Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millaisia unohalvauksia teillä on? mä taas pelkään sekoavani

Vierailija
13.10.2011 |

kun ne on niin kamalia, pelottavia, joka yö tulevia, mua heitellään pitkin seiniä ja aistin jonkun tosi pahan läsnä olon :((

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole ollut pitkään aikaan, onneksi. On nimittäin tuskallista nähdä vierestä miten toinen kärsii, mutisee miten ei saa henkeä ja sätkii, mutta ei oikeastaan pysty heräämään. Emme vain tiedä mistä niitä tulee, nyt niitä ei ole tullut pitkiin aikoihin mutta mikään radikaalisti ei ole muuttunut, joten mitään järkevää syytä kohtauksille ei ole.

Vierailija
2/5 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unihalvaus on tilanne, jossa henkilö on herännyt unesta, ymmärtää siis mitä ympärillä tapahtuu, kuulee kaiken, mutta ei pysty liikkumaan, avaamaan silmiään yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unihalvaus on nimittäin ihan eri juttu.

Vierailija
4/5 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unihalvaus on tilanne, jossa henkilö on herännyt unesta, ymmärtää siis mitä ympärillä tapahtuu, kuulee kaiken, mutta ei pysty liikkumaan, avaamaan silmiään yms.

Vierailija
5/5 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nämä todellakin on eri juttu, näen nukkumisympäristöni juuri sellaisena kuin se todellisuudessa on jne... ja nää on mulla ihan diagnosoitu, joten jos ei väännettäs kättä tästä jooko . Mua vaan kiinnostaa mikä niihin auttais, ovat niin ahdistavia et pelkään nukahtaa!!

Unihalvaus on nimittäin ihan eri juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi