BB-Janicalla on kyllä ruma pärstä, ihan eri paria kropan kanssa.
Kommentit (11)
eiphahalla mut kattokaa janican silmii :DDD
eiks se oo kaikkien wanna be -julkkistyttöjen unelma? saada näkyvyyttä ja tissit?
Kaikin puolin ja vielä kivan tunntuinenkin
Minusta nainen, jota voi kutsua hyvännököiseksi, nätiksi, söpöksi, seksikkääksi, miksei kauniiksikin. Ja ihana vartalo! :-) Olen nainen.
Mun mielestä Janica on tosi nätti varsinkin jos vertaa siihen hevosnaamaiseen Annikaan.
mun mielestä Janica on meikattuna ihan nätti, mutta ilman meikkiä ihan tavallisen näköinen, ehkä vähän väsähtäneen näköinen.
BB-talossa minusta Veera on kaunis, samoin Suvi.
Mutta kyllä Janicalla on ehdottomasti paras vartalo. Ei selluliitin selluliittiä *kade*
mä olen häntä vanhempi eikä mullakaan ole selluliittia missään ja sanon että mulla on parempi kroppa kuin janicalla, Janicalla ei oole lihaksia ollenkaan, ei harrasta ilmeisesti liikuntaa, eikä kroppaa ole muuten muokattu kuin silikoneilla.
Mutta siitä huolimatta minä en esittele alastonta kroppaani telkkarissa enkä varsinkaan stirppariklubeilla.
se on tosi kaunis. Pidän myös Suvin ulkonäöstä. Annika ja Veera, en tajua miten ne on jonkun mielestä kauniita. Ihan tavallisia naapurintyttöjä. Ja Tanjalla on kauniit silmät.
Ne on nasolabiaalijuonteet...
sillä on nasoliini juonteet jo.
Minusta nainen, jota voi kutsua hyvännököiseksi, nätiksi, söpöksi, seksikkääksi, miksei kauniiksikin. Ja ihana vartalo! :-) Olen nainen.