Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~Truplat uuteen viikkoon~~

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

töihin lähtö on eessä pian, ällö ilma ulkona :/ uusi viikko taas aluillaan joten jaksua vaan kaikille! :)

Vierailija
2/27 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu-uusi viikko aluillaan.

lähden tästä hoitelemaan asioita kaupungille.

vaunu asiaa ensimmäisenä.

plääh,ei iske yhtään ja eiliset pyykitkin odottaa....

mutta oikein mukavaa ja iloista alkavaa viikkoa truplille!

L+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut ahkera koko aamun,pessyt pyykkiä,laittanut matkatavarat paikoilleen,leiponut ym...Siis älkää vaan uskoko,siis en TOSIAAN ole,suunnittelen vaan vasta tekeväni näitä tänään,mutta ensinhän täytyy herätä enkä minä ole vielä lähestulkoonkaan hereillä :DDD

Kiva kuulla Leanna teidän onnistuneesta lomasta! Piristi varmasti tän kaamoksen keskellä!

Voi Axe: koita tiedottaa kuitenkin plussasta jotain kautta,eihän meitä voi pitää hurjan kauaa jännityksessä!

Piipaa: Se ovis tais mennä naapuriin,kun ei näkyny...tai sitten se jäi sinne nurkille,toivottavasti teillä olis tiistaina oikein ihana ruokatunti ja paljon,paljon tärppionnea!!!

Meillä oli mukava viikonloppureissu ja silti oli ihanaa päästä taas illalla omaan sänkyyn nukkumaan. Kuulin vahingos,kun mies kehui kylässä,miten loistavasti meillä menee,siis mulla ja sillä :D Sanoi,että rakastaa päivä päivältä vaan enemmän. Siis mun oma mörökölli menee tommosia sanomaan :´) Enhän mää voinut olla menemättä ja paljastamatta että olin kuullu kaiken :))) Vaikka kyllähän se sitä on mullekin sanonut,mutta on se vaan eri kiva kuulla tollain salaa ;) Että kyllä sitä vaan täytyy onnitella itseään,kun on saanut semmottisen elämänkumppanin ja vielä nää kaikki ihanat ipanat. Mun tarvii varmaan lopettaa täävuodatus ennenko alan ihan kyynelehtiä eikä sitä kestä sit erkkikään.

Mutta palaillaan taas kuulemaan kuulumiset!

Vierailija
4/27 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

marieelalla ja miitsullahan on viikkoja kertynyt jo ihanasti! ennen kuin huomaattekaan on auvoinen keskiraskaus jo menossa;)

kivaa että leannalla on ollut onnistunut loma( sellaista kaipaisi itse kukin)

toivottavasti vaunujupakka sujuu suht kivuttomasti!

hönttä:ompa sinun miehenkörilääsi ihana! että ihan muille menee sanomaan tuollaisia asioita, voi että....niisk.

täällä viikonloppu meni vanhempien luona ja miehen potiessa darraa työporukoitten ryyppyreissun jäljiltä, eli riidelty on ja kiukkuisia oltu, puolin jos toisinkin...no enpä sillä teitä enempää tylsistytä.

tänään taas herätys ollut normaalin aikaiseen joten nyt kun poju päikkäreillä täytyy vähän ottaa lepoa..

koittakaahan jaksaa tämän masentavanilman keskellä!

fiikuna

Vierailija
5/27 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi masentava ilma:( Iltavuoroon pitäs mennä ja mä kun tunnetusti niin rakastan iltavuoroja &%&#%¤ !!! Pläääääh! Huomasin just et meidän vauvavakuutuksen tarjouskin on menny umpeen:/ Ei vaan sinne vakuutusyhtiöönkään ikinä ehdi. Kohta tulee jo kiire jos ei sitä pian hoida pois alta. Toivottavasti se ei ole niin päivän päälle noiden tarjousten kanssa...

