Taisin löytää taikasienen, mikä mahtava keksintö!
Tuollainen valkoinen höttöinen vamppu ja se tosiaan taikoi esim. suihkusta kaiken (iho)lian pois!
Puts vaan, ei tarvinnut edes hangata.
Kommentit (17)
menee pää sekaisin.
Mä myös käytän taikasieniä XoD Niihin jää koukkuun... Jos teillä on keraaminen liesi, niin kokeilepa siihen!! Hiukan eri settiä kuin hinkata sillä hiton terällä aina... Mut ei kannata käyttää herkille pinnoille, mä esim. pilasin yhden keittiön kaapinoven sillä. Varovasti ja kohtuudella siis tätäkin päihdettä!
menee pää sekaisin.
Mä myös käytän taikasieniä XoD Niihin jää koukkuun... Jos teillä on keraaminen liesi, niin kokeilepa siihen!! Hiukan eri settiä kuin hinkata sillä hiton terällä aina... Mut ei kannata käyttää herkille pinnoille, mä esim. pilasin yhden keittiön kaapinoven sillä. Varovasti ja kohtuudella siis tätäkin päihdettä!
samoin kaakeleiden saumat kun siinä paketin kyljessä oli myös kaakelinkin kuva. Ihan todella mahtava keksintö, miksen ole tajunnut tällaista aikaisemmin? ap
Eli siis hioo ja jättää hiotun jäljen pintaan, ei siis sovi kaikille pinnoille!!
Siis en tietenkään samaa jolla mä tota vessaa pesin, mutta siinä paketissa tuli 2 sientä. Ja uuninluukun ikkuna on melkoisen haasteellinen. ap
Tuollainen valkoinen höttöinen vamppu ja se tosiaan taikoi esim. suihkusta kaiken (iho)lian pois!
Puts vaan, ei tarvinnut edes hangata.
syön niitä aina syksyisin jos löydän, hyvät tripit lähtee.
tosiaan hioo lian pois.
ettei kannata kaikkeen kokeilla. joissain blogissa joku oli putsannut valkoiset kumisaappaansa sillä. mahtaa olla hyvät sen jälkeen.
tosiaan hioo lian pois.
ettei kannata kaikkeen kokeilla. joissain blogissa joku oli putsannut valkoiset kumisaappaansa sillä. mahtaa olla hyvät sen jälkeen.
Lika lähtee hyvin pois, mutta jatkossa myös tarttuu paremmin. Monille materiaaleille jokin hieno kiillotustahna voi olla parempi kuin hiomasieni. Molemmat ovat hiovia, mutta hiomalla se autonkin pinta saadaan kiiltäväksi.
Jokin vahamainen käsittely voi pelastaa kiillotuksen tai hiomatahnan pilaaman pinnan, jos lika alkaa tarttua liian hyvin.
Meillä ei ole käytetty vuosiin pesuaineita muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Sillä tosiaan taikasieni ei kaikille pinnoille sovi. Itselläni on pesuaineallergia ja toi taikasieni on yksi ainoista jota uskallan käyttää. Ei hajua ei pesuaineita eikä myrkkyjä. Olen putsannut sillä kohta 10 vuotta myös meidän akvaariot ja siinä se vasta hyvä onkin sillä kalat ovat erittäin herkkiä kemikaaleille ja myrkyille. Valkoiset lenkkaritki tulevat sillä uusiksi. Käytän sitä testivoittaja taikasientä!
pikkasen, joka kerta kun hinkkaatte. Alkuun näyttää ihanalta, mutta pikkuhiljaa katoaa se pinta-aines..
seinästä (maalattu) lähtee lyijykynän ja puuvärien jäljet näppärästi! Valkoiselle seinälle ainakin kätevä, en tiedä miten käyttäytyy muun värisellä, lähteekö kovasti väriä -> tuleeko läikkiä.
meillä ainakin jää valkoiseen maalattuun seinään jälki kun taikasienellä pyyhkii, ointa kuluu.
Saa prismasta. Ei kuluta meillä pintoja ja jos joskus kuluttaa niin on se pinta parempi kuluneena ku p....skasena. Vinkiksi venelehti 9/12 siis uusin siinä löytyy juttua noista sivunnverran. Toinen kun laitat googleen "kuningaskuluttaja ihmesieni testi".ei varmasti käy kaikille pinnoille.
Helppoa siivousta