Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taisin löytää taikasienen, mikä mahtava keksintö!

Vierailija
13.10.2011 |

Tuollainen valkoinen höttöinen vamppu ja se tosiaan taikoi esim. suihkusta kaiken (iho)lian pois!

Puts vaan, ei tarvinnut edes hangata.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa siivousta

Vierailija
2/17 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee pää sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee pää sekaisin.

Mä myös käytän taikasieniä XoD Niihin jää koukkuun... Jos teillä on keraaminen liesi, niin kokeilepa siihen!! Hiukan eri settiä kuin hinkata sillä hiton terällä aina... Mut ei kannata käyttää herkille pinnoille, mä esim. pilasin yhden keittiön kaapinoven sillä. Varovasti ja kohtuudella siis tätäkin päihdettä!

Vierailija
4/17 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee pää sekaisin.

Mä myös käytän taikasieniä XoD Niihin jää koukkuun... Jos teillä on keraaminen liesi, niin kokeilepa siihen!! Hiukan eri settiä kuin hinkata sillä hiton terällä aina... Mut ei kannata käyttää herkille pinnoille, mä esim. pilasin yhden keittiön kaapinoven sillä. Varovasti ja kohtuudella siis tätäkin päihdettä!

samoin kaakeleiden saumat kun siinä paketin kyljessä oli myös kaakelinkin kuva. Ihan todella mahtava keksintö, miksen ole tajunnut tällaista aikaisemmin? ap

Vierailija
5/17 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis hioo ja jättää hiotun jäljen pintaan, ei siis sovi kaikille pinnoille!!

Vierailija
6/17 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en tietenkään samaa jolla mä tota vessaa pesin, mutta siinä paketissa tuli 2 sientä. Ja uuninluukun ikkuna on melkoisen haasteellinen. ap

Vierailija
7/17 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen valkoinen höttöinen vamppu ja se tosiaan taikoi esim. suihkusta kaiken (iho)lian pois!

Puts vaan, ei tarvinnut edes hangata.

Vierailija
8/17 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön niitä aina syksyisin jos löydän, hyvät tripit lähtee.

Vierailija
9/17 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan hioo lian pois.

ettei kannata kaikkeen kokeilla. joissain blogissa joku oli putsannut valkoiset kumisaappaansa sillä. mahtaa olla hyvät sen jälkeen.

Vierailija
10/17 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan hioo lian pois.

ettei kannata kaikkeen kokeilla. joissain blogissa joku oli putsannut valkoiset kumisaappaansa sillä. mahtaa olla hyvät sen jälkeen.

Lika lähtee hyvin pois, mutta jatkossa myös tarttuu paremmin. Monille materiaaleille jokin hieno kiillotustahna voi olla parempi kuin hiomasieni. Molemmat ovat hiovia, mutta hiomalla se autonkin pinta saadaan kiiltäväksi.

Jokin vahamainen käsittely voi pelastaa kiillotuksen tai hiomatahnan pilaaman pinnan, jos lika alkaa tarttua liian hyvin.

Vierailija
11/17 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole käytetty vuosiin pesuaineita muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Sillä tosiaan taikasieni ei kaikille pinnoille sovi. Itselläni on pesuaineallergia ja toi taikasieni on yksi ainoista jota uskallan käyttää. Ei hajua ei pesuaineita eikä myrkkyjä. Olen putsannut sillä kohta 10 vuotta myös meidän akvaariot ja siinä se vasta hyvä onkin sillä kalat ovat erittäin herkkiä kemikaaleille ja myrkyille. Valkoiset lenkkaritki tulevat sillä uusiksi. Käytän sitä testivoittaja taikasientä!

Vierailija
12/17 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa??

Vierailija
13/17 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkasen, joka kerta kun hinkkaatte. Alkuun näyttää ihanalta, mutta pikkuhiljaa katoaa se pinta-aines..

Vierailija
14/17 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seinästä (maalattu) lähtee lyijykynän ja puuvärien jäljet näppärästi! Valkoiselle seinälle ainakin kätevä, en tiedä miten käyttäytyy muun värisellä, lähteekö kovasti väriä -> tuleeko läikkiä.

Vierailija
15/17 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin jää valkoiseen maalattuun seinään jälki kun taikasienellä pyyhkii, ointa kuluu.

Vierailija
16/17 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAA??

Vierailija
17/17 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa prismasta. Ei kuluta meillä pintoja ja jos joskus kuluttaa niin on se pinta parempi kuluneena ku p....skasena. Vinkiksi venelehti 9/12 siis uusin siinä löytyy juttua noista sivunnverran. Toinen kun laitat googleen "kuningaskuluttaja ihmesieni testi".ei varmasti käy kaikille pinnoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä