Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää, en tunne ollenkaan kun mieheni koskettelee nännejäni

Vierailija
13.10.2011 |

Hävettää myöntää, miehelleni en ole edes kertonut, etten tunne ollenkaan, kun minun nännejäni kosketellaan millään tavalla. Voimakkaan nipistyksen nyt toki tunnen mutten ollenkaan imemistä tmv.

Aikaisemmin olen ollut todella herkkä nännialueelta ja saanut nautintoa siitä, että niitä on kosketeltu käsin tai suulla, mutta puolen vuoden imetys taisi viedä tunnon... Ja imetyksen lopettamisesta on jo puoli vuotta aikaa!

Ahdistaa esileikkien aikana, jos mies imee tai koskettelee nännejäni kun en välillä edes huomaa hänen niin tekevän. Mies parka kun vielä luulee, että nautin siitä :( Nauttisin jos tuntoa olisi...

En vain uskalla hänelle sitä myöntää, koska hän niin tykkää siitä :/ Palautuukohan tunto nänneihini enää koskaan?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin rinnoista ja nänneistä tosi herkkä, olin saada orgasmin jo pelkästään rintoja kosketeltaessa. Vaan enpä enää.

Tunnen kosketuksen voimakkuuden vieläkin samalla tavalla kuin ennenkin mutta en tunne nautintoa. Ennen ajattelin että rinnat oli vartalossani parasta, mutta kahden lapsen pitkä imetys sai rinnat lössähtämään. Häpeänkö tiedostamattani ei-enää-niin-terhakkaita - rintojani ja sitä kautta en tunne nautintoa vai mikä sen tekee? En tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla