Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki nämä teiniäitibloggaajat ovat jotain laitoskasvatteja?

Vierailija
10.10.2011 |

Laitoksesta kaikki tulleet, liekö käyttäneet alkoholia ja kamaa jo nuorena? peace love and poop diapers, dreaming is believing, sov du så diskar jag, teya's, child with her own child...Onko tämä jokin muotiilmiö?? suuri myötähäpeä iskee kyllä blogeja lukiesa, miksi ovat joutuneet laitokseen? Eikö vanhemmat osanneet pitää huolta, nyt itse tekevät saman omille lapsilleen?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ole laitosnuori, vaan ihan perheen kesken koko elämäni ja ihan kotonani asunut. Onko jotenkin poikkeavaa vai? Sairasta tulla tänne kertomaan asioista, joista ei nähtävästi tiedä mitään. Henkilö, joka sanoo mua laitosnuoreksi hei! Mitä "muuta" sä musta tiedät? :)

T.Jenni

Vierailija
22/30 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ole laitosnuori, vaan ihan perheen kesken koko elämäni ja ihan kotonani asunut. Onko jotenkin poikkeavaa vai? Sairasta tulla tänne kertomaan asioista, joista ei nähtävästi tiedä mitään. Henkilö, joka sanoo mua laitosnuoreksi hei! Mitä "muuta" sä musta tiedät? :)

T.Jenni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun elämä on kasvattanut meitä/niitä niin kovalla kädellä, ettei tarvitse odottaa olevansa 35v, ollakseen aikuinen vaan on kokenut saman ja enemmän jo 15kesäisenä.

Vierailija
24/30 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikä on vain numero kun mennään yli 20 ja saattaa toki allekkin löytyä kypsempiä. Harmi vain, että monet eivät ole... Ainakin kun selasi noita yllä olevia blogeja..

dreaming is believing, onko tuo äiti...?

Vierailija
25/30 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa elämä.

Vierailija - 11.10.11 07:09 (ID 13555185)

Siksi kun elämä on kasvattanut meitä/niitä niin kovalla kädellä, ettei tarvitse odottaa olevansa 35v, ollakseen aikuinen vaan on kokenut saman ja enemmän jo 15kesäisenä.

Niin tai ainakin kuvittelee olevansa jotenkin kypsempiä.. Aika noloa.

Vierailija
26/30 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDSDJ-bloggaaja olla ainut, joka ei ole kasvanut laitoksessa? Kaunis nuori nainen, jonka tekstistä kumpuaa runollisuus. Tuosta tytöstä tulee vielä jotain. Eikä teini-sana tule djäknestä!

Vierailija
27/30 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinareille, ja oikeastaan muillekin, että ken leikkiin ryhtyy,se leikin kestäköön.

Jos teet perheestäsi ja itsestäsi julkista riistaa netissä, silloin sitä myös olet, ja siitä on turha vinkua. Kaikessa kun tulee ne molemmat puolet: sekä sitä ihkuu ihkuu, ootpa kiva ja ihana vauva-palautetta, ja sitten sitä toista puolta. Niin se vaan menee.

Teen itse ihan oikeasti julkista työtä, ja todellakin sataa paskaa niskaan päivittäin, mutta sellaista se on. Ja IKINÄ en toisi lapsiani julkisuuteen, siinä ei ole mitään järkeä.

Vierailija
28/30 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on, että joku laitosmenneisyys ja rankka lapsuus ei todellakaan takaa mitään elämänkokemusta. Pikemminkin vain sen, että teillä on kuva siitä, mitä on paska elämä ja miten lapsia kaltoinkohdellaan.

Todellista elämänkokemusta on se, että pystyy pitämään itsestään ja läheisistään huolta OMILLAAN, se että just ja just pärjää sossun järjestämässä kämpässä ei ole mitään pärjäämistä.

Vierailija
29/30 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo vain miten tyhmä ja epäkypsä tämänkin tekstin kirjoittaja on.. Laittaa häpeään kaikki muut "kunnolliset" nuoret äidit, jotka ovat myös saattaneet asua joskus jossain muuallakin kuin vanhempiensa hoiveissa tai opiskelijakämpissä..

Vierailija
30/30 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. mä olen äiti, onnellinen ja ylpeä sellainen! :)

Enpä kyllä koe olevani enää teini, vaikka joskus osaan aika kakara vielä käytöseltäni olla, mutta ketäpä ei joskus lapsettaisi? Olin kyllä teini (18), kun neitiä rupesin odottamaan.

Selventääkseni: Mä en ole koskaan laitoksessa asunut, joten kummastuttaa, että mistä te noita faktojanne revitte? Olen kyllä asunut perhekodissa noin reilu vuoden, ja se on kyllä aivan eri asia. Ja mun asumiseni siellä ei kyllä johtunut siitä, etteikö mun äiti olisi osannut musta huolta pitää. Syitä voi olla monia, kenenkään ei pitäisi tuomita ihmisiä menneisyyden takia. Jokaisella meistä on oma menneisyytensä ja minä ainakin olen jättänyt sen kaiken taakseni. :)

Aurinkoista tiistai päivää av-mammat!

Seuraavalla kerralla kun joku intoutuu listailemaan tänne blogeja haukkumistarkoituksessa, niin kannattaisi ensin selvitellä faktat, eikä mässäillä perättömillä jutuilla.

Rudi/Dreaming is believing

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme