Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä taida haahkalinnut keksiä mitään arvosteltavaa Niina Mikkosen Maria-vierailusta

Vierailija
13.10.2011 |

kun niin hiljaista ollut palstalla asian tiimoilta ;) En itsekään kaikista heidän mielipiteistään välitä mutta Niina esiintyi kyllä eilen niin edukseen kuin voi vaan esiintyä. Ihan tottahan se on että jos ei kertoisi itse julkisuudessa niin _joku_ kyllä kertoisi ja ne jutut jostain revittäisiin. Revittiinhän jo sairastuminen. Eikä lähtenyt ruotimaan poikien asioita ja työpaikkakin hällä on. Oi voi, taitaa palstahaahkoja harmittaa :D

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hakemalla haet julkisuutta tälläkin palstalla, hyvää tai huonoa kunhan saat.

Ko. ohjelmaa en voi kommentoida koska en katsonut.

Vierailija
2/17 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei talitinttilintu, tai varpunenlintu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. mutt ihan sama, minkäänlaista myötätuntoa, saati arvostusta ei täältä tuolle perheelle liikene.

Vierailija
4/17 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja riitti mulle. Samaa lässytystä kuin ennenkin.

Heidän perheen tilanne, oli sitten millainen tahansa, ei vetoa meikäläiseen pätkän vertaa. En siis todellakaan tunne myötätuntoa.

Puistattaa tällaset petturipariskunnat.

Ei ole Timpan lapset edellisestä liitosta antaneet yhtään kommenttia.. Tietääkseni ei välit isäänsä ole kovinkaan hyvät. Sattuneesta syystä.

Vierailija
5/17 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se termi jota haet on haaSkalintu. Ei haahkalintu!

Vierailija
6/17 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei riitä mielenkiinto.

Vierailija
7/17 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin haahkoilla on mitään mikkosia vastaan ......

Vierailija
8/17 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihana muisto jäi siitä ajasta, joka oli ennen halvausta, kun tekivät tuon biisin.

ymmärrän kyllä nämä talouspaineet ja -pakotteet, jos molemmat ovat aktiivisesti kotona ja viettävät perhe-elämää. niin olen tehnyt itsekin jokusen vuoden. minulle jopa naljailtiin, että olen sitten vaan sossu-elätti ja oltiin kateellisia niiden taholta, jotka painoivat hulluna töitä.

tietysti se arki muuttuu, kun Timo pääsee kotiin, mutta kaikki on varmasti järjesteltävissä.

Vierailija
9/17 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOMENTOIDA MITÄ EI KATSO! Huh onneksi tv:ssä on muitakin kanavia Nina. On muuten ala-arvoista tulla taas meitä muita haukkumaan ja painautua vain ns. nimimerkin taakse!

Vierailija
10/17 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valitettavasti Ninasta tulee kylmä vaikutelma. Jotenkin kova ihminen ja lähinnä säälii itseään. Hienoa, että hän kuitenkin kertoo rehellisesti sairastumisesta, siitä voi olla lohtua muille saman kokeneille.

Se musiikkivideo oli järkyttävän korni! Tuli mieleen joku -50-luvun jenkkipropaganda perhe-elämän idyllistä. Jotenkin ironista, että tekivät tämän juuri ennen sairastumista. Kaunis muistohan siitä jää, mutta että julkiseen levitykseen.. joo ei.

Vierailija
11/17 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina olet todella KYLMÄ JA VÄLITTÄMMÄTÖN IHMINEN. Muista Nina, että Mikolla on NELJÄ LASTA EI KAKSI.

Vierailija
12/17 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOMENTOIDA MITÄ EI KATSO! Huh onneksi tv:ssä on muitakin kanavia Nina. On muuten ala-arvoista tulla taas meitä muita haukkumaan ja painautua vain ns. nimimerkin taakse!

En viitsinyt aluksi laittaa mitään noihin hölmöihin viesteihin joissa minun viitattiin olevan Niina. Mutta tähän on pakko sanoa että turhaan te Mikkosta haukutte kun minä tämän avauksen tein. Haukutte siis väärää puuta.

Ja mukavaa että joku sai haahkalinnusta päivän naurut. Pienestä se ilo irtoaa =)

HaaSkalintuja toki tarkoitin.

Vierailija
13/17 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan Mikkosten mielipiteistä välittänyt, mutta ei se silti saa minua käyttäytymään non alentuvasti. Muutenkin ihmettelen, mistä kumpuaa av-mammojn viha tuntemattomia ihmisiä kohtaan. Siis haloo, hankkikaa elämä.

Vierailija
14/17 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo on ap :)))

Vierailija
15/17 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kukaan ei kommentoi niin tulet sitten ihan provosoimaan aiheesta...? Eikö hiljaisuus riitä? Jokainen tulkoon onnelliseksi uskollaan ja tavallaan, ja on tietenkin surullista kun läheinen on huonossa kunnossa.

Mutta.. en ymmärrä mikä tässä perheessä on niin erityistä että pitää ihan telkkariin mennä tiedottamaan kuinka menee? Miksi on niin tärkeää se mitä muut ajattelevat kun jokainen kuitenkin ajattelee omalla tavallaan? En ole seurannut mikkosten elämää ollenkaan, mutta eilen silahtanut termi "elämäntapavirhe" valaisi sekunnissa mistä on kyse, enkä sen enempää ole tästä perheestä kiinnostunut kuulemaankaan. Kuin en myöskään oman perheeni asioita heille tiedottamaan. Voimia ninalle vaikeassa tilanteessa, ehkä hiukan voisi helpottaa jos ei olisi niin kiinnostunut siitä mitä muut ajattelevat ja siitä, kuinka perheen julkisivu kimaltaa. Ihan samalla viivalla ihmisinä kaikki ollaan, oli se ammatti sitten julkkis tai sissi tai saitraanhoitaja tai kotiäiti.

Vierailija
16/17 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut mammojen suhde Nina Mikkoseen. Pari päivää sitten hän oli suunnilleen Saatanasta seuraava, äitien ja taksiyrittäjien(!) vihollinen nro 1. Nyt hän on niin tyylikäs, asiallinen ja arvokas. Ja hoikkakin vielä, sanottiin jossakin ketjussa. :D

Vierailija
17/17 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut mammojen suhde Nina Mikkoseen. Pari päivää sitten hän oli suunnilleen Saatanasta seuraava, äitien ja taksiyrittäjien(!) vihollinen nro 1. Nyt hän on niin tyylikäs, asiallinen ja arvokas. Ja hoikkakin vielä, sanottiin jossakin ketjussa. :D

En mä ole koskaan Mikkosia haukkunutkaan. Tuskinpa ne samat mammat ennen haukkui ja nyt kehuu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi