Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan suihkussakäyntiä...

Vierailija
14.10.2011 |

Tai ehkä se on hieman jyrkästi sanottu, mutta lykkään toimitusta aina niin paljon kuin vain voin. Mieluummin käyn sitten vaikka "pikkupesuilla" ja pesasen strategiset paikat.

Nytkin olis oikeastaan pakko mennä suihkuun, kun tukka on likanen ja illaks pitäs mennä töihin... Muksutkin nukkuis vielä. Ei vaan huvittais pätkäkään. Enkä mä ees tiedä mikä siinä niin kamalaa on...

Kohtalotovereita?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hirmuinen vilukissa mutta meidän kylppärin lattia ja koko kylppäri on niin lämmin että ei palele. Suihkun jälkeen menen pukeutumaan kodinhoitohuoneen puolelle ja sielläkin on lämmin. Ei siis palele kertaakaan suihkureissun aikana?

Vierailija
22/25 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivävaatteet päälle ja perheenkin ruokittua. Jippii!!

Kyllä se raikas olo on ihana, siitä ei ole kyse, etteikö se suihkun jälkeinen puhtaus kelpaisi ja miellyttäisi. Vaan se itse suihkussa oleminen, veden märkyys, kylmyys ennen pukemista, märkä tukka (ja sen kylmyys) ja rasvaaminen (ja sen kylmyys) ovat epämiellyttäviä asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se pelasta asiaa. Ensinnäkään kaikki ei voi pitää sitä täysillä kustannussyistä tai siksi että se koko kylppäri hohkaa sitten lämpöä niin, että kylppärin lattialämmitys lämmittää koko talon.

Toiseksi sieltä kylppäristä on tultava pois muihin tiloihin pukemaan. Ja muut tilat on oltava sen verran viileämpiä, että niissä pystyy toimimaan ja työskentelemään myös vaatteet päällä. Se tarkoittaa, että kun tulee suihkusta muihin tiloihin, niin tulee kylmä.

Vierailija
24/25 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi, että siinä tulee kylmä, suihkussa käyminen on tavattoman tylsää. Pitää seistä jököttää siinä paikallaan vaikka kuinka pitkään. Lisäksi se teetättää paljon työtä: hiusten kampaaminen (mulla paksut, takkuiset hiukset), rasvaaminen ja pukeminen.

Vierailija
25/25 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja muut vastaavat oat niitä ihania ihmisiä joita vanhainkodeissa ehtoopäivillä saa sitten aina tolkuttoman isolla urakalla raahata suihkuun edes kerran viikossa. Ja samalla aletana inhoomaan aamu/iltapesua (eli alapää pesua9 niin maaan mahottoman paljon että.... Kaaaauhee vastaan vänkääminen ja sitten vasta vikistään kun tää show aiheuttaa kaikki sieni infektiot iholle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän