Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottava, kurja, pimeä syksy!

Vierailija
10.10.2011 |

Paistais edes aurinko välillä, eikä vaan satais vettä. Mä ihan masennun kun on näin kurja sää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeyshän on pehmeää ja lohdullista, siihen voi piiloutua kuin vanhaan liian isoon talvitakkiin. Sitäpaitti kynttilät on keksitty.

Vierailija
2/16 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeyshän on pehmeää ja lohdullista, siihen voi piiloutua kuin vanhaan liian isoon talvitakkiin. Sitäpaitti kynttilät on keksitty.

ja kynttilät on ärsyttäviä. Auringon kirkas valo on parasta. Ja paremman puutteessa tosi kirkkaat loisteputket. Pimeydessä ei ole mitään kivaa, kompastuu vaan kaikkeen eikä näe edes tehdä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on perseestä.

Mutta vitut siitä -enää pari päivää ja lähdetään etelän aurinkoon!

Vierailija
4/16 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy on minulle virkein ja paras kausi vuodesta:) Olen tasapainoisimmalla sekä onnellisimmalla mielellä juuri tänä aikana:)

jaksamista!

Vierailija
5/16 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja myrskyistä. Voi istua takan edessä ja kutoa sukkaa:)

Vierailija
6/16 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä, jotka muka tykkää syksystä. Taitavat olla hyvin flegmaattisia sohvaperunoita.

Vierailija
7/16 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se auttaa ainakin vähän.

Myös liikuntaharrastus ja ulkoilu jos mahdollista valoisan aikana (huonollakin säällä), auttaa.

Vierailija
8/16 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

energinen pomppiva duracel-pupu. Kannattaa opetella nauttimaan elämästä välillä rennomminkin.

En ymmärrä ihmisiä, jotka muka tykkää syksystä. Taitavat olla hyvin flegmaattisia sohvaperunoita.

Vierailija
9/16 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittyy sohvaperunana oloon?

Toivoo: syksyä rakastava himourheilija (ulkolajeja!)

Vierailija
10/16 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

energinen pomppiva duracel-pupu. Kannattaa opetella nauttimaan elämästä välillä rennomminkin.

pimeässä mä masennun.

Vierailija
11/16 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee aika kun pystyn häipymään täältä lokakuun alussa ja palaamaan vasta toukokuussa. Ja tuon väliajan vietän jossain valoisassa ja lämpimässä paikassa. Kammottaa ajatus tulevista talvista.

Vierailija
12/16 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas nautin syksystä kaikista eniten. :) Aivan ihanaa kun on pimeää, sade ropisee ja tuuli humisee ulkona ja itse saa käpertyä hämärään viltin sisälle, tuntuu turvalliselta ja lämpimältä. Ulos mennessä saa mättää kunnolla ihanaa pehmoisaa vaatetta päälle ja hautautua kaulahuiviin.

Aurinkoa taas en voi sietää, verhot menee kiinni heti jos mokoma kurkkaa ikkunasta sisään. Ahdistaa se kirkkaus ja porotuksessakaan en juuri tykkää olla.

Näin meitäkin on moneksi, ihan hyvä vain!

Vierailija
13/16 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee aika kun pystyn häipymään täältä lokakuun alussa ja palaamaan vasta toukokuussa. Ja tuon väliajan vietän jossain valoisassa ja lämpimässä paikassa. Kammottaa ajatus tulevista talvista.

Kaltaisesi tyhmät ihmiset jotka ei osaa pukeutua joutaakin lähteä. Mene sinne valoon ja yritä pysyä siellä

Vierailija
14/16 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ulkoilen sentään työni puolesta (pph) paljon valoisaan aikaan säällä kuin säällä. Mä tykkäisin olla vielä illallakin pihalla mutta ei tonne pimeään voi lähteä, pimeä saa mut säikyksikin. Tulee semmoinen olo että on jumissa täällä sisällä..yritän tähän pimeään aikaan tehdä vähän jotain piristävää pintaremppaa ja sisustaa.

Vierailija
15/16 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa jotain tuolla pihassa tehdäkin, kun ei aika mene varjopaikkoja ettiessä ja läähättäessä.

Vierailija
16/16 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi ihan kamalaa elää jossain missä on ainainen kesä!

Juuri nyt on jotenkin ihanaa että on syksy.. kynttiläfriikkinä sytytän kynttilöitä ulos, puissa roikkuu lyhtyjä siellä täällä ja kukkapenkeissä.. Ja kävin juuri kävelylenkillä pimeässä, sade kasteli naaman ja tuuli tuiversi, mutta oli niin virkistävää :)

Mutta on ne kuulaat, aurinkoiset syyspäivätkin ihania..ja jouluakin voi jo pikkuhiljaa odotella..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän