ihan vähän) naurattaa.
t.ap
tämä on sellainen juttu jolle sitten voit jälkikäteen naureskella... tai kun kaverit kysyy onko ollut outoja himoja... mulla ittelläni oli esikoista odottaessa ihan hirveä himo ottaa mieheltä suihin :D jooo.... ja mies oli tyytyväinen...välillä kylläkin kyllästynyt...nyt tän raskauden aikana ei oo mitään himoja ja mies hieman pettynyt kun odotti samallaista himosuihinottajaa :D
Tämä on ollut sangen outoa, kun tekee mieli mitä oudoimpia juttuja kokeilla.....
t.ap
otat vaan opiks ja laitat siihen vaikka narun ja ranteen ympärille :)
Tai sit käytät miehesi munaa, se ei ainakaan irtoo ja luiskaha sisään :P
muuten ei muuta vaihtaria ku mennä lääkäriin