Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koira söi levyn tummaa suklaata

Vierailija
11.10.2011 |

kuoleexs se ny ?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä rotu kyseessä ja minkäkokoinen levy ja miten tummaa suklaata?

Vierailija
2/17 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin puolilevyä ja keskikokoinen villakoira, tosi tummaa suklaata,,, mitä pitäis tehdä ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteys päivystävään eläinlääkäriin, sieltä saat ohjeet. Tumma suklaa on vaarallisinta suklaata koirille, ja koirasi on vielä suht pieni joten ei tarvitse kovin paljoa suklaata että huonosti käy

Vierailija
4/17 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne oireet voivat tulla melkoisella viiveelläkin. Eli vaikka koira vaikuttaisi tänään ja huomenna normaalilta, voi ylihuomenna tulla romahdus

Vierailija
5/17 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ei "tiedetty" suklaan vaarallisuutta ja koirille syötettiin sitä. Ikinä ei havaittu mitään oireita.

Vierailija
6/17 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä juuri muuta voi tehdä kuin oksennuuttaa koiran.

Vierailija
7/17 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu hyvät neuvot saat, kun luet tätä palstaa.

Meillä 80-luvulla kun ei tunnettu suklaan vaaroja koiralle, suklaapalat oli herkkupaloina. En muista käytettiinkö taloussuklaata, mutta kun kaupasta ei saanut koiransuklaata, tarjottiin välillä omaa suklaata. Kyllä se koira eli pitkään, vaikka joskus treeneissä saattoi mennä koko suklaalevy.

Vierailija
8/17 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koira voi kuolla tuohon suklaamäärään, varsinkin jos on vanha koira.

Vierailija
10/17 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koira voi kuolla tuohon suklaamäärään, varsinkin jos on vanha koira.

Jos siitä on jo kolme varttia, aika vähän sieltä tulee suklaata. Suklaa imeytyy suolistoon hyvin nopeasti. On meilläkin koirat syöneet paljon kummallisempaa, yksi söi kahden pellin kokoisen pizzataikinan joka oli kohoamassa. Saatiin jollain litkulla ulos melkein yhtenä pallona ja mietittiin, että jätetäänkö vieraille kertomatta.

Vierailija
11/17 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon vaan onnellinen että sai kerrankin jotain hyvää :) jos kuolee niin paska säkä.

Vierailija
12/17 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmiä sitten olitte. Itse olin pieni lapsi 80-luvulla, ja silti tiesin suklaan vaaroista jo silloin. Vaikka vanhempani eivät edes olleet mitään eläinihmisiä, joten en sitä heiltäkään oppinut.

Juu hyvät neuvot saat, kun luet tätä palstaa.

Meillä 80-luvulla kun ei tunnettu suklaan vaaroja koiralle, suklaapalat oli herkkupaloina. En muista käytettiinkö taloussuklaata, mutta kun kaupasta ei saanut koiransuklaata, tarjottiin välillä omaa suklaata. Kyllä se koira eli pitkään, vaikka joskus treeneissä saattoi mennä koko suklaalevy.

Vierailija
13/17 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ollut tummaa suklaata mitä koirillenne 80 luvulla syötitte. Maitosuklaa ei niin vaarallsita kuin tumma suklaa.

Vierailija
14/17 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmiä sitten olitte. Itse olin pieni lapsi 80-luvulla, ja silti tiesin suklaan vaaroista jo silloin. Vaikka vanhempani eivät edes olleet mitään eläinihmisiä, joten en sitä heiltäkään oppinut.

Olet ollut aika tietäväinen koiraton pikkulapsi, kun meillä ei koko rotuyhdistyksen koulutusporukassa käynyt väki tiennyt. Suklaa oli yleinen makupala. Vasta 80-luvun loppupuolella tuli tieto suklaan haitoista.

Vierailija
15/17 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ollut tummaa suklaata mitä koirillenne 80 luvulla syötitte. Maitosuklaa ei niin vaarallsita kuin tumma suklaa.

Pandalla oli kilosuklaat helposti sopivan pieniksi paloiksi pilkottavissa. En tiedä mitä ne sisälsivät. Pääasiassa tarjoilin kuitenkin koiran suklaata. Koira eli terveenä 16 vuotiaaksi.

Vierailija
16/17 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmää koiraväkeä siis olitte kaikki.

Olet ollut aika tietäväinen koiraton pikkulapsi, kun meillä ei koko rotuyhdistyksen koulutusporukassa käynyt väki tiennyt. Suklaa oli yleinen makupala. Vasta 80-luvun loppupuolella tuli tieto suklaan haitoista.

Vierailija
17/17 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun koirani saisi vetää yli 11 kg maitosuklaata ja 1,1 tummaa suklaata ennen myrkytysrajaa. Ei ihan heti uhkaa hengenlähtö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi