Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sellainen uskonto jossa kielletään tupakointi ja kahvinjuonti?

Vierailija
11.10.2011 |

Sekä erilaisten energiajuomien juonti.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2011 klo 13:05"]

eivät polta tupakkaa eivätkä juo kahvia tai alkoholia energiajuomista puhumattakaan. Jos sitä nyt uskontona voi pitää :)

[/quote]vaan marihuanan polton hyväksyy rastafari

 

Vierailija
2/22 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankea uskonto se sellainen.

Onneksi Jeesus oli sitä kantaa, ettei ihmistä saastuta se mikä suusta sisään menee, vaan se mikä tulee ulos. Muutenkin suhtautui nihkeästi uskonnollisten käskyjen orjalliseen noudattamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2011 klo 13:05"]

eivät polta tupakkaa eivätkä juo kahvia tai alkoholia energiajuomista puhumattakaan. Jos sitä nyt uskontona voi pitää :)

[/quote]

 

Rastat puhtaimpia nautintoaineista. Kasvissyöjiä, ei päihteitä.

Vierailija
4/22 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 17:51"]

Onneksi Jeesus oli sitä kantaa, ettei ihmistä saastuta se mikä suusta sisään menee, vaan se mikä tulee ulos. [/quote]

Vaan joskus se, mikä menee suusta sisään, tulee muodossa tai toisessa uloskin suusta ellei peräpäästä... Ainakin alkoholi saa ihmiset sanomaan ja tekemään paljon sellaista, mikä ei selvinpäin tulisi mieleenkään.

Vierailija
5/22 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rastafarit, tai jotkut hinduista.

Vierailija
6/22 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mormonit eivät juo kahvia. Jotkut juovat kylläkin yrttiteetä ja kaakaota.Eivät myöskään hyväksy tupakointia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap tollasta kehtaa kysyä ihan suoraan. Mielummin niin kuin että seuraavat 10 vuotta kuvittelet niiden olevan mormoneja, rastafareja tai adventisteja, ja ne vaan sattuukin välttämään noita aineita, koska ovat päätelleet, että ne eivät ole heille hyväksi.

Vierailija
8/22 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mormoneilla kahvi ja tee on kielletty. Ja tupakka tietenkin. Veikkaanpa, että joissain hindulaisuuden suuntauksissa myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis joogaan liittyvä elämäntapa, ei edes luonnon stimulantteja kehoon.

Vierailija
10/22 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kristinuskon lahkoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kehdannut kysyä koska ei olla niin läheisiä.

Suomessa asuvat ja ovat ihan suomalaisia.

T:ap

Vierailija
12/22 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukimmat adventistit syövät kasvisruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin veikkaan mormoneja.

Vierailija
14/22 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jehovilta on tupakka kielletty, kahvista en tiedä, alkoa saa ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät polta tupakkaa eivätkä juo kahvia tai alkoholia energiajuomista puhumattakaan. Jos sitä nyt uskontona voi pitää :)

Vierailija
16/22 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin mormoneista ja adventisteista niin mormonit osui ehkä lähimpään.

ap

Vierailija
17/22 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jehovilta on tupakka kielletty, kahvista en tiedä, alkoa saa ottaa.

XD

Onneks me saadaan juoda kahvii..

Eihän monet pärjäis ilman sitä. :D

Vierailija
18/22 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hare Krishna -liikkeen jäsenet eivät juo kahvia, teetä tai kaakaota. Varmaan tupakkakin on kielletty.

Vierailija
19/22 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kristinuskon lahkoissa.

Niinkö? Ei ainakaan vapaastk,hellarit,babtistit,karismaattiset

Mutta jollain ihmisillä oma järki skeä pyhähenki sanoo että ei ole hyvä polttaa tai että kahvi ja energiajuomat ei hyvästä.

Vierailija
20/22 |
23.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-uskonto. Kahvista voi joustaa jos juo muumimukista mutta tupakasta kivitetään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä