Haahkalintu :)
Kommentit (27)
yritti niin olla isoa ja kovaa ja sit tollanen :)
Täällä räkätän ja joo väsynyt olen.
varmaan palstamamman karvoista. Iuh.
Haahkalintu :)
ihan tavallisesta suomenkielen sanasta.
Kyllä minä ainakin repesin. Ensin ajattelin että se oli kirjoitusvirhe, mutta kun sana toistui, pakko oli tajuta, ettei ollut ketjun ap:lla lintutiede ihan hanskassa... Vai onkohan hänellä hanhkat?
Miksi ihmeessä minua harmittaisi? :D Mä voin ainakin myöntää virheeni ja nauraa itselleni, ei mun itsetunto tuollaisesta kärsi. En tiedä onko se surullista vai hauskaa että saatte iloa toisen mokasta mutta kivahan se on että on kivaa =) Harmi vaan että korjasin itsekin myöhemmin virheeni, toivottavasti se ei lannista teitä.
Eiköhän ne mikkosia ynnämuita päivästä toiseen haukkuvat ole niitä "kovia" ja "isoja", ainakin omasta mielestään.
Teiltä!
Onko teillä lapsia? Toivottavasti ei... :/
Teidän tapanne reakoida tuohon painovirhepaholaiseen tai lapsukseen kertoo vain teidän oman lapsellisuuden, kypsymättömyyden, ilkeyden ja kateellisuuden Nina Mikkosta kohtaan.
Sanoittaisko: Se koira älähtää, johon kalikka kolahtaa ja osu ja uppos.
ReaKoida...
Ei se ollut mikään painovirhepaholainen, kun haahkalintu toistui monta kertaa!
ei ehkä kannata tehdä kielioppi- tai sanavirheitä.
Arvostelun pitää olla täysin moitteeton.
Olette niin silmät kiiluen ilakoineet virheestäni ettekä ole lukeneet myöhempää viestiäni jossa korjasin. Tosin siitä oli ehditty jo huomauttaa. Toivottavasti en vienyt iloanne =)
Sössötit hämäriä selityksiä todella noloon mokaan.
Ja et, et vienyt iloani. Tää selittelysi on vain noloa. Älä jatka enää, jooko? Ettei mene kasvot ihan kokonaan.
ReaKoida... Ei se ollut mikään painovirhepaholainen, kun haahkalintu toistui monta kertaa!
Oikein kaksi kertaa! :D Mutta kuten sanoin, ei mun elämäni ole kiinni kirjoitusvirheistä joita teen varmasti jatkuvasti. Se kyllä on aika huvittavaa (surullista??) että te saatte tuollaiset kiksit tuosta mokasta. Mutta mitä muuta voi kiusaajilta odottaakaan...
ReaKoida...
Ei se ollut mikään painovirhepaholainen, kun haahkalintu toistui monta kertaa!
Heh heh! : D
Hupinsa kullakin oi lapsellinen virhekyttärihupilainen! :D
kun en edes tätä ketjua aloittanut...
Taidat olla se tollo "D-kuppilainen", joka tunkee räpättämään joka ketjuun.
ettei ollut kirjoitusvirhe, vaan kyse oli todellakin siitä, ettet erota haahkaa ja haaskaa.
En ole! :D
Mutta tais osua ja upota! Heh, heh!!
Sössötit hämäriä selityksiä todella noloon mokaan. Ja et, et vienyt iloani. Tää selittelysi on vain noloa. Älä jatka enää, jooko? Ettei mene kasvot ihan kokonaan.
Mitä ihmeen hämäriä selityksiä? :D:D Tiedätkö mulle on aivan sama että meneekö kasvot ( mitä ihmettä tuo edes tarkoittaa, kasvot menee minne??) VAUVAPALSTALLA. Sinua se ilmeisesti harmittaisi joten kannattaisikko lopettaa kun et enää muuta keksi kuin "hämärät selitykset"? Toki mä voin kanssasi jankata vaikka koko päivän, mulla on vapaapäivä. =)
"En viitsinyt aluksi laittaa mitään noihin hölmöihin viesteihin joissa minun viitattiin olevan Niina. Mutta tähän on pakko sanoa että turhaan te Mikkosta haukutte kun minä tämän avauksen tein. Haukutte siis väärää puuta.
Ja mukavaa että joku sai haahkalinnusta päivän naurut. Pienestä se ilo irtoaa =)
HaaSkalintuja toki tarkoitin. "
ettei ollut kirjoitusvirhe, vaan kyse oli todellakin siitä, ettet erota haahkaa ja haaskaa.
Minähän sanoin jo että mä voin myöntää virheeni ja nauraa itselleni. Ja kyllä, mainitsin oikein kahteen otteeseen haahkalinnut ennen kuin tajusin virheeni. Harmittaako sinua kun tämä juttu ei kaada maailmaani vaan hymyilen itselleni? ( ja teille)
Ja selvästikin asia vaivaa ihan helvetisti, kun olet nyt selittänyt sitä jo kaksi ketjullista.
Etkä osaa lopettaa.
Vieläkin naurattaa.