Millaista ihmistä käännytään katsomaan, katsotaan perään tai
otetaan herkästi katsekontaktia?
Varsinkin miehet :) Ihan lukiopojista papparaisiin, kerään tosi usein katseita. Tai onko tuollainen katseiden keräileminen muillekin ihan jokapäiväistä?
Mietin että mitä ne toljottaa.
Kommentit (9)
Oon vaan niin hyvänäköinen! :)
Ja usein meikitönkin, niin harmaavarpunen kuin olla ja voi. Jos laittaudun, saan ihan liikaa huomiota. Tuskin noi miehet nyt mitään kasvojenpiirteitä jäävät tuijottamaan? ap
kuvittelet vaan, kun toivot niin kovasti. On ihan normaalia katsoa muita ihmisiä. Jospa vain tulkitset, että sinä "keräät katseita"?
Toinen vaihtoehto on se, että olemuksellasi, olemisellasi ja omalla katseellasi viestität, että sinua kiinnostaa, että kaipaat huomiota. Ja juuri harmaavarpuset ja tavikset ovat helppoja lähestyä, siis tarkoitan ettei miehistä tunnu niin saavuttamattomalta. Ja jos on mukavan ja harmittoman, kiltin ja ystävällisen näköinen vielä lisäksi.
kuvittelet vaan, kun toivot niin kovasti. On ihan normaalia katsoa muita ihmisiä. Jospa vain tulkitset, että sinä "keräät katseita"?
Toinen vaihtoehto on se, että olemuksellasi, olemisellasi ja omalla katseellasi viestität, että sinua kiinnostaa, että kaipaat huomiota. Ja juuri harmaavarpuset ja tavikset ovat helppoja lähestyä, siis tarkoitan ettei miehistä tunnu niin saavuttamattomalta. Ja jos on mukavan ja harmittoman, kiltin ja ystävällisen näköinen vielä lisäksi.
Ja ei ne lähesty useinkaan, paitsi silloin useammin jos olen täydessä tällingissä, muuten siis katsovat pitempään kuin normaalisti ihmiset (ei mua kaikki katsele, joten tiedän mitä "normaali" kanssakäyminen on). Muutkin ovat tästä huomautelleet, esim. työpaikallani.
Todnäk olet ns luonnonkaunis, symmetrinen ja myös pitkittäin symmetrinen eli kroppa on sopusuhtainen. Mieheni on tuollainen ja saa aina naisilta katseita, ihan minun vitutukseen saakka :(
:D oot varmasti joku maailman kaunein......
"Muutkin ovat tästä huomautelleet, esim. työpaikallani."
Työkaverisikin ihmettelevät, että olet niin mtn sanomattoman näköinen ja silti sinua katsellaan?
Esim. rumia, vammaisia, sairaalloisen lihavia ja vääränvärisiä tuijotetaan, kuulemma.
kasvonpiirteet ei olisi maailman kauneimmatkaan. Nuoret naiset erittää sellaista hormoonia, joka saa huomion kiinnittymään itseensä.
Oon vaan niin hyvänäköinen! :)