Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten saa itsetunnon paremaksi? mun kuvaa on täälläkin haukuttu

Vierailija
14.10.2011 |

ja tunnen itse aina rumaksi ja lihavaksi. oikein sääln miestäni välillä kun joutuu minun kanssani olemaan. mies tykkää katsella timmikroppasi naisia, minä liikun niin paljon kun vain ehdin ja silti on ruma kroppa. on niin onneton olo :( en kehtaa kohta edes kauppaan lähteä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tapahtunut jotain jo kauan sitten. Jo ennen kuin aloit kohtelemaan kroppaasi huonosti ja muutuit sellaiseksi kuin olet. Älä sorru marttyyri-asenteeseen. Mieti menneisyyttäsi ja itsetuntoasi ja sen kehitystä. Mikä muu kuin ulkonäkö tekee itsetunnollesi hallaa? Missä olet hyvä, missä et?

Missä olit hyvä jo teininä, missä parikymppisenä? Onko nuo ominaisuudet säilyneet, oletko niissä yhä hyvä?

Vierailija
2/4 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti haukkui minua lihavaksi ja ei ymmärtänyt minua lainkaan ja minua kiusattiin koulussa. se on huonon itsetunnon juuri. olen vasta 25v nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että tällaisista tulee olo, että kunpa osaisin auttaa. Onneksi kakkonen osasi pukea hyvin sanoiksi omiakin ajatuksiani. Minulla on itsetunto jälleen heräilemässä henkiin näin 30v kynnyksellä. Lähes pari vuosikymmentä olen ollut tyytymätön enkä ole pitänyt itsestäni ja toiminnastani.

Aloita ap pikkuhiljaa sisäinen muutos. Päätä olla onnellinen. Nauti ensin pienistä asioista ja onnistumisista. Keksi, mitä uutta ehkä haluaisit kokeilla, mistä nauttisit? Uusi harrastus?

Nyt en ehdi kirjoittaa enempää. Toivotan onnea onnellisempaan elämään itse kullekin!

xx

Vierailija
4/4 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on tapahtunut jotain jo kauan sitten. Jo ennen kuin aloit kohtelemaan kroppaasi huonosti ja muutuit sellaiseksi kuin olet. Älä sorru marttyyri-asenteeseen. Mieti menneisyyttäsi ja itsetuntoasi ja sen kehitystä. Mikä muu kuin ulkonäkö tekee itsetunnollesi hallaa? Missä olet hyvä, missä et?

Missä olit hyvä jo teininä, missä parikymppisenä? Onko nuo ominaisuudet säilyneet, oletko niissä yhä hyvä?

me ihmiset joudumme elämään siinä kropassa mihinkä geenit ja meidän elämäntavat ovat meille antaneet. 

feministiset naiset ovat rakentaneet yleensä elämän sen verran mitenkä ne pääsevät seksillä miestä kiristämään ja rahastamaan ja sitä kautta parantamaan elämäntapaa voisivatko ne ajatella että ne tekisivät itse töitä ja hankkelivat omat rahansa eikä siivestäisi. silloin kuin tähän ei pystytä niin ollaan pettyneitä. näitä naisia on valitettavasti paljon.