Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teitä jaksaa kiinnostaa seksi saman miehen kanssa vuodesta toiseen?

Vierailija
14.10.2011 |

Mä voin rehellisesti sanoa etten oo halunnut miestäni 9 vuoteen. Halusin joskus silloin ihan seurustelun alussa vähän reilu 9 vuotta sitten, mutten sen alun jälkeen ole kertaakaan kokenut haluavani sitä jotenkin. Mulle riittäis ihan pelkkä ystävyys.

Aina ovulaation aikaan haluan seksiä, mutten omaa miestä. Haaveilen vain muista miehistä, milloin kenestäkin.

Seksissä oman miehen kanssa ei ole mitään jännitystä. Ihan sama mitä eri asentoja sitä kokeilee, aina se on se sama mies kuitenkin.

Mä en voi KÄSITTÄÄ miten jotkut jaksaa haluta sitä samaa miestä aina vaan?!

Mulle seksi on ollut jo tän 9 vuotta jotain, johon suostun jotta mies on tyytyväinen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä se kivalta tuntuu ja välillä tekee mieli enemmän ja välillä vähenmmän. Mä olen ollut saman miehen kanssa jo yi 20vuotta, enkä vielä ole kyllästynyt. Toki alun kiihko on laatunut, ei sitä enää samalla tavoin useamman vuoden jälkeen viitsinyt/ehtinyt. Mutta kyllä mieheni edelleen saa minut syttymään, enkä tarvitse ajatella muita. Olen varmaan onnekas:-)

Vierailija
22/32 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossa selvästikään ei mikään ole kohdallaan? Ei tuollaisessa ole pakko elää, jokaisella on oikeus onneen ja hyvään, tyydyttävään seksiin ihanan kumppanin kanssa.

Me ollaan oltu kohta 12 vuotta yhdessä ja muiden sänkyihin en haluaisi ja muita en omaan sänkyyni huolisi. Se (meidän seksi) on vaan niin ihanaa ja kertakaikkiaan tyydyttävää ja fantastista. Olis se sitten 10 minuutin pikapano tai tunnin-kahden sessio kaikkine lisukkeineen niin se on aina vaan yhtä ihanaa. Juuri sen takia kun tuntee toisen ja tietää mitä toinen haluaa.

Jos joskus tunnen samoin kuin sinä, en tod. kituuttele siitä vuosia vaan sitten pitää erota tai vaikka ensin koittaa saada jostain apua.

Tiedä siis, että vaikka sinä tunnet noin on varmasti olemassa monia, jotka aidosti haluavat kumppaniaan vielä vuosien tai jopa vuosikymmenten jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on onnistunut löytämään tarpeeksi hyvän miehen, ei ainakaan enää tällä kymmenellä (50+) taida olla toivoa saada muualta parempaa.

Vierailija
24/32 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ap varmasti on olemassa vielä naisia jotka haluavat sinun hyvännäköistä miestäsi, joten kiertoon vaan. ;)

Vierailija
25/32 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jaksaa juosta perässä vuodesta toiseen ja kinuta seksiä. Heti kun viet alttarille niin lakkaa sänkypuuhat kiinnostamasta. Kerran erehdyttyäni ja eroon päästyäni en toiste samaa virhettä tee.

Vierailija
26/32 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan mä opin emätinorkutkin saamaan.

Mä rakastan mun miestä yli kaiken, se on ehdottomasti mun elämäni mies, joka saa vieläkin sydämen pomppimaan ja jalat vapisemaan.

Kaiken kruunaa se että ollaan yhdessäkin liki 24/7.

Kyllä seksi lähtee pääkopasta. Usein autossakin istuessamme vilkuilen sivusilmällä miestäni ja tekis mieli raiskata se siihen paikaan, on se niin upee ilmestys.

Edellinen suhteeni kesti 12v ja se tosiaan oli sisarveli-suhde jo ihan lopussa ja sai mut tuntemaan itseni uhrilampaaksi sängyssä.

Eli kaiken A ja O on oikea kumppani.

Vierailija
27/32 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olehan AP ihan vain itse itsesi ja pane ketä haluat. Helvettiäkö se kenellekään muulle kuuluu? Mä tykkään puolisostani, enkä halua, enkä ole vuosiin halunnut muita. Helvettiäkö se sulle kuuluu? Ollaan ihan keskenämme vaan, eikä udella ja sörkitä muiden asioita. Kaikki ovat omanlaisiaan.

Vierailija
28/32 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet taitaa miettiä samaa naisista. Miehet on paljon vaihtelunhaluisempia kuin naiset.

Vierailija
29/32 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saa yhdenillan jutuista mitään. Minä olen siitä erikoinen, että alan "toimimaan" seksuaalisesti vasta sitten kun olemme oppineet tuntemaan toisemme ja mies tietää mitä minun kanssa pitää tehdä. Ollaan oltu yhdessä nyt 11 v ja koko ajan menee paremmaksi!

Kuulostaa siltä ap, ettet saa seksistä sitä mitä haluaisit. Ehkä et oikein tunne itseäsi etkä tiedä mitä haluaisit? Miehesi ei osaa tyydyttää sinua, vain itsensä. Ehkä et ole koskaan saanut kunnon laadukasta seksiä?

Vieraissa suhteissa voi tietenkin olla jännitystä, mutta seksi voi olla vielä huonompaa. Se ehkä auttaa hetken, mutta tulee samanlaiseksi puuroksi kuin tämä nykyinenkin.

Menkää seksuaaliterapeutin juttusille ja kyselkää neuvoja. Tai katselkaa jotain seksiopetusvideoita, joissa opetetaan kuinka nainen tehdään tyytyväiseksi.

Tiedän kyllä tunteen, jos seksi on huonoa jonkun miehen kanssa, sitä miestä kohtaan menettää mielenkiinnon ja kaikki alkaa vaan vituttaan. Mutta sen voi korjata, jos suhteessa on muuten asiat hyvin.

Vierailija
30/32 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on maailman suloisin vaimo ja ihanimmat lapset, kaunis koti ja unelmaduuni - mutta vittu kun ei kiinnosta!

Vierailija
31/32 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"muiden miesten" kanssa tietääkseni että seksi on parasta silloin kun luottaa toiseen ja tuntee hänet.

Vierailija
32/32 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilukukin on ainakin tällä erää täysi, joten miksi tarvitsisikaan? Miehellä ihan sama ajatus, että nyt vain ollaan ja elellään.

Minä en ymmärrä sitä, että joka paikassa aina toitotetaan sitä, kuinka seksi kuuluu parisuhteeseen alusta loppuun ja sitä pitää olla "harrastamassa". Viidennen lapsen odotusaikana iski se tunne, että eiköhän nyt ole jo aika siirtyä elämässä eteenpäin ja jättää mokomat touhut nuoremmille. Muutenkin ihmiset ovat kiinnostuneita eri asioista ja harrastavat eri juttuja niin miksi tuo muka olisi poikkeus ja kaikkien pitäisi olla siitä NIIIIIIN innoissaan vielä vanhemmallakin iällä. Olen helpottunut ja tyytyväinen kun ymmärsin ettei meidän tarvitse mitään seksiä "harrastaa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi