Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko mieheni kieroilija???

Vierailija
12.10.2011 |

olen nyt 3 kertaa löytänyt sivuhistoriasta kun mieheni on nimellä etsinyt 3 eri naisen kuvia/tietoja facebookin kautta. naiset asuvat samassa kaupungissa kun mieheni ja ovat sinkkuja. lisäksi mieheni on käynyt lukuisia kertoja deitti sivuilla. mieheni käy aika usein yksin baareissa, eikä koskaan siellä ollessaan vastaa mulle puhelimeen. olemme olleet kohta pari vuotta yhdessä. löysin suhteen alkuaikoina useita toisten naisten lähettämiä viestejä mieheni puhelimesta. nyt kesäkuussa löysin viestejä jossa mieheni pyysi toista naista luokseen sekä pizzalle. taitaa olla aika selvä pettäjä, vaikkei itse myönnä edes viestejä jotka olen itse lukenut.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi sanoi, kun kysyit asiasta?

Vierailija
2/11 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole koskaan kirjoittanut kyseisiä nimiä koneelle. eikä ole koskaan pettänyt, eikä viestitellyt kellekkään. näin hän aina vastaa kun yritän selvittää asioita. hermostuu aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku kyttää sivuhistorioita, kännyköitä etc

Vierailija
4/11 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

potki se pellolle,jos se ei myönnä mitään mitä itse olet vieläpä nähnyt,niin miksi siitä tulisi koskaan rehellinen.

Vierailija
5/11 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kattoo kännykän tai sivuhistorian. sillon kun on todella aihetta epäillä pettämistä. pitäähän se pettäjä saada jotenkin kiinni. ei se ole ketään kohtaan oikein.

Vierailija
6/11 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta on jotain pahasti vialla, jos joku kyttää sivuhistorioita, kännyköitä etc

...ja sitten vielä kertoilee siitä kaikille ihan kuin se olis jotenkin normaalia ja hyväksyttävää. Hävetä pitäis, säälittävä kyylä. Jos ei partneri/puoliso "pysy näpeissä", ei kyylääminen asiaa paranna. Yllyttää vaan pettämään, mitä välii kun kuitenkin on jo pettäjäksi tuomittu niin voi kai sen toteuttaa käytännössäkin.

Vierailija
7/11 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies syyttää mua jatkuvasti pettämisestä. olen aina jonkun muun miehen kanssa. jos imuroin enkä kuule puhelinta, olen tietenkin touhuumassa jonkun toisen kanssa. jos puhun esim äitini tai siskoni kanssa puhelimessa, sitäkään ei uskota. haukkuu mut joka päivä lutkax jne. syyttelee aina vaan sairaammista asioista. en käy yksin ikinä missään aina on joku tai kaikki lapset mukana (4 lasta). yksi on yhteinen tän nykyisen mieheni kanssa.

Vierailija
8/11 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitten voi kuin ihmetellä miksi kimpassa roikutte, jos ei kumpikaan luota toiseen, ei siis aitoa rakkauttakaan voi siinä tapauksessa pelissä olla. Onko sillä sen verran hyvä liksa ettei kannata erota?

Vierailija
9/11 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tässä tapauksessa se on hyväksyttävää. Perustelen: ap luo elämäänsä ihmisen kanssa joka on epäluotettava valehtelija ja pettäjä. Entäs jos hän vaan jatkaisi suhdetta ja huomaisi jossain vaiheessa, että elämä on pilalla ja kaikki täytyy rakentaa uudestaan alusta. Sitä paitsi pettäminen jättää syvät arvet ja haavat. On hirveän vaikea luottaa enää keneenkään ihmiseen. Kokemusta on: olin täysin sini8silmäinen ja luottavainen edellisessä liitossani. Mies oli pettänyt useasti ja lopulta jätti minut toisen naisen vuoksi. Minuun se jätti traumat.

Ap sinuna antaisin paskan olla ja mennä. Ansaitset parempaa, mutta sitten kun uusi rakkaus osuu kohdalle unohda kaikki entinen ja yritä saada luottavaiset siniset silmäsi takaisin, muuten kaikki menee pilalle.

Vierailija
10/11 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kattoo kännykän tai sivuhistorian. sillon kun on todella aihetta epäillä pettämistä. pitäähän se pettäjä saada jotenkin kiinni. ei se ole ketään kohtaan oikein.

...ja menin pitemmällekin. Sain epäilyn tekstareista ja katsoin sen jälkeen vaimon sähköpostin niin pettämistä oli tapahtunut yli 10 vuoden ajan.

Sodassa ja rakkaudessa on kaikki keinot sallittuja jos epätietoisuus saa vallan.

Annoin hänelle kuitenkin anteeksi.

Vierailija
11/11 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tarvitsee vakipillun ja taloudenhoitajan, ja sitten sen huvin, jota saa naisia kellistämällä baarista.

Don Juan.

Tartteeko sun edes tutkia sen kännykkää? Jos et luota siihen, niin eroa. Ei taloakaan voi suolle rakentaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi