***lokakuiset, se on maanantai****
Kommentit (27)
Tiedä vaikka törmättäis Kättärillä mukaanlukien sinilainen! Onhan se ihan kiva tietää, ettei siellä ole täysin ehdoton enää se 42+ käynnistykselle. Joten enköhän minäkin saa vauvelin syliin jo tällä viikolla:)
Jos tuo synnytys käynnistetään sitten torstaina viimeistään, niin ei olis hassumpi henkilötunnus vauvalle 111105- :) Ja isänpäivääkin vietettäisiin varmaan silloin kättärillä. Juttelin juuri siskoni kanssa, kun sattui hauska henk.tunnus hänen tytölleen 20.02.2002.
Olishan se hienoa viettää isänpäivää uunituoreen vauvan kanssa.
Tsemppiä kaikille odotuksen kanssa, nähdään kättärillä ketä sinne tuleekin sitten yhtäaikaa :)
nyt oon vähän sulatellut asiaa.. ei kai tässä mitään hätää sitten ole.. ihan muutama pieni supistus oli päivällä.. tuskin mitään vaikutusta niillä, kun ei kerta tähänkään asti ole mitään vaikuttanut. Välillä en tiedä itkeäkö vai nauraa.. Voin teoriassa saada äitini mukaan synnytykseen, jos nyt muka lähtee itsekseen tulemaan sillä aikaa kun mies on poissa, ja miehen veljen lapsenvahdiksi.. miehen kone laskeutuu suomen kamaralle viiden aikaan perjantaina, ja on täällä kotona 9-10 aikaan illalla.. et sikäli, jos sillon syntyis sitten niin tulis se 111105 alku siihen henkkariin.. olishan se ihan hauska.. niin, ja keskiviikkona mies vielä ehtii klo 9 mukaan siihen seuraavaan kontrolliin kun puolen päivän tienoilla hänen pitää lähteä ajamaan lentokentälle.. kai tämä tästä...
Mä laskeskelin, et jos vauva syntyy torstaina tai sit perjantai aamuna niin ehditään isänpäiväksi kotiin. Ne kun ei uudelleen synnyttäjiä kauaa sairaalassa pidä.
Kirjoittelen joku päivä lisää, mutta aloin vain ilmoitteleen, että tyttömme syntyi OYS:ssa päivää ennen yliaikakontrollia eli 3.11.05 klo 19:19. Kaikki hyvin!
t. meritähtönen ja VAUVA 4 pv
olitko oys:ssa kenties osastolla 13 :1 ja huoneessa 9? Jos näin olimme huonetovereita...
T. Misuli ja poika 5 pv...
Moikka!
Tosi mukava, kun on muitakin 41+ viikoilla norkkumassa ja tuskailemassa. Kävimme tosiaan kättärillä ja minusta oli aivan mukava siinä mielessä, että jännitti tosi paljon mikä on tilanne. Nyt olen tosi paljon viisaampi.
Alkurutiinien jälkeen kätilön vastaanotolta odottelimme ainaki puoli tuntia ennenku päästiin lääkärille. Mullahan ei ole juurikaan supistellut, vain 1-2vk hieman kovettunut masu silloin tällöin - eikä ollenkaan kipeesti. Minulle oli ihanan positiivinen yllätys se, että vauva oli jo laskeutunut (en tiedä kuin paljon) ja kohdunsuu oli pehmeä. Eli lääkäri meinas, että on kyllä supistellut :) Sisätutkimuksen lopussa meinasi, ettei ole lantion ala-aukeamasta ? varma, miten vauvalla olisi tilaa tulla ja laittoi lähetteen lantion röntgeniin. siellä sitten jonoteltiin varmaan tunteroinen. Mutta onpahan nyt kuvat sitten siltäki varalta että joudutaan/päästään ennen torstaiaamuista aikaa takas kättärille.
Olin vaan niin onnellinen, vaikka aamulla aivan kuitti odottamiseen - että vauvalla on kaikki hyvin. Istukka toimi hyvin ja painoarvio 3700-4100. Arvioi, et noin 4kg jötikkä syntyy. Soittavat sitten kättäriltä, jos keskustellaan synnytyksestä muutoin kuin torstaina käynnistämällä 41+6.
Että kyllä huomisen ja keskiviikon jaksaa, kun tietää, että torstaina tapahtuu. Oli se vaavi niin suloinen sieltä monitorin kautta! Kunhan vaan on kaikki hyvin ja tulis alakautta ulos :)
Sirkkuliina 41+3