Kylässä ollut lapsi imeskeli seksivälineiden puhdistukseen käytettyä harjaa. ÓV
Elän lapsettomassa sinkkutaloudessa, enkä näe mitään syytä piillotella päivittäin käyttämiäni hygieniavälineitä.
Kyläilemään luokseni saapui pari vilkasta pikkulasta äitinsä kanssa. Jossain vaiheessa lapsista toinen oli livahtanut vessaan ja löytyi istumasta pöntöltä imeskelemässä paitsi minun hammasharjaani, myös vanhaa hammasharjaani, jota käytän päivittäin, seksivälineiden, myös anaaliseksivälineiden puhdistukseen.
Harjaa en säilytä hammasharjakupissa, mutta samalla hyllyllä kumminkin.
Tarinan opetus: Vahtikaa niitä lapsianne myös kylässä ollessanne.
Lapsen äidille en tietenkään kertonut sen toisen hammasharjan käyttötarkoituksesta mitään.
Kommentit (3)
pesi hampaansa mun kuukuppiharjalla! Mulla on semmoinen kotelossaan oleva hammasharja, jolla puhdistan kuukuppiani. Olen esitellyt miehelleni harjan, jotta hän ei väärinkäyttäisi sitä, ja lisäksi kotelossa lukee "kuukuppi". Kaikista näistä varotoimista huolimatta kävi niin kuin kävi.
pesi hampaansa mun kuukuppiharjalla! Mulla on semmoinen kotelossaan oleva hammasharja, jolla puhdistan kuukuppiani. Olen esitellyt miehelleni harjan, jotta hän ei väärinkäyttäisi sitä, ja lisäksi kotelossa lukee "kuukuppi". Kaikista näistä varotoimista huolimatta kävi niin kuin kävi.
Heh. :)
Mutta kuka säilyttää anustappiharjaa ja hammasharjaa samalla hyllyllä? Kannattaisi edes hankkia toiselle tuollainen kotelo kuten kuukuppinaisella. Yöks.
haavaumaa ja pattia, niin sitä ei ole välttämättä käytetty seksuaalisesti hyväksi, ihan puhdas vahinko vaan.