onko keelläkään ollut latinomiestä rakastajana?
Millaista oli? Voiko mitään yleistävää sanoa?
Minulla on yksi latino kiikarissa ja en meinaa pysyä housuissani... :)
Kommentit (41)
Latino tulee etelä-amerikan mantereen nimestä :D 'latin america' idiootti XD
[quote author="Vierailija" time="25.11.2014 klo 12:02"]
Latino tulee etelä-amerikan mantereen nimestä :D 'latin america' idiootti XD
[/quote]
Ja tiedätkö mistä se sana 'latin' siihen tulee... Siitä että näissä maissa puhutaan latinalaisia kieliä kuten espanjaa ja portugalia paljolti, ja on näistä maista tulleita siirtolaisia asukkaina. Siksi on vähän kaksijakoista voiko esim. italialaisia, espanjalaisia tai portugalilaisia pitää latinoina - Yhdysvalloissa kukaan ei taatusti pitäisi, sanalla 'latino' viitataan nimenomaan latinalaisesta Amerikasta tulleeseen tai siellä asuvaan henkilöön. Mutta toisaalta kielitieteellisesti ja geneettisesti samankantaista porukkaahan nuo Euroopan 'latinotkin' on.
Sama kuin jos e-amerikkalainen nainen kyselisi paikallisella foorumilla että onko kellään ollut eurooppalaista rakastajaa ja vastausten perusteella yrittäisi vetää johtopäätöksiä eurooppalaisista miehistä. Argentiinalainen patologi voi erota kuubalaisesta kalastajasta hyvinkin paljon. Tuskin jollain kreikkalaisella kuulantyöntäjällä olisi mitään yhteistä norjalaisen ompelijan kanssa. "Joo sillä kuulantyöntäjällä oli pieni vehje ja iso maha, pysykää erossa eurooppalaisista!"
Millaista oli? Voiko mitään yleistävää sanoa?
Minulla on yksi latino kiikarissa ja en meinaa pysyä housuissani... :)
Olin samaan aikaan monivuotisessa parisuhteessa ja kihloissa suomalaisen naisen kanssa. Latinotyttö (brasilialainen) oli todella kuuma pakkaus, mutta samalla korkeasti koulutettu (tohtorintutkintoa oli tuolloin tekemässä). Tulinen luonne, joka myös näkyi sängyssä. Rinnakkaissuhteeni kesti n. vuoden, jonka jälkeen aloitin suhteen musliminaisen kanssa ja jätin molemmat:) Latinonainen on kyllä fb -kaverini:)
M42
Mitä ihmeen seksikästä sellaisissa toopeissa. On kuin lapsen kanssa seurustelisi
espanjalaisen miehen kanssa. Olihan se aika kuuma sängyssä, mutta muuten täysi kakara (tosin oli mua yhdeksän vuotta nuorempi).
...oli, tapasin häntä aina kun kävi Suomessa. Seksi oli enimmäkseen surkeaa, koska häntä ei juuri kiinnostanut minun nautintoni, ja jos hän oli pikaseksituulella niin siihen se jäi vaikka ääneen ihmettelin.
Osasi kyllä temppuja ja vetää seksin myöd pidemmän kaavan kautta, kun sille päälle sattui.
Mitä ihmeen seksikästä sellaisissa toopeissa. On kuin lapsen kanssa seurustelisi
..kun asiat eteni siihen asti, että mentiin sänkyyn, niin selvisi, että tuon machon vehje oli valehtelematta minun etusormen kokoinen taisteluasennossa ja sen kanssa mies sitten ähisi päälläni. Voin kertoa, että ei tuntunut missään. Muu, kuin hänen rasvaiset hiukset ällöttämässä naamallani. Se ihastus loppui aika lyhyeen. :D
eipä voi yleistää, eivät muistuttaneet toisiaan millään tavalla.
Mutta ketään ei voi haukkua, ihan ok, tyyppejä.
Toiset ovat kyllä uskollisia, toiset taas eivät.
Toiset poltti ruohoakin joskus tms. toiset taas olivat raivoraittiita.
italialaiset luetaan latinoiksi, jos tarkoitetaan kansaa joiden äidinkieli tulee latinasta.
joillan tapaa enemmän persu, kuin persumieheni.
Sellainen kaukaa viisas sovinisti ja vaati minulta kiitollisuutta siitä että hän "auttaa" kotitöissä.
Eli auttoi, mutta oli sitä mieltä että kotityöt ovat naisten hommaaa. No se näkikin ovea usein ja lopputilinkin sai tästä firmasta.
Itse juuri tällä hetkellä seurustelen latinon kanssa ja enkä tiedä mitä pitäisi tehdä.
Ihana ihmisenä, todella rakastava ja mukava sekä myös hauska, mutta joudun juoksemaan hänen pillinsä mukaan.
Hän mukamas on aina oikeassa ja hän ei kuulemma ole syypää yhteenkään riitaamme.
Tämä meksikolaismies on kyllä yksi herkkupala, mutta suhde erittäin haastava.
Hän hermostuu helposti (tempperamenttisyyttä löytyy) ja hän myös valittaa minun tyylistäni. (Vaikka mielestäni pukeudun asianmukaisesti)
Kumppanini myös on todella yli-suojeleva ja mustasukkainen.
Mutta kaikin puolin muuten minun tyyppiseni ihminen...
Rakastan häntä, mutta en tiedä miten selviän tästä kaikesta hänen persoonallisuutensa takia.
Olemme olleet yhdessä 7 kuukautta ja tuntuu kuin olisin aina tuntenut hänet.
Ehkä nämä vain ovat vaikeita aikoja..
Ainakin toivon niin!
On ollut aina lähellä ja sitten tuli mieleen
Kerran kävin brassishemalella helsingissä.
Todella kaunis, isot silarit, iso gulli.
Pani kuin teinipoika, pampampampampam aah!
Ei kysellyt eikä leperrellyt, meno oli kuin broke Back mountainissa, räkäklimppi liukkariksi ja menoksi.
Ihanaa oli, muistan tuon lopun ikääni 🥰
Lasketaanko brasilialainen maksullinen shemale?
Hillitön kulli sillä, ja isot silarit 🤪
Tulisia ja naisen huomioivia ovat kyllä, mutta valitettavasti pienet pelivehkeet usein heillä.
ja hoitaa samalla myös aviomiehen virkaa.
Miten sitten kuvailisi miestä...veitsenterävä älyltään, perhe etusijalla, velvollisuuden- ja vastuuntuntoinen, antelias (esim. suuttuu jos annan "pikkusummia" opiskeleville sisaruksilleni ja viimeksi summa piti kaksinkertaistaa, että mies hyväksyi sen; ei halua olla "cheap" mitä tulee muiden auttamiseen), tilannekomiikan taju huippu (miehen kotimaassa yleensäkin viiltävän osuvaa, sarkastista huumoria, joka perustuu pitkälti sanaleikkeihin), konservatiivinen, korkeasti koulutettu (ei voisi kuvitellakaan olevansa esim. duunari), hyvätuloinen (tärkeää miehelle), kansainvälinen, välttelee huomion keskipisteenä olemista, kategorisoi ihmiset eri sosiaaliluokkiin ja sattumaa tai ei, ystäväpiiri koostuu samankaltaisista: siis kaikilla korkeakoulututkinnot, hyvä elintaso, kansainvälinen elämä, konservatiiviset arvot, puheenaiheet ja sähköpostit painottuu AINA politiikkaan, talouteen ja humanitaariseen työhön.
Rakastajana huomioonottava. Aina valmis. Seurailee mun fiiliksiä ja pyrkii toteuttamaan kaikki mun toiveet. Seksielämä ei villiä, enemmin ihanaa, intiimiä yhdessäoloa. Myös yhteisiä vuosia ja lapsia jo useita, kai sekin vaikuttaa ;)
Mitä muuta. Omien kokemusten perusteella aika olennaista on miehen "sosiaaliluokka", koulutustaso ja elinolosuhteet. Suomessa ihmiset tasavertaisempia tuloista riippumatta, latinomaissa kuten Etelä-Amerikassa, ei niinkään. "Sosiaaliluokka" määrittää tai muokkaaa hämmästyttävän paljon persoonallisuuden ja ylipäänsä elämän muodostumista, se vain näkyy ja kuuluu kaikessa. Yhteiskunnassa, jossa ei ole suomalaista tasa-arvoon ja tasavertaisuuteen pyrkivää draivia, ihmiset joutuvat olemaan oman onnensa seppiä ja erot ihmisten ja yhteiskuntaluokkien välillä ovat huikeita riippuen varallisuudesta ja koulutuksesta.
En usko, että suhde pitkällä tähtäimellä onnistuisi esimerkiksi naivin suomitytön ja köyhistä olosuhteista tulevan, kouluttamattoman latinomiehen kanssa, joka lisätulojen toivossa kerää iltaisin roskiksista kartonkia, vapaa-ajalla osallistuu väkivaltaisiinkiin jalkapallo-otteluiden seuraamiseen pienessä sievässä ja koti joko hyvin koyhällä alueella tai jopa slummissa (mikä voi tarkoittaa lain ulkopuolella elämistä oheisilmiöineen).