Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Paras side?

Vierailija
10.10.2011 |

Siteiden käyttäjät, mitä merkkiä/mallia käytät/suosit?

Onko kokemusta halpis merkeistä ja ovatko yhtä hyviä kuin markkinoiden "isot nimet" kuten Always tai Libresse?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Libresse ja Always eteenkin hiostaa ja ärsyttää ihoa.

Vierailija
22/31 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei hiosta ja vieläpä maatuu. Maksaa saman verran kuin muutkin siteet ja on kotimainen. Olen käyttänyt tätä merkkiä niin kauan kun sitä on ollut myynnissä. Sitä ennen käytin perus Vuokkosia.

Välillä olen joutunut jossain reissussa ostamaan allwaysia tai libresseä ja kamala miten ne hautovat ja hiostavat.

Vuokkosia parempi on vain puuvillainen kestoside. Niitäkin minulta löytyy. Käytän joskus kotioloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pahimpina päivinä keskikokoinen Tena- vaippa (vähän terveyssidettä isompi). Ei ole pelkoa että imukyky ei riitä.

Vierailija
24/31 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestositeitä ja sen jälkeen ei kelpaa oikein muut kuin pakossa. Tirsokas tai IguLee on mm. hyviä.

Vierailija
25/31 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti. Alwaysia käytin aina ennen, mutta iho ei vaan kestä sitä. Hiostaa ja ärsyttää ihan rikki taipeista ym. Siivekkeellisiä en voi käyttää mistään merkistä :( Hankaa ja pahasti paikat auki. Vuokkoset on hyvä eikä mitään ärsytystä.

Vierailija
26/31 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras, ikinä en enää siirry noihin isoihin kansainvälisiin, liikaa muovia.

Vierailija
27/31 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesti kokeillut muita merkkejä, mutta aina palaan Alwaysiin

Vierailija
28/31 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Lunette siis.

Ei hankaa, haise, vuoda ohi tai yli, ei näy housuista, ei edes tunnu kun ei tarvi käyttää edes pikkuhousunsuojaa lisänä. Täysin näkymätön ja huomaamaton siis!

Suosittelen lämpimästi kaikille! Itse en ole edes ajatellut käyttäväni enää siteitä, ikinä ellei ole ihan pakkotilanne!

Vierailija
29/31 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun on side. Ihan siitä syystä, koska se on mukavin kokeilimistani merkeistä. Päiväsellä tulee kyllä etupäässä käytettyä tamppoonia ja silloin ehdottomasti Tampaxia.

Vierailija
30/31 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kestosidesuosikit on Onnikas ja Charlie Banana. Kertakäyttöisiä en ole käyttänyt kohta puoleen vuoteen.

Vierailija
31/31 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tähän asti olen käyttänyt always ja vuokkoset, vuokkoset 150 kertaa parempi! Always tuntuu kuin olisi vaippa ja hiostaa ja tuntuu tahmealta. Rapisee myös paljon. Vuokkoset on kotimainen, pehmeä ja hyvä myös herkkäihoisille, ja halvempi. Suosittelen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme