Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kestä!

Vierailija
06.06.2008 |

Naapurissa pieni vauva rääkyy tauotta eikä kukaan tee mitään. On jakunut jo ainakin 10 minuuttia ja tätä kuulee melkein joka päivä. Se vauva itkee ensin, mutta hetken päästä muuttuu sellaiseksi ihan surkeeksi rääkymiseksi. En käsitä miten kukaan voi antaa lapsensa huutaa noin :( Itsellä tosin ei vielä lapsia, raskaana vasta olen, mutta pahaa tekee.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuulen äänen suurelta sisäpihalta avonaisesta ikkunastani, en yhtään tiedä missä se vauva on :(

Vierailija
2/10 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka niitä kuinka koittaisi rauhoitella. Itkevällä lapsella ei ole hätää vaikka itkeekin jos vain äiti häntä rauhoittelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(syöttäis tai ainakin yrittäis, vaihtais vaipan, kanniskelis, hyssyttelis yms)

Joskus huuto voi kestää jopa tunteja...

Vierailija
4/10 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiedän sen, mutta tosta kulee että vauva on ihan paikallaan eikä kukaan sille ainakaan puhu mitään. Ja tosiaan oikein säännöllisesti kuuluu tota. Tietenkään en voi tietää mitä siellä tapahtuu, mutta mun kotiin kuulostaa siltä että vauva yksin jossain nukkumassa ja jätetään vaan huutamaan. Älkää huoliko, en mä katso pahalla silmällä lapsellisia naapureitani kuitenkaan. Voi olla että tää raskaus saa vaan vähän herkäksi. Olen miettinyt että mitä sitten jos imettäisin, alkais varmaan maitoa tihkua jos kuulisin ton huudon ;)

Vierailija
5/10 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä täällä mitään arvostele, pöhkö, älä ota itseesi. Kyllä puheesta ja huudosta kuulee, onko ihminen pakoillaan vai hyppyytelläänkö tai liikutellaanko.

Vierailija
6/10 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiedän sen, mutta tosta kulee että vauva on ihan paikallaan eikä kukaan sille ainakaan puhu mitään. Ja tosiaan oikein säännöllisesti kuuluu tota. Tietenkään en voi tietää mitä siellä tapahtuu, mutta mun kotiin kuulostaa siltä että vauva yksin jossain nukkumassa ja jätetään vaan huutamaan. Älkää huoliko, en mä katso pahalla silmällä lapsellisia naapureitani kuitenkaan. Voi olla että tää raskaus saa vaan vähän herkäksi. Olen miettinyt että mitä sitten jos imettäisin, alkais varmaan maitoa tihkua jos kuulisin ton huudon ;)

et sä siitä huudosta kuule onko se paikallan vai ei. meillä kaksosista toinen saa hirrveitä itku kohtauksia. ja häntä kanniskellaan syötetään jne. ja huuto vaan yltyy ja saattaa kestää tunninki. koliikki on toinen joka itkettää vaikka päällään seisos. tuu sitte tänne arvvosteleen kun sulla on se oma vauva joka itkee

Vierailija
7/10 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maito, muna ja vilja-allerginen poika huusi pitkälti yli 10min, olisin varmaan tintannut turpiin tuollaisia ap:n kaltaisia arvostelijoita. Joskus sitä vain piti pistää vauva sänkyyn ja mennä itse toiseen huoneeseen huutamaan tyynyyn, että olisi taas jaksanut kantaa pienokaista. Joskus rehellisyyden nimissä teki mieli ravistella vauvaa, mutta silloin piti vain itse ymmärtää poistua hetkeksi tilanteesta.

Vierailija
8/10 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätöksiä, et edes tiedä, mistä itku kuuluu, mutta silti päättelet, että lapsi makaa sängyssä, eikä kukaan välitä. Toivottavasti saat itse koliikkilapsen!

Vierailija
9/10 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole arvostellut täällä ketään, ja sen huomaatte itsekin jos jaksatte lukea sen mitä olen kirjoittanut. Taidatte olla vähän herkkänahkaisia otuksia. Jaksamista vaan teille sinne pieneen maailmaanne! ap

Vierailija
10/10 |
06.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites sitten suu pannaan, kun huomenna luetaan lööpeistä, mite vauva on jätetty yksin??

Tai äiti on jättänyt vauvan nukkumaan, kun "huvinhän se pärjää" ja lähtenyt itse kauppaan tai vaikka tuopilliselle lähikuppilaan