Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuume

Vierailija
10.10.2011 |

Huomenna lähtö turkkiin ja ny kuume 38... mitä tehdä, jäädäkkö kotiin???

Kommentit (1)

1/1 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Lähtöpäivänne on nyt takana, toivottavasti saitte asiat järjestymään parhain päin. Mikäli ennen lomamatkaa joku matkaseurueesta sairastuu on aina hyvä välittömästi varata aika lääkärille ja konsultoida hänen kanssaan onko sairastunut henkilö matkustuskykyinen. Lääkärintodistusta vastaan matkan voi peruuttaa minimikuluilla lähelläkin matkaa ja peruutuskuluja voi hakea korvattavaksi omalta vakuutusyhtiöltä. Tästä syystä vastaavia tilanteita varten on siis hyvä varmistaa matkavakuutusten voimassaolo.



Ystävällisin terveisin,

Elsi/Finnmatkat

Asiakaspalvelu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla