Kenekäs lapsi on tukehtunut ilmapalloon? Tai vappupilliin?
Kommentit (5)
Ilmapallot sinänsä ymmärrän,mutta kyllä 8v ikäraja on siihenkin liikaa!
Kuka 14v enään on edes kiinnostunut vappupilleistä? Ja ne ovat kyllä isoja,ettei niihin nyt ihan noin vaan tukehdu..
"Euroopan unionin uuden leludirektiivin myötä eräiden ilmapallojen puhaltaminen kielletään alle 8-vuotiailta. Tiukennus koskee palloja, jotka sisältävät nitrosoamiineja. Niiden käyttö esimerkiksi tuteissa ja tuttipulloissa on jo kielletty. "
Itse en ole koskaan pystynyt puhaltamaan ilmapalloja, koska suunympärys on heti rikki noiden myrkkyjen takia. hyvä, kun kielletään.
"Euroopan unionin uuden leludirektiivin myötä eräiden ilmapallojen puhaltaminen kielletään alle 8-vuotiailta. Tiukennus koskee palloja, jotka sisältävät nitrosoamiineja. Niiden käyttö esimerkiksi tuteissa ja tuttipulloissa on jo kielletty. "
Itse en ole koskaan pystynyt puhaltamaan ilmapalloja, koska suunympärys on heti rikki noiden myrkkyjen takia. hyvä, kun kielletään.
Vältelkööt ne yliherkät ilmapalloja ja vappupillejä, onhan se nyt sama juttu hajusteidenkin kanssa. Itse rakastan hyviä hajuvesiä ja aromaattisia tuotteita, joku toinen ei taas voi sellaisia sietää. Ei se silti vähennä minun hajusteiden käyttämistäni.
sen direktiiveille. Meidän lapset tulevat jatkossakin puhaltamaan ilmapalloja ja vappupillejä.
Se vappupillijutun ikäraja oli kyllä aika hurja. Ilmapallon vielä ehkä ymmärrän ettei kaikkein pienimmät puhaltele ilman vanhempia.