Voiko mahassa olla elohiiri?!?
Kaikkea tyhmäähän täällä saa kysyä...Monena päivänä "nykinyt" mahassa (siis niin kuin sisäpuolelta) samaan tapaan kuin esim. silmäkulmaa silloin, jos on ns. elohiiri. Voiko olla samasta kyse? Ei oo kylä koskaan aikasemmin vuosien varrella ollut tällaista. Ja en siis ole todellakaan raskaana, että sellaisista liikkeistä ei ole kyse, vaikka vähän samanlaiselta nekin muistaakseni tuntuvat:D
Kommentit (4)
Mulla nykii mistä milloinkin. Ei varmaan sellaista lihasta olekaan, jossa ei olisi elohiiri ollut. Eniten sitä on mulla pohkeissa ja jalkapohjissa, mutta myös vatsa nykii aika usein.
niin kerron. Tää ei siis ole mikään tieteellisesti tutkittu juttu, vaan ainoastaan minun kokemukseni, mutta mulla on paha endometrioosi ja silloin kun se oli pahimmillaan, mulla usein nyki eri paikoissa, vatsassa, silmäluomessa, polvessa jne. Niissä ei tuntunut, kuin lihas nykisi, vaan ikäänkuin verisuonessa joku "nyppisi". Nyt juuri pelottaa, kun endo on nyt ollut hyvällä mallilla, eikä juuri haitannut elämää, mutta toissayönä nyki kovasti silmäluomesta, pelkään, että alkaa taas oireilla enemmän.
Ensin olin ihan kauhuissani että mikä h***tti tuo on. Se oli nähtävissä ihan ulospäin. Kuin lapsi olisi potkinut.
Mutta siis, vuoden päivät kesti. Nyt huomaan että melkein vuoteen tuota nykimistä ei ole ollut.
mutta useimmiten sitä kutsutaan Pieruksi.