Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi tunne on totta? Kerro mielipiteesi.

Vierailija
12.10.2011 |

1) Humalassa vihaa yhtä miestä ja rakastaa toista, selvänä sanoo kuitenkin rakastavansa tätä yhtä jollain tavalla ja humalssa rakastamansa mies on vain "jollain tavalla rakastettu" selvänä, ns. ei niin tärkeä.

2) Humalassa sanoo taistelevansa rakkautensa puolesta ja muuttavansa kaiken, mutta selvänä ottaa päivän kerrallaan eikä halua muutosta.

Haluaisin ihan ammattilaisen kommentit näihin ajatuksiin. Kyse on itsestäni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todellinen ongelma, että selvänä mä haluaisin olla tutun ja turvallisen miehen kanssa, mutta humalassa mä aina kaipaan niin sydäntäraastavan paljon miestä, jota joskus rakastin enemmän kuin ketään koskaan, mutta jonka kanssa juttu ei onnistunut. Silloin aina tiedän, että ketään muuta ei mulle tule koskaan todella olemaan, mutta selvänä haluan jakaa tutun arjen tämän toisen miehen kanssa.

ap

Vierailija
2/5 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta korkki kannattais viinapullosta kiertää kiinni sen viimeisen kerran.

Kyllä ne miesasiat ja ystäväpiirikin siitä sitten oikenee kunnon ihmisten tolalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin kulutus ei siis ole ongelma, ihmettelen vain, miksi kaipuun tunne silloin pääsee valloilleen. Onko se jokin piiloitettu tunne, jota en selvänä halua tuntea. Nykyisen mieheni kanssa puuttuu se jokin, vaikka kaikki muuten toimii ihan hyvin. Tämä suuri rakkaus on vain jäänyt vaivaamaan.

ap

Vierailija
4/5 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vietät suurimman osan elämästäsi selvinpäin, joten kannattaa varmaan kuunnella sitä puolta itsessään. Humalassa nyt aina kaipaa jotain parempaa ja jännempää. Ja kaikki ideat on loistavia =)

Vierailija
5/5 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen samaa mieltä siitä, että todennäköisesti kannattaa kuunnella sitä tunnetta joka vallitsee selvin päin. Humalainen on ailahtelevainen, ja vaikkei olisikaan, et oikein voi ruveta olemaan humalassa aina niin että mies sitten kelpaisi.

On myös mahdollista että kumpikin mies on sinulle väärä...