Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt mä oon ilmeisesti ns. ruuhkavuosissa?

Vierailija
10.10.2011 |

Opiskelen toista vuotta, meillä on kolme lasta, ja ostimme talon joka pitää rempata. Nyt siis kun yritän iltaisin/viikonloppuisin tehdä koulutehtäviä, rempata miehen kanssa taloa, pitää kuntoani yllä (yritän käydä salilla/lenkillä pari kertaa viikossa), viettää aikaa lasten kanssa, hoitaa kotityöt, huomaan, ettei mulla ole enää aikaa tavata kaikkia kavereitani.

Kaverit soittelee perään, että koska ehtisin nähdä. Nyt joutuu sanomaan, ettei ehdi, katsellaan myöhemmin. Parille parhaalle ystävälle yritän raivata kyllä tilaa kalenterista edes harvakseltaan, vaikka joudunkin sumplimaan tekemisiä niiden tapaamisten vuoksi.

Toisaalta ei harmita, kun on näitä mielenkiintoisia projekteja menossa, mutta toisaalta, sitten kun nämä ruuhkavuodet ovat ohi, saakohan niitä ystävyyssuhteita "uudelleenlämmitettyä" enää?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuttuu se, että huolehtisit iäkkäistä vanhemmistasi ja joku lapsistasi harrastaisi esim. jääkiekkoa siten, että kuljetat häntä 6 päivänä viikossa. Tuo kertomasi on ihan tavallista elämää, ei vielä mitenkään ruuhkaista.

Vierailija
2/2 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuttuu se, että huolehtisit iäkkäistä vanhemmistasi ja joku lapsistasi harrastaisi esim. jääkiekkoa siten, että kuljetat häntä 6 päivänä viikossa. Tuo kertomasi on ihan tavallista elämää, ei vielä mitenkään ruuhkaista.

tämä nykyinen ON ruuhkaista :)

Kun en vielä opiskellut, vaan olin töissä (illat vapaat, ei tarvinu lukea iltoja ja viikonloppuja tai väsätä tehtäviä) eikä ollut taloa rempattavana, oli helppoa, vaikka kaikki kolme lastakin oli siinä silloin jo.

ap

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla