millaisia unohalvauksia teillä on? mä taas pelkään sekoavani
kun ne on niin kamalia, pelottavia, joka yö tulevia, mua heitellään pitkin seiniä ja aistin jonkun tosi pahan läsnä olon :((
Kommentit (5)
Unihalvaus on tilanne, jossa henkilö on herännyt unesta, ymmärtää siis mitä ympärillä tapahtuu, kuulee kaiken, mutta ei pysty liikkumaan, avaamaan silmiään yms.
Unihalvaus on nimittäin ihan eri juttu.
Unihalvaus on tilanne, jossa henkilö on herännyt unesta, ymmärtää siis mitä ympärillä tapahtuu, kuulee kaiken, mutta ei pysty liikkumaan, avaamaan silmiään yms.
mutta nämä todellakin on eri juttu, näen nukkumisympäristöni juuri sellaisena kuin se todellisuudessa on jne... ja nää on mulla ihan diagnosoitu, joten jos ei väännettäs kättä tästä jooko . Mua vaan kiinnostaa mikä niihin auttais, ovat niin ahdistavia et pelkään nukahtaa!!
Unihalvaus on nimittäin ihan eri juttu.
Nyt ei ole ollut pitkään aikaan, onneksi. On nimittäin tuskallista nähdä vierestä miten toinen kärsii, mutisee miten ei saa henkeä ja sätkii, mutta ei oikeastaan pysty heräämään. Emme vain tiedä mistä niitä tulee, nyt niitä ei ole tullut pitkiin aikoihin mutta mikään radikaalisti ei ole muuttunut, joten mitään järkevää syytä kohtauksille ei ole.