~~Truplat uuteen viikkoon~~
Kommentit (27)
Meiltä just lähti mun porukat kylästä ja heti tänne kurkkimaan :)
Axelta terveisiä, soitteli ja kysyi kuulumisia! Lupasin raportoida jos täällä ihmeitä tapahtuu.
täti taitaa olla oven takana kun naamassa on afrikan kokosia molluskoja miljoooona :/ *pientä liiottelua* inhoon tätä..
Mitäs sille Neidille tosiaan kuuluu? Kukkuluuruu?! Oletkos parantunut jo flunssasta...
Miitsu ihanaa, eka neuvola!!!! :D :D : D ymmärrän miksi oot yhtä hymyä! :D :D :D
mun aivokapasiteetti ei taas kykene enempään, tää on ihan kauheeta kun en enää muista mitään! anteeksi valivalipäivä *syyttää tätiä*
Jännittää - marsun huominen operaatio :( Mulla on ihan perhosia massussa.. Reppana ei etes tiedä että menettää miehuutensa huomenna. Tyytyväisenä köllöttelee lattialla ;)
Ja tuolla marsu-sivuilla oon tässä hetken pyöriny - ei mitään mukavaa lukea kaikkia kauhukertomuksia mitä kaikkee siinä voi sattua.. Ja kai aikamoinen operaatio itse parantuminenkin leikkauksen jälkeen edessä.
Anteeks omanapaisuus - jännittää niin etten pysy paikallanikaan. Se aika on 10.45 - tunti-puoltoista kestää ja sit kotiin. Aamulla en taida keretä ollenkaan tänne, eli nähdään päivemmällä sitten o/
Kauhea päivä. Aamu alkoi oksentaen ja vatsaa vänsi ja käänsi ja polteeli ihan hirveästi. Yritin sitten yön jäljiltä nukka, mutta pahoinvointi herätteli tasaisesti. Koko päivän on siis tehnyt tosi pahaa. Soitin töihinkin, ettei musta oo toista yötä tekemään. Oon ihan död.
Anteeksi en jaksanut lukea pinoa tänään, enkä taida pystyä täss tämän kauempaa istumaan. Alkaa tulla taas niin paha olo. Toivotaan että huomenna on parempi päivä.
mirulii 6+2
No enpä ole ainoa jota tämä harmaa sadeilma vetää harmistuneeksi. Aamusta pakkasin muksut kurakamppeisiin, et nyt mennään tonne ulos vaikkei yhtään huvittais. Mut ei siellä kyllä kertakaikkiaan kivaa ollut.
Iltapäivästä kävin hakees kaikki remonttimatskut kaupasta kotiin. Hirveen iso toi lattiamattorulla, onneksi sain kantoapuja niin kaupassa kuin kotonakin. Tämän viikon tavoite olisi saada pohjamaalit seiniin ja kattoon, ne on raskaana olevallekkin turvallisia maaleja.
Huomenna mennään tytön kanssa allergiapolille kontrollikäynnille. Onneksi ei mitään pistämisiä tällä kertaa, ihan vaan saadaan käydä lastenlääkärille kertomassa, että meillä on mennyt tosi hyvin allergiasioiden suhteen (ei hengenahdistus-kohtauksia) :o)
Hyvää yötä!
Siis hei vaan typyt! Oon hyppiny pitkin seiniä koko päivän ku HUOMENNA mun rakas pääsee pois kamalasta kosovosta!!!!!!!! Aika tarkalleen 8 tunnin päästä ne lähtee leiristä ajeleen läyhylle ja sieltä kreikkaan ja sieltä italiaan ja sieltä saksaan ja sieltä helsinkiin ja sitte kottiin!!! Hih. Niin se vuosi meni, tuosta nuin vain! ;D
No mutta palataas maan pinnalle ja pyydetään anteeksi rakkailta kanssapalastailijoilta tätä kamalaa fiilistelyä. Anteeksi. *niiaa*
MIRULII: Voi että, toivottavasti olo ois parempi huomenna. Mikään ei kyllä oksentamista tai edes siihen viittavaa tunnetta voita kamaluudessaan.
HÖNTTÄ: Tosi hauska tuo juttu. =)
Ja NEKULLE tsempityksen marsu-herran operaatioon! Aina tollaset tietty mietityttä, kun se eläin raukka on niin pieni ja viaton.
En nyt kyllä oikeasti pysty tekeen oikein mitään.. Miehelle soitin just ja ei ole tietoa koska siitä taas kuulee, kun ei lautalla kuulemma oo kenttää ja muutenkin, kun eihän se muista mitään aikatauluja. Tuli aika kamala olo. Oon niin kova huolehtiin ja murehtiin. Pakko mennä nukkuun.
mariposa:
ONNEA,kullan kotiin saapumiseen!ihana jälleenkohtaaminen!hui!
nekku:
tsemppiä marsuherran leikkaukseen.toivottavasti kuntoutuu pian!!!eikä muistele pahalla=)
meidän koiraneidin eka juoksu oli ja nyt kun vuoto loppui on se silminnähden masentunut=(mahtaako kuulua asiaan,vai täytyykö kiikuttaa eläinlääkäriin,ressu?!*pohtii itsekseen,lähinnä*
vaunu asia hoitui suht kivutta,saamme kokonaan uuden rungon,kaikkineen(ei kankaita).
jos maahantuojalla on varastossa,alta viikon,mutta jos joutuu tilamaan saksasta menee pitkään=(
onneksi kuitenkin saan käyttää rikkinäisiä vaunuja sen aikaa.kävelyjä ei niillä tehdä kun pyörät menee sikin sokin,mutta nukuttaa niissä voin.
kamalaa miten yksistä vaunuista voi tulla näin iso juttu=)=)
mukavaa päivää kaikille,harmaudesta huolimatta!!
L+5
Nyt on sitten turvakaukalokin hankittu. Aika lailla alkaa hankinnat saatu päätökset. Sitteri sitten joskus myöhemmin... ei tänne pieneen asuntoon viitsi varastoida, kun ei vauva siinä kuitenkaan ensimmäisinä päivinään makoile. Kantoliinat on sitä varten.
Väsyttää....