Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tolla vaimot vaihtoon vaimolla on varaa tommoseen shoppailuun!?

Vierailija
06.11.2005 |

Jestas, mitä ne tekee työkseen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai noi on noin halpoja tuolla e-bayssa.... kivoja voittoja yrittää tehdä, eli ei varmasti osta noita haalari-kasoja vaan sen takia että omilla lapsillaan pitäis... selvä trokarihan toi muija on!!! ÄLKÄÄ OSTAKO SILTÄ MITÄÄN!!!

Vierailija
2/16 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkomailla elämäni asunut 2 lapsen kotiäiti ja ihmettelen aina tällä palstalla olevia kirjoituksia " 30 euroa tilillä ja pitäisi pärjätä viikko" tai " haluaisin lapselle 50 Euron haalarin, mutta rahat riittävät vain 30 Euron haalariin" .

Joka maahan mahtuu koyhansa. Me onneksi ei sentaan olla koyhia kuin likviditeetin suhteen, eli kunnon katto sentaan paan paalla, toisin kuin monilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mahdollista Suomessa!!!!!

Vierailija
4/16 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida sen ukossa olla miestä laittamaan eukkonsa shoppailuja kuriin.

Vierailija
5/16 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa ihmeessä miten voi ostaa toisen luottokortilla!

Ei se ole mahdollista Suomessa!!!!!

Minulla taitaa vielä jossain lompakon pohjalla olla oman isäpapan luottokortti, kylläkin siis erillinen kortti minun nimelläni, joka kuitenkin kuuluu samaan sopimukseen ja laskutukseen kuin isäni luottokortti siis... Eli sillä tavalla ainakin voi käyttää toisen laskuun luottokorttia.

Vierailija
6/16 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun niillä ei ollut rahaa,niin maksut lankeaa anopille.

Vierailija
7/16 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin on aika tossukka. kuinkahan hän kehtaa näyttäytyä Savonlinnan äiti piireissä tuon ohjelman jälkeen. Minä muutaisin nimeni ja asuinpaikkani kun hävettäisi niin...

Vierailija
8/16 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkomailla elämäni asunut 2 lapsen kotiäiti ja ihmettelen aina tällä palstalla olevia kirjoituksia " 30 euroa tilillä ja pitäisi pärjätä viikko" tai " haluaisin lapselle 50 Euron haalarin, mutta rahat riittävät vain 30 Euron haalariin" .

Oletteko tosiaan näin köyhiä vai provoiletteko vaan? Suomessa taitaa sittenkin olla aika alhainen elintaso vai?

Vierailija
9/16 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kertonut shoppailevansa äitinsä kahdella, omalla kahdella ja miehensä yhdellä luottokortilla!?

Vierailija
10/16 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan sillä kaksi omaa luottokorttia, yksi miehen ja kaksi isovanhempien!!

:O

Vierailija
11/16 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oletteko tosiaan näin köyhiä vai provoiletteko vaan? Suomessa taitaa sittenkin olla aika alhainen elintaso vai?

Mies opiskelee, minä olen kotihoidontuella, joten tulot ei päätä huimaa. Mies on kesät töissä, mutta mitään ei jää säästöön, vaan palkalla ostetaan kaikkea tarpeellista.

Nyt on tilillä 70e ja loppu kuusta tulee seuraavan kerran rahaa. Miehen tilillä taitaa olla 300e, josta maksetaan vielä vuokraa.

Sen takia jaksan tätä tilannetta, koska uskon, että muutaman vuoden päästä rahatilanne on toinen. Aikansa kutakin :)

Vierailija
12/16 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mammalle shoppailuun. Pitääkin käydä katsomassa millä hinnalla ebay myy noita eli paljonko nettoaa myymistään vaatteista.

Vierailija
13/16 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siitäkin jotain provikkaa saa???Nyt oli Jesperjuniorin sivuilla kyllä Savonlinnan myyjä vaihtunut...

Vierailija
14/16 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietty on vaimonsa valinnut,luultavasti.

Vierailija
15/16 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ulkomainen huuto.net

Vierailija
16/16 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://search.ebay.de/search/search.dll?sofocus=bs&sbrftog=1&fstype=1&c…

Sori tuli järkkypitkä osoite, mutta sieltä jos ostaa haalarin ja myy täällä esim. 27 eurolla, niin voihan tosta saada hyvinkin yli kympin välistä. Toivottovasti linkki toimii.