Ihana mies sulla [b]Hönttä[/b]:)

Juu mut nyt koiran kanssa lenkille ja kauppaan.

Masentavista ilmoista huolimatta hauskaa viikon alkua!

Vierailija
6/27 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotin äsken jo ja menin [b] fiksuna [/b] painamaan peruuta kohdasta :O

Ei aivot toimi ei ;)

Hönttä, ihana mies tosiaan sulla.

Leanna, toivottavasti vaunuasia menis suht kivuttomasti :)

Miitsu ja Katzu, mun mies on samanlainen ku mä. Eilenkin ihmetteli miks hieman surkuttelin ku taas jo piti siskollekin kertoa miehineen. Ei ymmärrä mieks ei voi jo kertoa kaikille. Nyt siis mun äidin lisäks 4 ihmistä tietää (+ ne ketkä mut täältä tunnistaa ;D). Sovittiinkin et aletaan kertoo ultran jälkeen sitte ihan reilummin vielä jos kaikki ultrassa ok.

Meistä ei kummastakaan ole valehtelijoiksi tilanteis mis kysytään suurin piirtein asiasta suoraa. JA meidän kaikki tutut tietää et halutaan lisää lapsia niin osaavat ajoittaa kysymykset oikeille hetkillekin, näköjään ;)

Mii, tytön kisat meni ok. Mitali tuli koko joukkueelle, tietenkin :)

Nyt ulos tuonne masentavaan harmauteen, iso YÖK ilmasta :(

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ;)

Marieela 7+1

Vierailija
7/27 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli niin hauska,että oli pakko kopsata tänne ;D

JOS VAUVAKUUME ISKEE

ON HAIKARAN TULOON SYYTÄ VARAUTUA HUOLELLISESTI

1.

NAINEN: Harjoittele äitiyttä pukeutumalla aamutakkiin, jonka vyön alle tunget hernesäkkiä. Pidä säkkiä vatsaa vasten seuraavat yhdeksän kuukautta. Yhdeksän kuukauden kuluttua poista 10% herneistä.

MIES: Harjoittele isyyttä poikkeamalla apteekkiin. Kumoa lompakkosi sisältö tiskille ja pyydä farmaseuttia käymään siihen käsiksi. Siirry sitten lähikauppaan ja järjestä niin, että palkkasi maksetaan suoraan myymäläketjun pääkonttoriin.

2.

Jotta osaisit varautua tuleviin öihin, kävele ympäri olohuonetta viidestä iltapäivällä kymmeneen illalla kantaen märkää kassia, jolla on painoa kolmesta ja puolesta kilosta viiteen ja puoleen kiloon. Iltakymmeneltä laita kassi pois, aseta kello herättämään puolilta öin ja mene nukkumaan. Herää kahdeltatoista ja kävele märän kassin kanssa ympäri olohuonetta yhteen saakka aamuyöllä. Laita herätyskello soimaan kolmelta. Koska et saa unta, nouse ylös kahden aikoihin aamulla ja juo jotakin. Varttia vailla kolme mene takaisin sänkyyn. Nouse ylös, kun kello pärähtää soimaan kolmelta. Lauleskele lauluja pimeässä neljään saakka. Laita kello soimaan viideltä. Nouse ylös. Tee aamiaista. Jatka samaa rataa seuraavat viisi vuotta. Näytä iloiselta.

3.

Koverra meloni ontoksi ja tee sen kylkeen noin golfpallon kokoinen reikä. Ripusta meloni roikkumaan narunpätkästä kattoon ja laita se heilumaan edestakaisin. Ota kulhollinen puuroa ja yritä lusikoida sitä heiluvaan meloniin matkien samalla lentokonetta. Jatka kunnes olet käyttänyt puolet puurosta. Kaada loput syliisi. Olet nyt valmis syöttämään yksivuotiasta lasta. Harjoitellaksesi leikki-ikäisiä varten hiero banaania sohvaan ja hilloa ikkunaverhoihin. Piilota kalapuikko stereoiden taakse ja jätä se sinne muutamaksi kuukaudeksi.

4.

Pienten lasten pukeminen ei ole niin helppoa kuin luulisi. Aloita hankkimalla mustekala ja verkkokassi. Yritä tunkea mustekala kassiin niin, että kaikki sen lonkerot pysyvät kassin sisällä. Aikaa voit käyttää koko aamupäivän.

5.

Heitä haaveet urheiluautosta ja osta tilava perheauto. Äläkä luule, että se odottelee sinua pihatiellä moitteettoman puhtaana ja kiiltävänä. Perheautot eivät näytä sellaisilta. Osta siis suklaajäätelöä ja laita se hanskalokeroon. Jätä jäätelö sinne. Tunge cd-soittimeen kymmenen markan kolikko. Murenna takapenkille jättipakkaus suklaakeksejä. Viimeistele auto juoksuttamalla haravaa pitkin kumpaakin kylkeä.

6.

Valmistaudu uloslähtöön. Odota vessan oven takana puoli tuntia. Mene ulos etuovesta. Palaa takaisin sisälle. Mene taas ulos ja kävele jonkin matkaa tielle päin. Käänny takaisin talolle. Kävele taas tielle päin. Maleksi tietä pitkin hyvin hitaasti viiden minuutin ajan. Pysähdy matkan varrella tutkimaan perusteellisesti jokaista tupakan tumppia, purukumia, likaista nenäliinaa ja kuollutta hyönteistä. Palaa omia jälkiäsi takaisin. Kilju ääneen, että kärsivällisyytesi alkaa olla lopussa, kunnes naapurit ilmestyvät tuijottamaan sinua. Olet nyt valmis viemään pikkulapsen kävelylle.

7.

Poikkea kauppaan ja ota mukaasi jotakin, mikä muistuttaa mahdollisimman paljon alle kouluikäistä lasta ¿ vuohi käy hyvin. Mikäli aiot hankkia enemmän kuin yhden lapsen, ota mukaasi useampi vuohi. Tee viikon ostokset päästämättä vuohia hetkeksikään silmistäsi. Maksa kaikesta, mitä vuohet syövät ja tuhoavat.

8.

Opettele ulkoa kaikkien pokemonien, teletappien ja prätkähiirten nimet. Kun huomaat laulavasi muumien tunnussäveltä suihkussa, sinusta on tullut kelpo äiti tai isä.

9.

Toista kaikki sanomasi ainakin viiteen kertaan.

10.

Ennen kuin lopulta ryhdyt hankkimaan lapsia, etsi käsiisi pariskunta, joilla on jo lapsia. Arvostele ääneen heidän kasvatusmetodejaan, lyhyttä pinnaansa ja sitä, miten huonoja he ovat asettamaan rajoja kurittomille ja huonotapaisille lapsilleen. Neuvo, miten he voisivat korjata lastensa unirytmiä, tehostaa pottaharjoittelua ja parantaa villikkojensa pöytätapoja. Nauti täysin rinnoin, sillä tämä on viimeinen kerta elämässäsi, kun tiedät kaiken.

Vierailija
8/27 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoinkin jo eiliseen pinoon, että ollut juttutuulella. Kävin kyllä lukemassa pinoja, mutta en saanut aikaiseksi kirjoittaa mitään... No, lupaan piristyä:)

leanna: Kiva tosiaane, että teillä oli onnistunut reissu! Kivasti varmasti katkaisi arkea.

hönttä: Ihana sun miehes:)

Oma napa: Tälle päivälle olin suunnitellut vaikka mitä, mutta jotenkin nyt tosi lötkö olo-ei jaksais tehdä yhtään mitään! Allukin taitta viettää lepopäivää kun on vaan muutaman kerran antanut kuulua itsestään. Ehkä me sitten lepäilläänkin tämä päivä ja tehdäänkin hommia vasta huomenna:)

Keskiviikkona on sitten neuvolalääkäri, joka päätää mun sairasloma jatkosta tai päättymisestä. Jos töihin meno edessä niin eipä ole montaa päivää jäljellä (7!!)

Jaksuja kaikille näin uuden viikon alussa!

Vierailija
9/27 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Nauraa kippurassa*

Vierailija
10/27 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten kolmena aamuna herätty vasta 6.30!!!!!!!!!!JEE!!!!

Tosin ite oon tänään pöhkinyt viidestä eteenpäin! Onneksi tyttö antoi nukkua aamupäivällä tunnin verran!!:)

Tänään pitäis mennä lääkäriin tytön kanssan (korvatulehduksen jälkitarkastukseen) ja samalla pyytää lekurin kattoa tytön silmiin että näkyykö jotain tulehduksen tynkää. Meinaa siskon lapsilla silmätulehdus ja se kuulemma leviää kulovalkeen tavoin.

Tosta yösähköstä..meillä kanssa hyödynnetään sitä mahdollisimman paljon. Mutta jos tiskikone tulee päivällä täyteen ni laitan sen kyllä päälle. Takkaa lämmitetään talvisin tosi paljon...samoin puuhellaa. Pyykkejä pesen kyllä yleensä päivisin.

leanna: hienoa et reissu meni mukavasti! Toivottavasati saatte vaunujutun hoidettua!!!

serpantiini: jaksamisia selkävaivan kanssa. Ite kärsin samasta. Varsinkin jos joutuu kauan istua autossa ni loppupäivä on selkä kipeä!

hönttä: kyllä se mukavasti piristää kun kuulee miehen puhuvan jollekin muulle siitä kuinka paljon tyttöystäväänsä/vaimoaan rakastaa!!!=)

Mutta nyt mentävä laittamaan tyttöä päikkäreille!! Ja taidan itekin kellahtaa sohvalle vähäksi aikaan. Jos sit illalla taas jatkais tytön huoneen remontoimista!

toioopi lottis rv. 21+4

Vierailija
11/27 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh kun säikähdin aamulla. POikkeuksellisesti nukuin reunassa, mies seinän puolella. Miehen kello soi 6.30 ja mä olin vaan sammuttanu herätyksen! Heräsin uudestaan 7.15 - miehellä oli alkamassa työharjottelun arviointi 7.30!!

Onneks se oli kerenny paikalle ja saikin vielä 5 arvosanaks :) Huh..

Taidan tulla kirjottelee enempi kunhan saan siivottua.. Muksaa päivää kelistä huolimatta - vaik musta on kyllä ihan kiva keli, sateesta huolimatta :)

Vierailija
12/27 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suurkiitos HÖNTÄLLE tuosta jutusta. Mä olin tipahtaa tuolilta kun nauroin niin kovasti tota juttua. Erityisesti toi syöttämis ja pukemiskohta oli hauskoja... Kylläpä toi nauraminen teki hyvää, kun muuten on mieli alamaissa. Joten kiitos vaan piristyksestä.

Mäkään en jaksanut/ehtinyt kirjoitella viikonloppuna, lukemassa kyllä kävin. Eilen huomattiin, että meiltä hajos jääkaappi. Ihmeteltiin kun se on niin ihmeen lämmin ja laitettiin sit mittari sisään, niin +16 astetta!!!! Ja ei auttanut mitään vaik väänsi termostaattia suuremmaksi. Rikki mikä rikki! Ei auttanut kuin laittaa kylmälaukkuun tuotteet ja osa pakata laatikkoon parvekkeelle. Nyt sitten odottelen, että korjaaja soittais, että mihin aikaan ois tulossa. TYLSÄÄ odottaa kotona, kun olis asioita kaupungillakin hoideltava. Mun tuurilla kävis just niin, et kun lähden, niin se korjaaja tulis.

Katsoikos joku eilen vaimot vaihtoon-ohjelmaa?? Mä en nähnyt ihan alusta ja haluisin tietää, et mitä se pulskempi (Hanna?) äiti tekee työkseen? Ihmettelen vaan, et millä rahalla se sitä shoppailua harrastaa? Ihmettelin myös sitä, et tekeeks se normaalisti ruokaa ollenkaan, kun hänen sääntöjensä aikana käytiin aina ulkona syömässä. Ja eikös sillä käynyt anoppi normaalisti siivoamassa. Outo tyyppi...

Kuulostipa ihanalta tuo Leannan matka. Aurinkoa ja lämpöä... aah! Itsekin lähtisin mieluusti jonnekin kauas lomalle. Madeiralle olen jo pitkään halunnut ja varmaan saan pitkään halutakin...

Mulla on nyt ihanan rauhallista, kun Anni on parvekkeella päikkäreillä ja mies on kans koko päivän poissa kotoa. Mies on ollu jo aika pitkään saikulla ja nyt saikku loppu ja työttömyys alkaa. Tän päivän hän on kuitenkin kotoa pois, joten saan rauhassa roikkua netissä ja lukea vauvakuume-palstaa ihan rauhassa. Aah, mikä ihanuus! Huomenna on sit taas toinen tilanne, kun mies on kotoon.

Lähdenpä nauttimaan kahvista ja palailen taas jossakin välissä!

Vierailija
13/27 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanjuska - Mä kattelin kans Vaimot vaihtoon -ohjelmaa, mut mulatkin jäi se alku kattomatta..

Tuo Hanna on käynyt kirjottelemassa täällä vauviksella ja laitampa tähän linkin missä se kirjotteli tuosta ohjelmasta http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=5562422&t=5562422&appid=&…

Täällä ei mitään ihmeitä - Paitsi en oo saanu siivottua :( Ärsyttää kun ei saa itteään niskasta kiinni! Uus yritys...

Vierailija
14/27 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin satuin eilen katsomaan sattumalta vaimot vaihtoon ohjelmaa. Se Hanna on yksi mun lapsuudenkaveri, tosi pitkältä ajalta. Aika hassua!

Ja kävin lukemassa tuon Nekun linkin siitä keskustelusta. Huh, aika painavia kommentteja!

Täällä lähdetään kohta ostamaan turvaistuinta!

Mukavaa viikonalkua!

Vierailija
15/27 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt viikonloppuna kirjoittelemaan ollenkaan, koska meidän netissä oli joku #¤" &/))O¤" /#¤%¤(¤

Enkä täältä töistä taaskaan ehdi mitään raapustamaan, eli täytyy vaan toivoa, että meidän kotinetti toimisi illalla... Tänne ei kuitenkaan mitään ihmeempiä kuulu. Lunta olisi jo kiva saada, jottei olisi näin pirun pimeää. Tosin ei hyvältä lumen suhteen näytä, koska tälläkin hetkellä vettä sataa kuin aisaa... :(

Toivon todella, että nettimme toimisi ja saisin kirjoiteltua paremmin illalla. Palataan!

Jellona rv 23+0

Vierailija
16/27 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolassa on käyty sitten ekaa kertaa, siellä oli sh-opiskelija mukana et kauheen hyvää kuvaa en saanut tuosta neuvolatätsystä mutta ihan mukavalle vaikutti: täyteltiin siinä lappuja. Ei kuunneltu sydänääniä. Ja sain oman äitiyskortin :) ja kasan vihkoja luettavaksi!!

Vitsit, mulle tuli tänään olo etten ehkä haluu kuitenkaan siihen nt-ultraan... toisaalta haluisin tietää että vauva on ees olemassa. mutta toisaalta sitten haluisin vaan ootella... no täytyy jutella miehen kanssa mitä mieltä se on! Neuvolalääkäri on 30.11 joten silloin pitäs sydänäänet kuulua....

Mä oon niin onnellinen!! :) pelkkää hymyä ajatuksen kanssa että meille tulee vauva!!!!

Sori että pomppaa vaan omaa napaa nyt mutta pakko mennä syömään ennex tuun lukemaan teidän juttuja paremmin!!

La muuten laitettiin korttiin 17.6 ja nyt ois sitten 8+2 tiedä sitä sitten mitä käyttäs.... :)

Vierailija
17/27 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmasanna - Niin kyllä nuo ihmiset vaan osaa olla töykeitä sanoissaan :O Se vaan näyttää niin tyhmältä kun pitää tuolla AV:lla nimettömänä ruikuttaa jonkun toisen elämästä - että tekeekö se siitä ruikuttajasta sit jotenkin paremman.. Empä usko ;)

Ja varmaan nuo tosi-tv ohjelmat on just sellasia et niillä annetaan joku tietty kuva ihmisistä.. Kukaan meistä katsojioista kun ei kuitenkaan tiedä mitään sen ko. ihmisen elämästä! :)

Miitsu - HIenoa, hienoa ja onnittelut äitiyskortista - on se vaan sellanen ihana konkreettinen " väylä pienokaiseen" :)

Mä oon oikein urakalla siivonnut. Siivosin marsun häkin että se pääsee huomisesta kastraatiosta puhtaaseen häkkiin :) Ja kaivoin varastosta enstisen hamsterin häkin + sen vanhan kuletusboksin. Pesin nekin. Se uus marsu menee ekoiks päiviks tuohon entiseen hamsterihäkkiin, vaikka se onkin liian pieni marsuille - mut en viitti uuttakaan häkkiä ostaa niin vähäks aikaa. Ja siihen kuletusboksiin laitan ton pojun huomenna - kun siitä saa koko katon irtin, on huomattavasti helpompi laittaa tokkurainen marsu sellaiseen :)

Mut siivous jatkuu..

Vierailija
18/27 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, Hönttä! Tänne se sit jäi mokoma vaikka huomenna oli vasta " tilattu" .. eli ovis sitten tais olla tänään. Tuli tosi selkee plussa ovistestistä ja sen verran reippaasti nippaillut tässä iltapäivällä mahaa.

No huomenna kuitenkin se yksi kerta yritetään, eihän se ota jos ei annakkaan! =) Ja limoja en oo vielä pongannu joten saattaapi olla, että aikataulu osuu just eikä melkein nappiin. no se jääpi nähtäväksi.

Ainakin nyt uskon, että viime kierrossa en oo ovuloinu lainkaan, koska niin selvä oli tuo ovistestin kertoma tällä kertaa. Eli hallusinoin ne ihme oireet..!

Hönttä! Ihanasti sanottu sun mieheltä! Ja tuo juttu..*reps ja kops* ! =)

Marieela! Tytölle onnittelut mitalista! =)

Nyt en muista muuta, kiirettä on ainakin pitäny yhdellä sun toisella niinkuin itselläkin taas tänään!

Mukavaa alkanutta viikkoa harmaudesta huolimatta kaikille!

Vierailija
19/27 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen miehen minä haluan? tarkistettu lista (22 v.)

Vaatimuksia:

1. Komea

2. Viehättävä

3. Varakas

4. Huomaavainen kuuntelija

5. Fiksu

6. Hyväkuntoinen

7. Pukeutuu tyylikkäästi

8. Arvot kohdallaan

9. Yllättää iloisesti

10. Mielikuvituksekas, romanttinen rakastaja

Millaisen miehen haluan, tarkistettu lista (32 v.)

1. Hyvännäköinen (mieluiten hiuksia päässä)

2. Pitää minulle ovea auki

3. On tarpeeksi rahaa hyvään illalliseen

4. Kuuntelee enemmän kuin puhuu

5. Nauraa vitseilleni

6. Kantaa ruokakaupan kassit kotiin

7. Omistaa ainakin yhden solmion

8. Arvostaa hyvää kotona tehtyä ruokaa

9. Muistaa syntymä- ja vuosipäivät

10. Romanttinen ainakin kerran viikossa

Millaisen miehen haluan, tarkistettu lista (42 v.)

1. Ei liian ruma (kalju OK)

2. Ei lähde ajamaan ennen kuin olen auton sisällä

3. Työskentelee säännöllisesti - törsää silloin tällöin ulkonasyömiseen

4. Nyökkäilee suunnilleen oikeissa kohdissa, kun puhun hänelle

5. Yleensä muistaa kertomiensa vitsien juonen

6. Riittävän hyvässä kunnossa että jaksaa siirrellä huonekaluja

7. Käyttää paitaa joka peittää hänen mahansa

8. Osaa olla ostamatta shampanjaa kierrekorkillisissa pulloissa

9. Muistaa laskea vessan istuimen

10. Ajaa partansa useimpina viikonloppuina

Millaisen miehen haluan, tarkistettu lista (52 v.)

1. Ajelee korva- ja nenäkarvat

2. Ei röyhtäile eikä raavi itseään julkisesti

3. Ei lainaa rahaa liian usein

4. Ei nukahda kun kerron hänelle tärkeitä asioita

5. Ei kerro samaa vitsiä liian usein

6. Riittävän hyvässä kunnossa päästäkseen sohvalta ylös viikonloppuisin

7. Yleensä käyttää saman parin sukkia ja puhtaita alusvaatteita

8. Arvostaa hyvää einesateriaa

9. Muistaa nimesi tarvittaessa

10. Ajaa partansa edes joinakin viikonloppuina

Millaisen miehen haluan, tarkistettu lista (62 v.)

1. Ei säikäytä pikkulapsia

2. Muistaa, missä wc on

3. Ylläpito ei vaadi liikaa rahaa

4. Kuorsaa vain kevyesti nukkuessaan

5. Yleensä muistaa, miksi nauraa

6. Riittävän hyvässä kunnossa seisoakseen omin avuin

7. Useimmiten käyttää vaatteita

8. Pitää pehmeistä ruuista

9. Muistaa, mihin jätti hampaansa

10. Muistaa, että on viikonloppu

Millaisen miehen haluan, tarkistettu lista (72 v.)

1. Hengittää

2. Käy wc:ssä

--------------------------------------------------------------------------------

Vierailija
20/27 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin on päästy uuteen viikkoon. Viime viikko olikin yhtä kärsimystä, kun piti tehdä niin paljon ylitöitä. Kokouksia, vanhempainiltoja ja kokeita riitti. Nyt yritän ottaa seuraavat päivät vähän rennommin, vaikka se voikin olla hankalaa, koska meiltä on töistä taas niin moni pois, että me (vielä) terveet joudumme tekemään ylimääräisiä töitä.

Viikonloppuna siskoni oli täällä kyläilemässä vauvansa kanssa. Kyllä oli taas niin ihanaa pitää pientä vauvaa sylissä. Valokuvia tuli otettua runsaasti, että voin sitten ihailla poikaa niistä, koska muuten emme näe niin usein, kuin haluaisin.

Nyt odotan miestä kotiin. Hänellä on tänään synttärit. Katoin jo kahvipöytään valmiiksi leivokset ja kahvikupit. En viitsinyt leipoa tällä kertaa kukkua, koska emme kuitenkaan jaksaisi syödä sitä kahdestaan. Meillä on lähisuuvussa todella monett synttärit marras- ja joulukuussa. Koko ajan pitäisi olla keksimässä lahjaideoita. Lisäksi viikon päästä on isänpäivä, enkä ole vieläkään keksinyt, mitä voisin ostaa lahjaksi.

Viime päivien pinot ovat jääneet aika vähälle lukemiselle. Tämän päivän pinosta oli kuitenkin mukava lukea Miitsun neuvolakuulumisia. Mitäs Neidille kuuluu? Oletko saanut nukuttua yhtään paremmin?