Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aika outo tilanne, mies on varma siitä, että tahtoo lisää lapsia, mä taas yhtä varma, etten halua

Vierailija
11.10.2011 |

Olen itseasiassa niin varma, että aion hankkia ajan sterilisaatioon, jottei käy edes vahinkoa. En jaksa selitellä sen kummempia, mutta olen erittäin varma ettei mun ole hyvä saada enempää lapsia. Hyvä kun näiden olemassa olevien kanssa selviän, eikä sekään tunnu helpolta.

Ymmärrän toisaalta miestäni, hänellä on vain yksi lapsi (minun ja hänen yhteinen) ja mulla on tämän lapsen lisäksi kaksi lasta edellisestä liitostani.

On vaan melko jännää, kun ihan rauhallisesti (jo) voidaan tästä puhua, mä sanoin miehelle että varaan ajan sterilisaatioon, etten enää ikinä halua saada lapsia, ja mies sanoo yhtä varmasti ja rauhallisesti, että hän aikoo saada lisää lapsia.

Ei tässä nyt lusikoita jakoon laiteta, ainakaan heti eikä toivottavasti lähitulevaisuudessakaan, katsellaan päivä kerrallaan ja kasvatetaan nämä lapset mahdollisimman isoiksi yhdessä. Niin mä toivon. Meillä kuitenkin menee ihan hyvin ja on mukavaa perhe-elämää yhdessä.

Sitten myöhemmin, jos mies vielä tahtoo, erotkoon minusta ja etsiköön uuden naisen, ja perustakoon tämän kanssa sitten toisen perheen.

Minä olen kuitenkin jo lapseni tehnyt.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla